• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnalouche • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •



    Song of the night: Angel Eyes > New Years Day

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Juanita schreef:
    Oké, haha.
    Nou, ik weet niet wat de rest er van vindt, maar wat jullie zelf al een beetje aangaven: als je niet wordt genomineerd of niet in de top staat, is dat niet een erg fijn gevoel. Bij een andere award show ding heeft dat een erg goede vriendin van mij best wel gekwetst en dat vond ik echt erg jammer. Omdat het leuke idee zo helemaal weg ging :c


    Tot nu toe vond iedereen het een leuk idee, maar Yolanda heeft ongeveer hetzelfde als jou aangegeven. Je weet dat als er zoiets georganiseerd wordt zo'n dingen kunnen gebeuren, maar we proberen iedereen iets te laten winnen. Enfin, ik wil iedereen wel iets geven.


    16 - 09 - '17

    Stradlin schreef:
    (...)Zeker wel, ik begon gewoon te huilen voor zoiets stoms.


    Moh, dat kan gebeuren, niet zo onzeker zijn.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Moh, dat kan gebeuren, niet zo onzeker zijn.
    Ulgh. Ik was zo gefrustreerd omdat ik het gevoel had dat alles aan het mis lopen was en alles wat ik deed verkeerd was.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Soe schreef:
    (...)

    Tot nu toe vond iedereen het een leuk idee, maar Yolanda heeft ongeveer hetzelfde als jou aangegeven. Je weet dat als er zoiets georganiseerd wordt zo'n dingen kunnen gebeuren, maar we proberen iedereen iets te laten winnen. Enfin, ik wil iedereen wel iets geven.


    Daarom heb ik het ook liever niet. Maar als jullie het erg graag willen, moeten jullie het gewoon doen (:. Ik hoop alleen niet dat hetzelfde weer gebeurt als de vorige keer, want het heeft haar echt erg gekwetst en dat deed mij echt veel pijn. Dus ik weet het niet echt. Ik ben niet echt een voorstander van dit idee, maar wie ben ik om jullie tegen te houden? c:

    Stradlin schreef:
    (...) Ulgh. Ik was zo gefrustreerd omdat ik het gevoel had dat alles aan het mis lopen was en alles wat ik deed verkeerd was.



    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Tot nu toe vond iedereen het een leuk idee, maar Yolanda heeft ongeveer hetzelfde als jou aangegeven. Je weet dat als er zoiets georganiseerd wordt zo'n dingen kunnen gebeuren, maar we proberen iedereen iets te laten winnen. Enfin, ik wil iedereen wel iets geven.


    Misschien een beter idee als niemand genomineerd kan worden en jullie er gewoon voor zorgen dat iedereen ergens bij zit.


    Your make-up is terrible

    Juanita schreef:
    (...)

    Daarom heb ik het ook liever niet. Maar als jullie het erg graag willen, moeten jullie het gewoon doen (:. Ik hoop alleen niet dat hetzelfde weer gebeurt als de vorige keer, want het heeft haar echt erg gekwetst en dat deed mij echt veel pijn. Dus ik weet het niet echt. Ik ben niet echt een voorstander van dit idee, maar wie ben ik om jullie tegen te houden? c:


    Ik snap je punt, daarom kwam Gail met het idee om een top of zo te maken, dat iedereen er eigenlijk wel gewoon staat die een punt kreeg?


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Thank you Sylvie. Pfsh, ervoor heb ik best wel plezier gehad gister


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Handles schreef:
    (...)

    Misschien een beter idee als niemand genomineerd kan worden en jullie er gewoon voor zorgen dat iedereen ergens bij zit.


    Maar dan moeten wij kiezen of hoe zie ik het nu voor me?


    16 - 09 - '17

    Stradlin schreef:
    (...)Thank you Sylvie. Pfsh, ervoor heb ik best wel plezier gehad gister


    Je moet niet te snel over jezelf oordelen ;)


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Maar dan moeten wij kiezen of hoe zie ik het nu voor me?


    Ja, dat jullie de onderwerpen kiezen en beslissen wie er bij die onderwerpen gekozen kunnen worden. Niet iedereen heeft dezelfde kwaliteiten en zo komt van alles aan bod zonder dat iemand niet genomineerd wordt en zich daardoor rot voelt.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Ja, dat jullie de onderwerpen kiezen en beslissen wie er bij die onderwerpen gekozen kunnen worden. Niet iedereen heeft dezelfde kwaliteiten en zo komt van alles aan bod zonder dat iemand niet genomineerd wordt en zich daardoor rot voelt.


    I see, maar we hebben wel veel onderwerpen waar gewoon iedereen kan gekozen worden, dus dat is niet makkelijk. En misschien dat iemand nou net liever bij dat ene onderwerp had willen staan of zo, idk..

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 22:39 ]


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Je moet niet te snel over jezelf oordelen ;)
    Dat was voor we echt begonnen tho :'D Toen we van het zaaltje naar huis gingen bijvoorbeeld. Ging hij aan mijn fiets hangen terwijl hij op zijn skatebord stond. Ik moest wreed hard peddelen, maar het was leuk en grappig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stradlin schreef:
    (...)Dat was voor we echt begonnen tho :'D Toen we van het zaaltje naar huis gingen bijvoorbeeld. Ging hij aan mijn fiets hangen terwijl hij op zijn skatebord stond. Ik moest wreed hard peddelen, maar het was leuk en grappig.


    Awh, cute ;p


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Awh, cute ;p
    Van Lotta moest ik met hem dansen :'D Daar heb ik niet eens tijd voor gehad lawl. Er heeft zeker vijf man gevraagd of hij mijn vriendje was :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque