• Modern Cupid.


    ]Ik zal eerst het verhaal verklaren waar ik eigenlijk iemand voor zoek,
    dan kun je kijken of je geïnteresseerd bent of niet. Natuurlijk kunnen we
    samen wel over bepaalde dingen uitkomen. Het is alleen maar ene grof
    idee, dit wil niet zeggen dat dit de uitkomst zal worden.


          Vergeet de kleur rood, vergeet het kleine mollige jochie dat pijlen schiet in mensen om hun ware liefde te vinden. Dat is allemaal mythologie.
          Vergeet de gebroken harten, vergeet alle tijden dat je huilde om een verbroken relatie, vergeet alle tijden dat je het licht van de tunnel niet kon vinden – door hem, of haar. Weet dat er iemand voor je is, en er wordt voor gevochten om jullie bij elkaar te brengen. Zielsverwanten bestaan niet voor niets.
          Chiara en Cliff zijn zogeheten Cupidos. Het zijn engelen wiens hart zo puur waren dat ze een Cupido mochten worden. Beide hoefden niet lang na te denken over deze kans. Beide hadden nog nooit hun ware liefde ontmoet en gunde het anderen. Volg hun en hun reis om anderen gelukkig te maken, maar stiekem zelf ook het geluk te vinden.
          Wat Chiara en Cliff echter niet weten is dat zij eigenlijk ook zielsverwanten zijn, elkaars ware liefde. Cliff stierf aan een tragisch ongeluk, en Chiara volgde niet veel later met een overdosis omdat ze zich ineens zo beroerd voelde. Waar ze zich niet bewust van zijn is het feit dat omdat ze elkaar in het leven niet ontmoet hadden, Chiara nu aan Cliff gekoppeld is om samen te werken in het “hiernamaals”.


    » Ik schrijf zelf in de ik-vorm en in de verleden tijd.
    » Ik schrijf Chiara, jouw rol is Cliff.
    » Natuurlijk mag de naam van Cliff veranderd worden..


    Naam:
    Leeftijd:
    Een klein stukje tekst vanuit je personage/iets anders:





    xox.


    Ik heb deze al eens eerder gevraagd te schrijven met iemand, helaas is dit niet meer doorgegaan - hij kan dus bekend zijn voor sommigen.


    I'm your little ray of pitch black.