• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnalouche • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •



    Song of the night: Angel Eyes > New Years Day

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Juanita schreef:
    (...)

    Jaa, ik was vanochtend klaar. Vond het echt super! Komt er een vervolg? Ik ben er echt heel erg nieuwsgierig naar, eigenlijk. Als er geen vervolg komt, beeld ik het mezelf wel in, haha.
    Omdat ik verder heb gelezen op mijn mobiel en daar niet kon verbeteren, ga ik zo nog eens kijken en dan wel opmerkingen plaatsen (tenzij Lotta of Sylvie ze er al uit heeft gehaald).


    Je bent de eerste die het helemaal gelezen heeft. ;3 Ik was wel bezig aan een vervolg, maar ik weet nog niet zeker of het er wel komt. Misschien verander ik het einde wel.
    Ik zou graag willen weten wat je overal van vond, de personages, welk gedeelte je minder goed vond, mist er nog iets of is er juist ergens teveel van.


    Your make-up is terrible

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh wauw, dat is echt heel snel, ik zit nog maar op pagina 30 of zo.


    Ik ben een sneller lezer ^^ Bovendien vond ik het een erg leuk verhaal en het las erg vlot door, dus ja. Ik kon eigenlijk niet stoppen. Het is dat ik een beetje ziekjes was gisteravond, maar anders zou ik door zijn gegaan tot ik het uit had gelezen x3

    Handles schreef:
    (...)

    Je bent de eerste die het helemaal gelezen heeft. ;3 Ik was wel bezig aan een vervolg, maar ik weet nog niet zeker of het er wel komt. Misschien verander ik het einde wel.
    Ik zou graag willen weten wat je overal van vond, de personages, welk gedeelte je minder goed vond, mist er nog iets of is er juist ergens teveel van.


    Yay ^-^ Ik voel me cool, haha.
    Je moet doen wat je zelf wil. Als je je niet prettig voelt bij een vervolg, dan moet je het niet doen. Ook al schrijf je het vervolg enkel voor jezelf, dat is ook goed. Maar laat het anderen niet lezen als je het niet erbij vindt passen. Dan geef je mensen meer dan er is, zegmaar c:
    Daar zal ik zo eens even over nadenken c:

    Had jij Tobiah niet eerst Tobias genoemd? Maar toen er in Divergent een Tobias was, had je het aangepast? Ik meende dat ik zoiets had gelezen ooit. Of dat je zei dat het leek op Tobias.

    Juanita schreef:
    (...)

    Yay ^-^ Ik voel me cool, haha.
    Je moet doen wat je zelf wil. Als je je niet prettig voelt bij een vervolg, dan moet je het niet doen. Ook al schrijf je het vervolg enkel voor jezelf, dat is ook goed. Maar laat het anderen niet lezen als je het niet erbij vindt passen. Dan geef je mensen meer dan er is, zegmaar c:
    Daar zal ik zo eens even over nadenken c:

    Had jij Tobiah niet eerst Tobias genoemd? Maar toen er in Divergent een Tobias was, had je het aangepast? Ik meende dat ik zoiets had gelezen ooit. Of dat je zei dat het leek op Tobias.


    Ja, ik had gezegd dat het erop leek. ;3 Dat vond ik erg jammer, maar gelukkig is het niet helemaal hetzelfde.


    Your make-up is terrible

    Eminem - Lose Yourself als song of the night? c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Handles schreef:
    (...)

    Ja, ik had gezegd dat het erop leek. ;3 Dat vond ik erg jammer, maar gelukkig is het niet helemaal hetzelfde.


    Dat had ik ook met een personage in mijn verhaal. Er is dus een Tori in Divergent en ik heb nu een personage dat Terri heet :/ Ik realiseerde het me pas nadat ik al helemaal aan haar naam gewend was en toen baalde ik. Toen heb ik het veranderd naar een naam die er totaal niet op leek: Charlotte. Maar dat werkte gewoon echt niet, dus maakte ik het weer Terri. :')

    Escapism schreef:
    Eminem - Lose Yourself als song of the night? c:


    Mag die van mij deze "night" nog blijven staan? Hij staat er nog maar een paar uurtjes en de nacht is nog jong :')

    Juanita schreef:
    (...)

    Mag die van mij deze "night" nog blijven staan? Hij staat er nog maar een paar uurtjes en de nacht is nog jong :')


    Oops! Missed it x)
    Mag de mijne morgen? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tuurlijk. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Escapism schreef:
    (...)

    Oops! Missed it x)
    Mag de mijne morgen? :3


    Maakt niet uit c:
    Geen probleem : D

    Lotta, is jouw signature van een lied van Nirvana?

    Juanita schreef:
    (...)

    Dat had ik ook met een personage in mijn verhaal. Er is dus een Tori in Divergent en ik heb nu een personage dat Terri heet :/ Ik realiseerde het me pas nadat ik al helemaal aan haar naam gewend was en toen baalde ik. Toen heb ik het veranderd naar een naam die er totaal niet op leek: Charlotte. Maar dat werkte gewoon echt niet, dus maakte ik het weer Terri. :')


    Uiteindelijk moet je gewoon bij de naam blijven die je het best vind klinken. ;3


    Your make-up is terrible

    Juanita schreef:
    Lotta, is jouw signature van een lied van Nirvana?

    Ja, 't is van Lithium.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Handles schreef:
    (...)

    Uiteindelijk moet je gewoon bij de naam blijven die je het best vind klinken. ;3


    Klopt (: Ik ben blij dat ik dat uiteindelijk ook heb gedaan, want Terri en Charlotte lijkt voor geen meter op elkaar en het klinkt gewoon niet voor die persoon :')

    Juanita schreef:
    Lotta, is jouw signature van een lied van Nirvana?

    Jup, Lithium inderdaad. ^^
    Yaa-haa-yaa-aa-yaaay

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 20:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it