• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 4 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten mogen ! Spreek het af.


    Hier is de plattegrond.

    Lijstje
    De rollen moeten trouwens best lang zijn AUB ;)
    Naam :
    Leeftijd : tributen 12-20 jaar, mentors 22 +
    District :
    Innerlijk :
    Uiterlijk + foto :
    Goed in :
    Slecht in :
    Bondgenoot(en) :
    Vijand(en) :
    Extra :

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Rose Natalia Clarke | Levinia
    - Pyralis 'Pyr' fianna Velarde | XY390
    - Kris Dion| Nuevo
    -

    District 2 - Wapens:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Sofia Natalia Horsell | Phortion
    - Skyler Jordan Mouthen | Mevalina
    - Lucas 'Luke' Schneider | Caeden
    - Thormund “Thor” Odius Beorn |Asmodom
    District 3 - Technologie:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Annalynn Jeane Aegers | Piaffe
    - Gereserveerd | StoryWriterx

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Gereserveerd | Torquay
    - Matthew ''Matt' Tyler Jones. | LoveHemmings

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Gereserveerd | StoryWriterx
    - Joseph 'Josh' Gerrans |Lenny_jwz

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Callie ”Cal” Selenia Bennett | Mashtonx
    - Oliver Ivar Nelsons | Phortion

    District 7 - Hout:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Vanessa Megan McAllister | LoveHemmings
    - Gereserveerd | Torquay

    District 8 - Textiel:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Annabeth Kane | CharmedPaige
    -

    District 9 - Graan:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Dawnelle “Dawn” Eguskine | Asmodom
    - Alicia Menarc Dhor | Levinia
    - Flynn Poynter | XY390

    District 10 - Vee:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Olivia Heather Colton | Solise
    - Cole Granger | WillNotLearn

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Makela Clairson| Nuevo
    - Noah Hirriss | Ring

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Yva "Yv" Gray. | Quamar
    - Xy Arias |Sketches



    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa


    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 8:59 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Phortion schreef:
    Doen we een bondgenootschap tussen de beroeps? Of?


    Ja, een bondgenootschap lijkt mij wel leuk.

    Ring schreef:
    Mag ik de jongen uit 11 reserveren?

    Ja ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Caeden schreef:
    Mannelijk 2? Tribuut ^^

    Ja


    Everyone is good as it is, do not change people

    Nuevo schreef:
    (...)

    Ja, een bondgenootschap lijkt mij wel leuk.


    Ja, dus mijn personnage ook uit district 1 ? :)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)

    Ja, dus mijn personnage ook uit district 1 ? :)


    Als je wilt, graag!:)

    Nuevo schreef:
    (...)

    Als je wilt, graag!:)


    Ok prima, wat zijn ze dan van elkaar ? Valse vrienden, echte vrienden, flirt, ....


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)

    Ok prima, wat zijn ze dan van elkaar ? Valse vrienden, echte vrienden, flirt, ....


    Echte vrienden lijkt me wel leuk. Of iets meer dan dat. Is het leuk als Kris verliefd is op haar? Dan zal het nogal moeilijk worden voor hem in de arena.
    Ik maak trouwens zo snel mogelijk mijn meisje af, maar morgen ben ik er overdag helemaal niet. Dan zit ik in de auto, terug van vakantie. De hele dag in de auto zonder internet. Zucht.

    Rose Natalia Clarke
    ''I know what I want and you will not make me change my mind''




    Leeftijd :
    Net 16 jaar geworden
    District :
    District 1 en er trots op !
    Innerlijk : Rose is in drie woorden te beschrijven als ' Zelfverzekerd, arrogant, perfectionist '. Ze is sinds heel jong al een meisje vol zelfvertrouwen. Toen ze wat kleiner was, was ze een vrolijk en passievol meisje. Dat is veranderd door de spelen, Rose doet sinds een paar jaar alles om de spelen te winnen. Ze heeft ook veel hoop dat ze deze zonder moeite wint. Ze is best intelligent en heeft altijd goeie plannen klaar. Ook al vindt ze gemeenste plannen is Rose niet echt een slim meisje. Ze had op school altijd de slechtste punten. Niet dat het haar ouders of haar wat kon schelen. Alles wat telde was de spelen winnen waar haar ouders helemaal voor gingen. Zelf heeft haar moeder de spelen gewonnen en ze is dan ook haar voorbeeld. Door dit is ze bekend in heel haar district. Iedereen kent haar ongeveer en ze heeft veel vrienden. Rose houdt van zichzelf en laat dit ook zien. Ze is een 'verwend nest' die alleen maar van zichzelf houdt. Verantwoordelijk is een woord dat ze nooit is geweest. Ze volgt liever andere hun bevelen. Voor haar moet alles altijd erg nauwkeurig zijn. Haar gevechten, haar moorden, haar werken,... Alles moet altijd perfect zijn in haar ogen. Ze is nooit blij en is stiekem wat onzeker over zichzelf. Als ze boos op je is zou je haar beter met rust laten want ze kan erg agressief en gemeen zijn. Rose praat en toont graag dingen over zichzelf. Ze vindt het meer dan super als mensen haar bewonderen ook al zegt ze daar niets van. Rose houdt niet vaak echt van mensen maar als je haar beter leert kennen merk je dat er achter dat kantje toch een ietswat lievere meid zit. Weinig mensen kunnen dit achterhalen want Rose's onzekerheid probeert ze zo diep mogelijk te verstoppen. Ze maak zich vaak druk om wat anderen over haar vinden en kan hier ook uren over nadenken.

    Uiterlijk + foto :

    Goed in :
    Rose is heel lenig. Ze komt vaak door dingen heen en dat kan wel wat voordelen hebben bij de beroeps. Ze traind al sinds haar 4e om deze spelen te winnen en zou er alles voor doen ! Rose kan met de meeste wapens toch goed om. Messen en zwaarden kan ze wel goed maar ze is toch het best met pijl en boog. Als ze de spelen wilt winnen moet ze ook een pijl en boog in haar handen hebben. Ze mist bijna nooit haar prooi hiermee ! Ook kan ze goed klimmen, wat niet vaak voorkomt bij beroeps. Ze is dan ook erg mager en breekbaar en heeft niet veel spieren. Maar dat merk je niet als ze vecht, want ze is echt ongelooflijk sterk voor haar uiterlijk. Ze weegt niet zoveel en dat is makkelijk om in bomen te klimmen.

    Slecht in : Rose kan alle wapens goed gebruiken behalve de bijl. Hier is ze een echte sukkel mee en gebruikt hem dan ook nooit. Ze verbergt het dan ook voor mensen, ze is bang dat mensen haar daarmee uitlachen. Ook weet ze niets van planten want het boeit haar geen bal ! Dit kan toch gevaarlijk zijn ook al ziet ze dat niet in. Omdat ze zo mager is kan ze niet erg lang zonder eten blijven. Rose is niet erg slim en zal ook niet vaak op plannetjes komen.
    Bondgenoot(en) : Kris, Sofie, wie wilt (alleen mensen die uit de beroeps komen )

    Vijand(en) : Wie wilt ?
    Callie,


    Extra :




    Rest komt ;)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 8:39 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Nuevo schreef:
    (...)

    Echte vrienden lijkt me wel leuk. Of iets meer dan dat. Is het leuk als Kris verliefd is op haar? Dan zal het nogal moeilijk worden voor hem in de arena.
    Ik maak trouwens zo snel mogelijk mijn meisje af, maar morgen ben ik er overdag helemaal niet. Dan zit ik in de auto, terug van vakantie. De hele dag in de auto zonder internet. Zucht.


