• Hier kun je zeuren over Utopia. Of als je iets leuks te delen hebt, dat mag natuurlijk ook!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Handles schreef:
    Ik kijk het vaak omdat mijn moeder het wilt zien, maar meestal ga ik iets anders doen omdat ik het verschrikkelijk vind.

    Ik had eerst goede hoop voor Rienk, maar als ik kijk wat voor dingen hij zegt en wilt, ook tegen Nicoline af en toe, is hij echt een bekrompen idioot.
    Helemaal mee eens. Hij, Billy en Ruud mogen van mij wel opzouten. En die twee bitches die altijd met Billy omgaan ook. Ik vond ze al niks en nu ik weet dat hun geld uitgaves raar zijn alleen maar meer.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 21:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Helemaal mee eens. Hij, Billy en Ruud mogen van mij wel opzouten. En die twee bitches die altijd met Billy omgaan ook. Ik vond ze al niks en nu ik weet dat hun geld uitgaves raar zijn alleen maar meer.
    Ze lenen overal ook geld maar van die twee, en daarnaast is Charlotte ook ontzettend jaloers en dan is ineens vanalles haar droom. Terwijl er sommige mensen al maanden wachten op iets van Chabilly. Ik heb op de webshop gekeken en ze vragen gewoon dure dingen. Ze lopen allemaal Colinda wel af te zeiken met haar readings die (72 tot 75 euro per stuk zijn.) Maar het populairste evenement naast live in de loods is het Dart evenement en dat haalt het meeste geld binnen en Collinda regelt dat allemaal.

    MrsSheen schreef:
    (...) Ze lenen overal ook geld maar van die twee, en daarnaast is Charlotte ook ontzettend jaloers en dan is ineens vanalles haar droom. Terwijl er sommige mensen al maanden wachten op iets van Chabilly. Ik heb op de webshop gekeken en ze vragen gewoon dure dingen. Ze lopen allemaal Colinda wel af te zeiken met haar readings die (72 tot 75 euro per stuk zijn.) Maar het populairste evenement naast live in de loods is het Dart evenement en dat haalt het meeste geld binnen en Collinda regelt dat allemaal.


    Het is echt gemeen hoe ze tegen haar doen gewoon.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Het is echt gemeen hoe ze tegen haar doen gewoon.
    ik geloof er zelf niet in, maar als er mensen troost in vinden bij Collinda dan moeten ze het doen, alleen Ruud loopt haar eerst af te zeiken en dan is hij zelf "dierenfluisteraar". En probeer me dan er niet over te hebben van Vanessa die een vliegtuig van 250 euro besteld zonder het te overleggen en dan zeurt als iemand anders het doet!

    Ik had ergens gelezen dat de inwoners van Utopia 10.000 euro verdienen.

    Ja zo kan ik ook wel een jaar lang lekker niks doen in een gebouw met meer luxe dan een gemiddelde Nederlander.

    I mean: ze zouden een elektriciteitsaansluiting hebben, 1 koe, wat kippen en een houten gebouw, verder niks.

    En nu hebben ze opeens allemaal laptops, een redelijk grote keuken, een f*cking zwembad en allemaal andere dingen.

    Ik snap wel waarom die zwerver daar zit.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik had ergens gelezen dat de inwoners van Utopia 10.000 euro verdienen.

    Ja zo kan ik ook wel een jaar lang lekker niks doen in een gebouw met meer luxe dan een gemiddelde Nederlander.

    I mean: ze zouden een elektriciteitsaansluiting hebben, 1 koe, wat kippen en een houten gebouw, verder niks.

    En nu hebben ze opeens allemaal laptops, een redelijk grote keuken, een f*cking zwembad en allemaal andere dingen.

    Ik snap wel waarom die zwerver daar zit.
    Ze zaten -6000 in de schuld en dat is opeens zo snel weg, normaal zouden er al deurwaarders voor de deur staan. En het doorgestoken er van is dat Emiel en Paul en Ron allemaal bouwers en klussers waren en toen ze weg waren liep het helemaal in de soep, het enige geniale vind ik die stunt van Ron, als ze hem nou niet zo serieus namen dan was al dat "ja we zitten in de schuld" niet gebeurd. Want ze lopen wel te zeiken van: "we hebben geen winst aan ron zijn schuld." Ik zeg je ze hebben NIKS van Ron op de webshop gezet.

    Lol, ik weet trouwens niet eens wie wie is in Utopia.
    Alleen die zwerver, Rienk.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het zijn allemaal acteurs, ze lopen ook met oortjes en er is zo'n hutje waar de regie inzit.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Het zijn allemaal acteurs, ze lopen ook met oortjes en er is zo'n hutje waar de regie inzit.


    Hoe weet je dat?

    Eerlijk is eerlijk: ik vind het best leuk. En dan vooral dat hele drama altijd met Billy en Ruud. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Eerlijk is eerlijk: ik vind het best leuk. En dan vooral dat hele drama altijd met Billy en Ruud. (krul)


    + Ik vind Charlotte echt een top wijf, maar dat is mijn mening.
    Een vriendin van mij kent de boer die melk ophaalt bij Utopia en zij zegt dat die boer hun melk weggooit en van zijn eigen melk, kaas maakt om weer terug naar Utopia te brengen.
    Maar dat maakt het voor mij niet minder leuk. ;p


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik vind Vanessa echt irritant.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Ik vind Vanessa echt irritant.

    Daar ben ik het mee eens. Ik vind dat ze soms ontzettend onredelijk is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    G is ook al zo irritant, ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb t nog nooit gezien, en ga het ook niet kijken. Ik had wel een filmpje gezien dan Billy seks had met zo'n kerel.


    Alleen maar tranen van geluk