• Onze hond is nog steeds een puppy en dat betekend dat als het stil is, je moet gaan kijken wat voor kattenkwaad hij uithaalt. Nu was hij net al een tijdje stil en ging ik het even checken, is hij in de tuin aan het rotzooien met iets wat bij nadere inspectie een vogeltje bleek te zijn. Eerst dacht ik dat hij/zij al dood was, maar de arme scheet leefde nog. Dus ik een doos gepakt, gaten erin gemaakt en het vogeltje daar heel voorzichtig ingetild met een handdoek en nog eens een doek over de doos gelegd. Nummer opzoeken van de vogelopvang, blijken ze 5 minuten daarvoor dicht te zijn gegaan -.-
    Nu moet ik wachten tot 9 uur morgenochtend, ik ben zo bang dat het arme ding dan niet meer leeft en op dit moment breekt dat idee mijn hart. Klink vast allemaal heel erg aanstellerig, maar hij/zij ziet er zo zielig uit.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh god, ik ken de pijn. :/ Regelmatig even kijken en fingers crossed, dan maar...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh. Ik ga duimen voor het vogeltje'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kan toch ook 144 bellen?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    De dierenambulance kun je gewoon bellen. Wij hebben die ook gebeld toen we een vogeltje hadden gevonden om half 11 's avonds. Succes ermee!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    De dierenambulance bij ons neemt geen vogels aan, die zit dichterbij dus die probeerde ik al eerder.
    En 144 is geloof ik voor ernstigere zaken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    De dierenambulance bij ons neemt geen vogels aan, die zit dichterbij dus die probeerde ik al eerder.
    En 144 is geloof ik voor ernstigere zaken.


    Misschien kun je 144 alsnog bellen om te vragen wat je het beste kunt doen?


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    AAHHHWW foto??? Hopelijk overleefd hij het


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had een keer met twee vriendinnen een vogeltje gevonden. Hij had een gebroken vleugel etc. en hij werd helemaal opgejaagd door kinderen. Wij hadden dat vogeltje toen voorzichtig met een jas opgepakt en in een fietskrat gedaan. We hadden een kooi geleend bij een man die veel van vogels afweet, en die heeft hem ook een ringetje omgegeven.
    Het vogeltje overleefde die dag, en die dag erna moesten wij gewoon naar school. Ik en een van de vriendinnen wilden het vogeltje nog bekijken bij de andere vriendin thuis, dat meisje was eerder uit, maar toen belde ze dat het vogeltje was overleden :c Ondanks dat haar moeder het beestje probeerde te voeden met speciaal vogelvoer.
    We hadden het vogeltje Blue Eye genoemt omdat hij felblauwe ogen had, maar wij hadden helemaal niet aan de dierenarts gedacht.

    Ik hoop dat het met het vogeltje wat jij van je hondje gered hebt, helemaal goed komt. Maar morgenochtend haalt hij wel, denk ik.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Please_Charon schreef:
    Oh. Ik ga duimen voor het vogeltje'


    Queer zijn is gewoon alles

    Wij hadden laatst ook een vogeltje gevonden in de tuin. (Aanval van een kat overleefd en had nog niet eens veren) Deze voerden we met wormen. Ging prima totdat hij na drie (of vier?) weken werd opgegeten door een ekster :c


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hoe is 't nu met het vogeltje??


    26 - 02 - '16

    Tsja, dat zijn dingen die honden doen.
    Hopelijk overleeft het vogeltje het.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Update: Beetje laat, maar hij had de ochtend gehaald en zag er meteen een stuk beter uit. Dirk Duif is opgehaald door de dierenambulance en naar de vogelopvang in Heerhugowaard gebracht.
    Eind goed, al goed.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dirk Duif, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dirk Duif :P


    Not all those who wander are lost.