• Ik zoek een specifiek soort verhaal, dat ik maar niet kan vinden.
    Er zijn verschillende verhalen over tieners die de kinderen zijn van dooddoeners etc., maar dan 'bekeren' ze zich altijd en worden ze verliefd op Harry Potter of weet ik veel wat. Ik ben dus op zoek naar een verhaal waarin de hoofdpersoon een dooddoener is, gemeen, wreed en alles wat een dooddoener is en ook blijft. Niet gewoon iemand in Zwadderich die Harry haat en verliefd is op Draco [/cliché].
    Ik heb al vaak gezocht achter zo'n verhaal, maar dus nog nooit gevonden...

    Is er iemand die zo'n verhaal kent, of er zo een wilt schrijven?


    Has no one told you she's not breathing?

    Nou, eigenlijk ben ik hier ook wel benieuwd naar. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik weet niet of ik iets heb dat perfect aan je eisen voldoet, maar ik heb wel een paar dingen die erg dicht in de buurt komen. ^^

    Ten eerste is er Teachers, Slytherins & other Criminals, een verhaal van net geen 25k dat niet over een echte Death Eater gaat, maar wel over een vrouw die hoofd van Slytherin is en zich ook echt gedraagt als de typische, wrede Slytherin. Die story is wel al wat ouder, dus wees gewaarschuwd dat er wat foutjes in zouden kunnen staan en de hoofdstukken erg kort zijn.

    Verder heb ik ooit voor een schrijfwedstrijd over Death Eaters een paar one-shots geschreven. De langste (en beste, naar mijn mening) heb ik als een los verhaal gepost in vijf stukken en heet Wie niet sterk is, moet slim zijn. Dat verhaal gaat wel echt over een Death Eater die dat ook werkelijk blijft tot het einde. Dit past vermoedelijk het beste bij wat je zoekt.

    De andere vier one-shots die ik voor die wedstrijd heb geschreven zijn in deze story te vinden. Het zijn de vier hoofdstukken waar "Schrijfwedstrijd Dooddoenervo" voor staat. Het hangt natuurlijk een beetje van de opdracht af wat de verhalen verder inhouden, maar ze gaan sowieso allemaal over Death Eaters. Niemand wordt verliefd op Harry of Draco. :Y)

    Edit: Ik merk nu ook dat bij die eerste twee verhalen de foto's het niet meer doen. Oeps. :')

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 17:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik weet niet of ik iets heb dat perfect aan je eisen voldoet, maar ik heb wel een paar dingen die erg dicht in de buurt komen. ^^

    Ten eerste is er Teachers, Slytherins & other Criminals, een verhaal van net geen 25k dat niet over een echte Death Eater gaat, maar wel over een vrouw die hoofd van Slytherin is en zich ook echt gedraagt als de typische, wrede Slytherin. Die story is wel al wat ouder, dus wees gewaarschuwd dat er wat foutjes in zouden kunnen staan en de hoofdstukken erg kort zijn.

    Verder heb ik ooit voor een schrijfwedstrijd over Death Eaters een paar one-shots geschreven. De langste (en beste, naar mijn mening) heb ik als een los verhaal gepost in vijf stukken en heet Wie niet sterk is, moet slim zijn. Dat verhaal gaat wel echt over een Death Eater die dat ook werkelijk blijft tot het einde. Dit past vermoedelijk het beste bij wat je zoekt.

    De andere vier one-shots die ik voor die wedstrijd heb geschreven zijn in deze story te vinden. Het zijn de vier hoofdstukken waar "Schrijfwedstrijd Dooddoenervo" voor staat. Het hangt natuurlijk een beetje van de opdracht af wat de verhalen verder inhouden, maar ze gaan sowieso allemaal over Death Eaters. Niemand wordt verliefd op Harry of Draco. :Y)

    Edit: Ik merk nu ook dat bij die eerste twee verhalen de foto's het niet meer doen. Oeps. :')

    Dat eerste verhaal ken ik nog, die kan ik zeker aanraden ^^
    Had jij daar niet ook nog een vervolg van?


    Deep inside, I've never felt alive

    Congeniality schreef:
    (...)
    Dat eerste verhaal ken ik nog, die kan ik zeker aanraden ^^
    Had jij daar niet ook nog een vervolg van?


    Ja, dat klopt! (: Maar dat staat al twee jaar tijdelijk gepauzeerd. Hoewel ik het wel graag ooit nog zou willen afronden, weet ik niet zeker of dat echt gaat gebeuren, zeker omdat mijn schrijfstijl in de tussentijd zo veranderd is dat ik het waarschijnlijk niet zomaar weer zou kunnen oppikken. En tja, ik wil mensen geen onafgemaakte verhalen aanraden. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Verder heb ik ooit voor een schrijfwedstrijd over Death Eaters een paar one-shots geschreven. De langste (en beste, naar mijn mening) heb ik als een los verhaal gepost in vijf stukken en heet Wie niet sterk is, moet slim zijn. Dat verhaal gaat wel echt over een Death Eater die dat ook werkelijk blijft tot het einde. Dit past vermoedelijk het beste bij wat je zoekt.
    (...)


    Jammer dat het zo kort is, want ik lees graag lange verhalen. Maar het is al iets! Bedankt!


    Has no one told you she's not breathing?

    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/


    Dit verhaal schreef ik twee jaar terug :)
    Maar ze wordt niet verliefd op harry potter maar een ander personage. Maar verder is het je beschrijving ahaha


    =

    This. Geen kleffe Sneepstory voor dochter van een Dooddoenerstory, dat wil ook weleens zien.
    Ik schrijf wel over HP, maar niet over Dooddoeners. Op dit moment niet, in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 19:32 ]


    Not all those who wander are lost.

    Lpayno schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/


    Dit verhaal schreef ik twee jaar terug :)
    Maar ze wordt niet verliefd op harry potter maar een ander personage. Maar verder is het je beschrijving ahaha

    Dat verhaal heb ik gelezen! Ik weet niet direct meer waarover het gaat, maar de titel klinkt me zéér bekend in de oren.


    Has no one told you she's not breathing?