• Ik gok dat het hier bij moet.

    Ja, op dit moment speelt er een erg irritant K3 liedje in mijn hoofd en ik krijg hem er niet uit. Ik heb best vaak van die irritante liedjes in mijn hoofd en dan vaak ook een paar dagen achter elkaar.
    Helaas heb ik er morgen geen zin in op plotseling op mijn werk mee te zingen met: ik ben verliefd op Leonardo! Leonardo di Caprio! Pak me vast, ik wil met je dansen net als op die grote boot!
    Dan kijken de klanten mij namelijk heel raar aan.
    Ook hoef ik geen andere liedjes in mijn hoofd zoals Call me maybe, dus nu telkens een ander liedje luisteren is geen oplossing.
    Ik heb het liedje een keer van voor naar achter geluisterd om hem kwijt te raken, maar het lukt niet en ik word mijn haperende radiocd in mijn hoofd wel een beetje zat.
    Ook geb ik geprobeerd afleiding te zoeken, maar ze zingen gewoon door mijn gedachten heen.

    Wauw, dit faalt zo erg xd

    Heeft iemand tips om van dit vreselijke lied af te komen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fack you nu heb ik dat liedje ook weer in mijn hoofd heb hem ooit voor een dag op repeat gehad met dit filmpje erbij:



    :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Fack you nu heb ik dat liedje ook weer in mijn hoofd heb hem ooit voor een dag op repeat gehad met dit filmpje erbij:



    :')

    Dit. Is. Geweldig.

    IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO, LEONARDO DICAPRIO


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dit. Is. Geweldig.

    IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO, LEONARDO DICAPRIO



    HOU ME VAST IK WIL MET JE DANSEN NET ALS OP DIE GROTE BOOT.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dit. Is. Geweldig.

    IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO, LEONARDO DICAPRIO


    PAK ME VAST IK WIL MET JE DANSEN NET ALS OP DIE GROTE BOOT :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Volgens een vriendin van mij helpt het om "Zeg Roodkapje waar ga je heen" te zingen, omdat je dat niet in je hoofd krijgt.
    En verder hoor ik altijd dat het helpt om het liedje helemaal af te luisteren als je het in je hoofd hebt, maar dat heeft bij mij nog nooit gewerkt...


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb al zo'n drie weken Rude van Magic! in mijn hoofd :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gewoon een leuker liedje luisteren. Alles beter dan een K3 liedje op je werk te zingen toch? ik had ooit eens dat dora beginlied in mijn hoofd x.x


    May StarClan light your path.

    Vinception schreef:
    Fack you nu heb ik dat liedje ook weer in mijn hoofd heb hem ooit voor een dag op repeat gehad met dit filmpje erbij:



    :')


    Waarom heb ik dit liedje nu geluisterd? D:


    That is a perfect copy of reality.

    Bij mij helpt het om gewoon muziek te luisteren. Desnoods terwijl je bezig bent.
    Grote kans dat er geen enkel blijft hangen dan :')


    Has no one told you she's not breathing?

    WHAHHA, ik luister 'm nu, whahahha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    M'n zusje denkt nu geloof ik dat ik niet goed snik ben, mja dat denkt ze wel vaker. XD


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Caraphernelia schreef:
    Ik heb al zo'n drie weken Rude van Magic! in mijn hoofd :c.


    Ik een parodie van een zin van dat liedje.

    "Can you shut the fuck up for the rest of your life, you're a dumbass bitch that tries too hard."

    Right, de video doet het niet.

    Vine.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 17:26 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    niet.


    Firm believer of all that is magic