• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnalouche • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •



    Song of the night: Angel Eyes > New Years Day

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soe schreef:
    Geloof me, ik heb het haar al vaak gezegd, telkens smoesjes of er omheen praten, ofwel is ze gewoon op haar tenen getrapt en wordt ze boos.


    Oh, dat ken ik. Zo'n vriendin had ik ook, Dan elke keer vragen wanneer deed ik dat dan? En als je het kopieert, komt er weer een smoesje. Ik heb toen een tijdje niks gezegd en toen ze vroeg waarom niet, heb ik gezegd dat ik geen zin in haar had. Toen was ze beledigd en nu praten we niet meer. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik ben echt een aansteller :c *sigh*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh, daar gaat die pb dus over :'D Moet ik even gaan lezen xd

    Oh, die pb heb ik al lang gelezen. Moest ik er op antwoorden? :'D

    Handles schreef:
    (...)

    Oh, dat ken ik. Zo'n vriendin had ik ook, Dan elke keer vragen wanneer deed ik dat dan? En als je het kopieert, komt er weer een smoesje. Ik heb toen een tijdje niks gezegd en toen ze vroeg waarom niet, heb ik gezegd dat ik geen zin in haar had. Toen was ze beledigd en nu praten we niet meer. :'D


    Woeps xp

    @Xanthe, hoezo?
    @Aline, dus jij leest je pb's gewoon niet, maar je ziet ze wel? Jij bent een goeie xp


    16 - 09 - '17

    Juanita schreef:
    Oh, die pb heb ik al lang gelezen. Moest ik er op antwoorden? :'D


    Dat was wel zo vriendelijk, aangezien iedereen dat ook gedaan had xp


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Woeps xp

    @Xanthe, hoezo?
    @Aline, dus jij leest je pb's gewoon niet, maar je ziet ze wel? Jij bent een goeie xp
    Ik heb me gisteren echt aangesteld. Nu moet hij me vast enorm stom vinden --' Goed bezig Xanthe


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stradlin schreef:
    (...)Ik heb me gisteren echt aangesteld. Nu moet hij me vast enorm stom vinden --' Goed bezig Xanthe


    Ik weet niet precies waarover je het hebt, maar wie gaat jou nou stom vinden om weet ik wat? Je bent een geweldig meisje (:


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Dat was wel zo vriendelijk, aangezien iedereen dat ook gedaan had xp


    Oh :') Had niet echt het idee dat ik er iets op moest zeggen, haha.
    Moet ik het hier zeggen of wil je een pb? En wat verwacht je precies als antwoord? c:

    Juanita schreef:
    (...)

    Oh :') Had niet echt het idee dat ik er iets op moest zeggen, haha.
    Moet ik het hier zeggen of wil je een pb? En wat verwacht je precies als antwoord? c:


    Haha, ik kan je niet verplichten, maar op die manier kon ik weten wat iedereen er van vond.
    Maakt niet uit, zeg maar waar je wil en ik verwacht niet echt een bepaald antwoord, haha.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies waarover je het hebt, maar wie gaat jou nou stom vinden om weet ik wat? Je bent een geweldig meisje (:
    Ja, ik moest gisteren samen met mijn crush muziek draaien op mijn vaders feest. Maar ik was zo gestrest en gefrustreerd dat ik het gevoel heb dat ik echt vervelend tegen hem deed en ik ben op een gegeven moment ook gewoon naar buiten gelopen omdat het teveel werd. Ik besef dat ik me echt aangesteld heb, zeker omdat ik niet terug naar de zaal ben gegaan, maar gewoon ben beginnen helpen in de keuken. Zeker niet met mijn huilgezicht :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stradlin schreef:
    (...)Ja, ik moest gisteren samen met mijn crush muziek draaien op mijn vaders feest. Maar ik was zo gestrest en gefrustreerd dat ik het gevoel heb dat ik echt vervelend tegen hem deed en ik ben op een gegeven moment ook gewoon naar buiten gelopen omdat het teveel werd. Ik besef dat ik me echt aangesteld heb, zeker omdat ik niet terug naar de zaal ben gegaan, maar gewoon ben beginnen helpen in de keuken. Zeker niet met mijn huilgezicht :c


    Awh Xanthie. In mijn ogen stelde je je niet aan (:


    16 - 09 - '17

    Witte wijn smaakt ook zo heerlijk ^.^


    -

    Oké, haha.
    Nou, ik weet niet wat de rest er van vindt, maar wat jullie zelf al een beetje aangaven: als je niet wordt genomineerd of niet in de top staat, is dat niet een erg fijn gevoel. Bij een andere award show ding heeft dat een erg goede vriendin van mij best wel gekwetst en dat vond ik echt erg jammer. Omdat het leuke idee zo helemaal weg ging :c

    Soe schreef:
    (...)

    Awh Xanthie. In mijn ogen stelde je je niet aan (:
    Zeker wel, ik begon gewoon te huilen voor zoiets stoms.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque