• Ik vind het helemaal geweldig om op Youtube huwelijksaanzoeken te bekijken. -Ik word er gewoon blij van-
    Daarom, dat ik ook eigenlijk benieuwd ben naar het 'droomaanzoek' van de mensen hier.

    Mijn droomaanzoek moest buiten zijn, in de gietende regen. En dat is ondertussen ook al gebeurd, met nog vuurwerk erbij!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Wat leuk! ;3
    Ik heb eigenlijk geen droomaanzoek, zolang er maar iets een beetje speciaal is. Tijdens een etentje, op een mooie plek, gewoon zoiets.


    Your make-up is terrible

    Ik vind de aanzoeken die in Disney gebeuren ook altijd wel leuk :3
    Oh, ik zag er onlangs een, van een koppel die met vrienden karaoke aan het doen waren, en ze zongen Love Is An Open Door, en bij het laatste zinnetje, zei de man echt van 'can I say something crazy, will you marry me?" en toen ging hij op zn knie en ik begon helemaal te fangirlen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kijk die dingen ook altijd, heerlijk(:

    Mijn vader vroeg mijn moeder tijdens het eten van vla of ze wilde trouwen. En tijdens de afwas voor een kindje:') zo romantisch hahahaha.

    Ik zou op het strand gevraagd willen worden(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Die dingen zijn zo leuk en dan vooral degene die heel groots uitgepakt worden. :')

    Ik weet niet hoe ik het zou willen; misschien op een plek die een fijne betekenis heeft voor ons samen of als we ergens op vakantie zijn. :]

    Reno schreef:
    Ik vind de aanzoeken die in Disney gebeuren ook altijd wel leuk :3
    Oh, ik zag er onlangs een, van een koppel die met vrienden karaoke aan het doen waren, en ze zongen Love Is An Open Door, en bij het laatste zinnetje, zei de man echt van 'can I say something crazy, will you marry me?" en toen ging hij op zn knie en ik begon helemaal te fangirlen :3


    Dat is wel heel leuk! ;3


    Your make-up is terrible

    Ik zou graag ergens op een speciaal plekje willen worden gevraagd, zonder andere mensen om je heen te hebben. Hoe schattig die grote aanzoeken ook zijn, ik heb soms het gevoel dat zo'n aanzoek je antwoord kan laten doen omdraaien. :')


    •*• Lululu •*•

    Handles schreef:
    (...)

    Dat is wel heel leuk! ;3


    Dit is 'm trouwens :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb niet echt een droomaanzoek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is eigenlijk echt iets waar ik nog nooit over na heb gedacht, haha. :'D Het zou voor mij in ieder geval geen groots gebeuren hoeven te zijn. Het kan leuk zijn om dat te zien bij andere mensen, maar het is niets voor mij.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Deze is leuk, die bedoelde ik haha.

    Geen aanzoek, ik wil niet trouwen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn droom huwelijksaanzoek is niet zo zeer de plek of het moment.
    Eerder de tijd en de persoon. Als ik er klaar voor ben om verloofd te zijn en het is met een persoon waar ik mee wil trouwen dat zou mijn droom aanzoek zijn.
    Dat hoeft dan ook weer niet op een vuilnisbelt maar er hoeft ook geen parade aan te pas te komen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Please_Charon schreef:
    Ik heb niet echt een droomaanzoek.


    26 - 02 - '16

    Reno schreef:
    (...)

    Dit is 'm trouwens :3



    Aaawh, die is eeecht leuk!


    Your make-up is terrible

    Het maakt me eigenlijk niets uit. Het moet wel intiem zijn en echt tussen ons twee, dus met niemand anders erbij, maar verder heb ik daar nog nooit echt over nagedacht.


    Take risks and conquer your fears.