• Ik vind het helemaal geweldig om op Youtube huwelijksaanzoeken te bekijken. -Ik word er gewoon blij van-
    Daarom, dat ik ook eigenlijk benieuwd ben naar het 'droomaanzoek' van de mensen hier.

    Mijn droomaanzoek moest buiten zijn, in de gietende regen. En dat is ondertussen ook al gebeurd, met nog vuurwerk erbij!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.



    Deze vind ik ook enorm schattig en lief :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:


    Deze vind ik ook enorm schattig en lief :3

    Oooh ;D
    Ik kan echt blijven kijken naar zulke filmpjes!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Oh heerlijk, aanzoeken kijken. :3

    Het maakt me niet zo veel uit eigenlijk, als het maar romantisch is. c:


    wat was dit ookalweer

    Reno schreef:


    Deze vind ik ook enorm schattig en lief :3

    Aaaaw, die is echt super lief! Echt super tof dat 'ie dat heeft kunnen regelen.

    Die met het zingen vond ik wel leuk, verder hou ik niet echt van groots uitgepakte huwelijksaanzoeken. Zelf zou ik met zijn tweeën willen zijn, op een mooie plek (strand, kliffen, berg, bos whatever) en in de regen lijkt me ook wel awesome (dat is vermoedelijk omdat ik daar echt een The Notebook idee bij heb).


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Die van mij is nouja, iets op het liedje "Grow Old With You " van Adam Sandler in de Wedding Singer


    Deze vind ik geweldig, hij kan helemaal niet zingen maar dat maakt hem niet uit, dat maakt het zo speciaal:

    Toen ik nog in een snoepwinkel werkte, waren er twee vaste klanten - ze zijn allebei verstandelijk gehandicapt, en het is zó prachtig om ze samen te zien - en de man ging op z'n knieën vóór onze winkel. Dat was zo verschrikkelijk mooi om te zien. Na mijn ontslag ben ik ze nog eens tegengekomen in de stad, ze zijn als het goed is nu op huwelijksreis. Dat was echt een mooi moment!

    Maar voor mezelf lijkt het me niks om in het openbaar lastig gevallen te worden door een ring. Word je zo onder druk gezet door de menigte.


    Searching heavens for another earth

    Die filmpjes zijn inderdaad heel leuk om te kijken ^^. Je krijgt er helemaal een warm gevoel van.
    Het is trouwens wel een van mijn grootste angsten dat een jongen me zo prachtig ten huwelijk vraagt, maar ik helemaal niet wil trouwen :x.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Die filmpjes zijn inderdaad heel leuk om te kijken ^^. Je krijgt er helemaal een warm gevoel van.
    Het is trouwens wel een van mijn grootste angsten dat een jongen me zo prachtig ten huwelijk vraagt, maar ik helemaal niet wil trouwen :x.


    Haha mijn zorgen liggen meer in de categorie: is er ooit iemand die me ten huwelijk gaat vragen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Haha mijn zorgen liggen meer in de categorie: is er ooit iemand die me ten huwelijk gaat vragen


    Lol, dit :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maar.. ik wil niet trouwen, nooit gewild ook XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar... Sam... Dan kan ik je dus nooit ten huwelijk vragen :(

    OT: Mij maakt het niet uit, als ie maar niet gaat zingen... ;\


    Life is hard and then we die

    Ik heb er nooit aangedacht maar nu ik eenmaal eem vriend heb en ik al heel mn leven heb uitgestippeld. Ehm mn vriend is een liht en geluid opleidimg en een aardappelboer als bijbaan al denk ik dat hij daar gaat werken. En ik roep al een poos dat als ik ga trouwen dat we met een witte trekker gaan rijden. Dus stiekem lijkt het me gaaf als jij bij n aardapprlveld met een trekker me vraagt of gewoon bij een dinner.

    Andere denken nu wtf . Zeker omdat we pas anderhalve maand wat hebben maar ik ken hem al ren dikke jaar en het heeft lang geduurd voor de relatie dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn moeder vroeg mijn vader ten huwelijk door het in zijn oor te fluisteren, terwijl ze op de Chinese Muur stonden. Zoiets lijkt me fantastisch, op een hele speciale onnormale plek. Ergens midden in een bos ofzo zou ook super cool zijn.

    En idd die filmpjes zijn idd altijd super leuk om te kijken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Als ik later trouw met een vrouw denk ik dat ik de eerste stap neem :')
    En mocht het andersom zijn, dan kan het me eigenlijk geen reet schelen waar, hoe of wat.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.