    Prima ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)

    Prima ;)


    Oké, leuk! Dat kan vast leuke situaties opleveren.;)

    The laughter, the memories, the pain, the happiness

    Naam :


    Makela Clairson
    Leeftijd :
    15 jaar, 28 Oktober.
    District :
    Elf
    Innerlijk :
    Makela is best een gevoelig meisje en haar familie is een grotere prioriteit in haar leven. Voor hun zal ze door het vuur gaan. Wat er ook aan de hand is, zij zal voor hun klaarstaan, altijd. Ze is dan ook een erg familiemens en haar beste vriendin is één van haar zusjes en naast degene uit haar familie heeft ze ook niet veel en goede vrienden. Ze kan soms heel stil zijn en observeerd mensen eerder dan dat ze een gesprek met je aanknoopt. Als jij tegen haar begint te praten, zal ze minder verlegen zijn en het gesprek zal niet snel stilvallen. Wel kan ze soms een beetje mysterious overkomen, maar dat siert haar. Ze vertrouwt mensen niet snel, maar als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen, zal ze op je rekenen en zul je er een goede en trouwe vriendin bij hebben. Makela heeft het niet zo op mensen bedriegen en dat zal ze dan ook nooit doen. Dat vindt ze erg oneerlijk en kwetsend. Ze geeft zeker om haar medemens en helpt graag, maar stelt zichzelf ook zeker niet achterwegen. Ze is zeer realistisch en totaal geen dromer. Ze ziet de dingen zoals ze zijn en zal de werkelijkheid zeker niet ontkennen. Daar ziet ze geen reden toe. Makela is hardwerkend en energiek met veel plannen die ze tot uitvoeren wil brengen. Ze zou graag willen reisen om te weten hoe het er aan toe gaat in de rest van de wereld, maar ze weet ook dat dat best wel onmogelijk is. Ze is wel erg nuchter en is niet echt fan van allemaal drama. Het is al erg genoeg als er iets ergs gebeurd, daar wil ze dan niet ook veel ophef over maken.
    Uiterlijk + foto :
    Makela heeft een donkere huid wat je al meteen aan haar opmerkt. Ze heeft haar haar altijd kort gehouden om meerdere redenen. De krullen die ze kreeg als ze haar haar liet groeien vond ze niet mooi en als ze het langer heeft plankken de lokken aan haar gezicht zodra ze zweet. Ook vindt ze het zelf mooier als het kort is en vindt ze het lekkerder zitten. Haar ogen zijn diep donkerbruin en lijken vaak te twinkelen. Ze heeft volle lippen en een redelijk brede neus. Haar huid is zacht en glanst. Haar lengte is iets langer dan gemiddeld, maar niet zoveel dat het echt opvalt. Ze is ook wel smal gebouwd en ze is ook nog eens dun van het geen eten hebben.
    Goed in :
    Makela is heel erg snel en kan ontzettend hard rennen. Ook is ze erg stil en kan ze erg goed langs iemand heen sluipen. Ze is ook erg lenig en goed in klimmen. Met wapens is ze eigenlijk alleen met messen gooien echt een succes, waar ze dan ook ontzettend goed in is.
    Slecht in :
    Makela is helemaal niet sterk, dus zware wapens zijn helemaal niets voor haar. Een zwaard kan ze erg slecht hanteren en ook met de meeste andere wapens kan ze gewoon niet overweg.
    Bondgenoot(en) :
    Lucas 'Luke' Schneider (District 2)
    Matthew ''Matt' Tyler Jones (District 4)
    Olivia Heather Colton (District 10)
    Noah Hirriss (District 11, haar districtgenoot.)
    Vijand(en) :
    Iedereen die haar bondgenoot niet is.
    Extra :
    Makela is opgegroeid in district elf en dat was erg moeilijk voor haar, aangezien dat district elf niet de beste plek is om in op te groeien. Ze heeft een erg grote familie. Naast haar twee liefhebbende ouders heeft ze zes broers en acht zussen. Sommigen daarvan zijn haar biologische broers en zussen en anderen zijn geadopteerd door haar ouders. Zelf is ze niet geadopteerd, maar ze staat wel helemaal achter haar ouders die een beetje meer toekomst proberen te geven aan ouderloze kinderen. Ze is heel close met haar familie.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 10:03 ]

    Mag ik een vrouwelijke tribuut uit district 3 reserveren?


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    Mag ik een vrouwelijke tribuut uit district 3 reserveren?


    Ja c:


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik wil wel de jongen van district negen als Anne/Asmodom het daarmee eens is (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Haal mijn rollen toch maar weg, sorry


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH