• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Minnalouche • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Juanita • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 21 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •



    Song of the night: Angel Eyes > New Years Day

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 22:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sorry, ik heb niet bepaald veel gelezen tot nu toe, maar ik ben ziek aan het worden en ik voel me echt shit en kan niet helder nadenken, sorry. ;x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Sorry, ik heb niet bepaald veel gelezen tot nu toe, maar ik ben ziek aan het worden en ik voel me echt shit en kan niet helder nadenken, sorry. ;x


    Je hebt wel heel veel gelezen! Don't worry, ik dacht echt dat iedereen er veeel langer over zou doen.

    Beterschap! (flower)


    Your make-up is terrible

    Nikki, kijk je pb!


    16 - 09 - '17

    Handles schreef:
    (...)

    Je hebt wel heel veel gelezen! Don't worry, ik dacht echt dat iedereen er veeel langer over zou doen.

    Beterschap! (flower)

    Dankjewel! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Beterschap, Lottatje!


    16 - 09 - '17

    Lotta, volgens mij ben je bijna bij het einde hoor, haha. Nog een paar pagina's. Je hebt enorm snel gelezen, in boekformaat zouden het ongeveer 300 pagina's zijn.


    Your make-up is terrible

    Het was echt veel lezen, ik was er nog sneller dan ik dacht, maar ik had het er ook zeker voor over.


    16 - 09 - '17

    Dank je Sylvie! ^^

    Handles schreef:
    Lotta, volgens mij ben je bijna bij het einde hoor, haha. Nog een paar pagina's. Je hebt enorm snel gelezen, in boekformaat zouden het ongeveer 300 pagina's zijn.

    Nee hoor, ik zit nog maar aan pagina 41 geloof ik. Waar ze geëxecuteerd worden maar er dan brand uitbreekt.
    Nou ja, dat heb ik liever dan zo'n boek dat je in één dag uitgelezen hebt, ik heb graag een verhaal dat een tijdje in je hoofd blijft spoken. ;3

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 23:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Dank je Sylvie! ^^

    (...)
    Nee hoor, ik zit nog maar aan pagina 41 geloof ik. Waar ze geëxecuteerd worden maar er dan brand uitbreekt.
    Nou ja, dat heb ik liever dan zo'n boek dat je in één dag uitgelezen hebt, ik heb graag een verhaal dat een tijdje in je hoofd blijft spoken. ;3


    Oh, haha. Ik zag je cursus namelijk ergens bij pagina 140 rondhangen toen ik erdoor scrolde.


    Your make-up is terrible

    OMG! Hie kan ik dus absoluut niet tegen!
    https://www.facebook.com/video.php?v=352236774932784


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    OMG! Hie kan ik dus absoluut niet tegen!
    https://www.facebook.com/video.php?v=352236774932784

    Ik word er echt heel erg verdrietig van om filmpjes van pesterijen te zien. Het is gewoon verschrikkelijk ziek.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik word er echt heel erg verdrietig van om filmpjes van pesterijen te zien. Het is gewoon verschrikkelijk ziek.


    Inderdaad, ik snap niet hoe mensen het verdomme in hun hoofd krijgen om mensen te pesten? Ze moeten eens erger aangepakt worden dan dat ze hun slachtoffers aanpakken, eens zien of ze het dan nog even fijn vinden.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik snap niet hoe mensen het verdomme in hun hoofd krijgen om mensen te pesten? Ze moeten eens erger aangepakt worden dan dat ze hun slachtoffers aanpakken, eens zien of ze het dan nog even fijn vinden.

    Jush. Ik werd in de basisschool gepest (niet heel erg, hoor, meer roddelen, buitensluiten en "ieuw niet naast Lotta"-dingen zeggen), en dat heeft me echt een heel ander persoon gemaakt. Ik ben echt constant bang dat mensen me raar vinden of me niet mogen en zo. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Jush. Ik werd in de basisschool gepest (niet heel erg, hoor, meer roddelen, buitensluiten en "ieuw niet naast Lotta"-dingen zeggen), en dat heeft me echt een heel ander persoon gemaakt. Ik ben echt constant bang dat mensen me raar vinden of me niet mogen en zo. :')


    Dat snap ik. Mijn broer wordt al jaren gepest, dus ik weet hoe hij zich voelt als dat gebeurd, bij momenten moet ik bijna huilen omdat ik het zo erg voor hem vindt, vooral omdat het mijn broer is. Ik heb het geluk dat ik nooit gepest geweest ben, tenzij je buitensluiten er onder ziet.


    16 - 09 - '17

    Iedereen gaat slapen en verlaat mij dus (huil)


    16 - 09 - '17