• Pretty Little Liars.


    Never trust a pretty girl with an ugly secret.



    Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Franknfurter
    Requille
    Twisty
    Brego
    Avarosa
    Kaiser
    Memoria
    Yayde
    Aldea
    Firth
    Sacramental
    Melia
    Frodo
    Hanaemi
    Snowqeeun
    Maleficia
    littlgirl
    McGonnagall
    Andria
    Tylan
    Quies
    Malarkey
    lukesirwin
    Ethelind
    Tomas
    Larents
    Sciathan
    Brego
    Frypan
    Coleman
    CaptainKush
    Hollstein
    Sobremesa
    Horlinson
    Mangata
    Solangelo
    Ferrars

    Usernaamsverandering/Er bij willen graag in het rood doorgeven!

    Oude topics:
    1, 2, 3, 4


    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong.

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst


    [ bericht aangepast op 22 jan 2015 - 15:03 ]

    Ik dacht dat ik al op de lijst stond, maar blijkbaar niet. Mag ik er ook bij?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hey, ik zit met een vraag.

    Bij t einde van seizoen 3, is er toch een brand en Ali red de leven van de meiden?
    Wat als t echt niet Ali was? Of een tweede red coat? Want bij t einde van de eerste aflevering van seizoen 4, kan je een creep helemaal in t zwart voor de spiegel zien staan met een half verbrande mask. Wtf hoort dat te betekenen?

    Of is t vast weer zo'n sick leugen/game van Alison?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 1:00 ]


    -

    Aldea schreef:
    Hey, ik zit met een vraag.

    Bij t einde van seizoen 3, is er toch een brand en Ali red de leven van de meiden?
    Wat als t echt niet Ali was? Of een tweede red coat? Want bij t einde van de eerste aflevering van seizoen 4, kan je een creep helemaal in t zwart voor de spiegel zien staan met een half verbrande mask. Wtf hoort dat te betekenen?

    Of is t vast weer zo'n sick leugen/game van Alison?

    Het was Ali toch? Dat zei ze in begin seizoen 5, toch?

    Oh kijk en ik vond dit op wikipedia:

    Een van de belangrijkste vragen in de tv-serie, is wie A is. In seizoen 2 beginnen Hanna, Spencer, Aria en Emily zich te realiseren dat A misschien niet alleen handelt, maar in een team werkt (het A-Team). Een paar leden van het A-Team zijn al onthuld, maar de ware identiteit van de leider van het team (Uber A) zal pas in de finale-aflevering van seizoen 5 bekend gemaakt worden.


    Gedurende seizoen 4 wordt duidelijk dat het A-Team een leider heeft die de andere A's opdrachten geeft. Niemand weet de ware identiteit van deze persoon, die ook wel Uber A of Big A genoemd wordt. Wie deze persoon is, is het belangrijkste vraagstuk gedurende de serie. Uber A verschijnt voor het eerst echt in beeld tijdens de begrafenis van Darren Wilden. Een mysterieuze vrouw, gehuld in een zwarte sluier, attendeert de begrafenis. I. Marlene King heeft bevestigd dat deze vrouw de leider van het A-Team is en dat haar identiteit bekend wordt gemaakt in de seizoensfinale van seizoen 5. I. Marlene King heeft tevens bevestigd dat Uber A iemand is die we al kennen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 7:20 ]

    Pura schreef:
    Oh kijk en ik vond dit op wikipedia:

    Een van de belangrijkste vragen in de tv-serie, is wie A is. In seizoen 2 beginnen Hanna, Spencer, Aria en Emily zich te realiseren dat A misschien niet alleen handelt, maar in een team werkt (het A-Team). Een paar leden van het A-Team zijn al onthuld, maar de ware identiteit van de leider van het team (Uber A) zal pas in de finale-aflevering van seizoen 5 bekend gemaakt worden.


    Gedurende seizoen 4 wordt duidelijk dat het A-Team een leider heeft die de andere A's opdrachten geeft. Niemand weet de ware identiteit van deze persoon, die ook wel Uber A of Big A genoemd wordt. Wie deze persoon is, is het belangrijkste vraagstuk gedurende de serie. Uber A verschijnt voor het eerst echt in beeld tijdens de begrafenis van Darren Wilden. Een mysterieuze vrouw, gehuld in een zwarte sluier, attendeert de begrafenis. I. Marlene King heeft bevestigd dat deze vrouw de leider van het A-Team is en dat haar identiteit bekend wordt gemaakt in de seizoensfinale van seizoen 5. I. Marlene King heeft tevens bevestigd dat Uber A iemand is die we al kennen.


    Oeeh, dan komen we er eindelijk achter wie A is (: .Ben wel echt benieuwd wie A is.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Pura schreef:
    Oh kijk en ik vond dit op wikipedia:

    Een van de belangrijkste vragen in de tv-serie, is wie A is. In seizoen 2 beginnen Hanna, Spencer, Aria en Emily zich te realiseren dat A misschien niet alleen handelt, maar in een team werkt (het A-Team). Een paar leden van het A-Team zijn al onthuld, maar de ware identiteit van de leider van het team (Uber A) zal pas in de finale-aflevering van seizoen 5 bekend gemaakt worden.


    Gedurende seizoen 4 wordt duidelijk dat het A-Team een leider heeft die de andere A's opdrachten geeft. Niemand weet de ware identiteit van deze persoon, die ook wel Uber A of Big A genoemd wordt. Wie deze persoon is, is het belangrijkste vraagstuk gedurende de serie. Uber A verschijnt voor het eerst echt in beeld tijdens de begrafenis van Darren Wilden. Een mysterieuze vrouw, gehuld in een zwarte sluier, attendeert de begrafenis. I. Marlene King heeft bevestigd dat deze vrouw de leider van het A-Team is en dat haar identiteit bekend wordt gemaakt in de seizoensfinale van seizoen 5. I. Marlene King heeft tevens bevestigd dat Uber A iemand is die we al kennen.


    Oeh, spannend!


    16 - 09 - '17

    Soe > Sugglet


    16 - 09 - '17

    Pura schreef:
    Oh kijk en ik vond dit op wikipedia:

    Een van de belangrijkste vragen in de tv-serie, is wie A is. In seizoen 2 beginnen Hanna, Spencer, Aria en Emily zich te realiseren dat A misschien niet alleen handelt, maar in een team werkt (het A-Team). Een paar leden van het A-Team zijn al onthuld, maar de ware identiteit van de leider van het team (Uber A) zal pas in de finale-aflevering van seizoen 5 bekend gemaakt worden.


    Gedurende seizoen 4 wordt duidelijk dat het A-Team een leider heeft die de andere A's opdrachten geeft. Niemand weet de ware identiteit van deze persoon, die ook wel Uber A of Big A genoemd wordt. Wie deze persoon is, is het belangrijkste vraagstuk gedurende de serie. Uber A verschijnt voor het eerst echt in beeld tijdens de begrafenis van Darren Wilden. Een mysterieuze vrouw, gehuld in een zwarte sluier, attendeert de begrafenis. I. Marlene King heeft bevestigd dat deze vrouw de leider van het A-Team is en dat haar identiteit bekend wordt gemaakt in de seizoensfinale van seizoen 5. I. Marlene King heeft tevens bevestigd dat Uber A iemand is die we al kennen.

    Spannend! Ik was al bang dat ze A's identiteit veel later pas bekend zouden maken, vooral toen ik op het internet las dat PLL sowieso nog doorgaat tot seizoen 7. Maar gelukkig komen we er al eerder achter. c:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Maar Ali is toch A?


    Hoi ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Maar Ali is toch A?


    Hoi ^^


    Dat is wat Mona zei, maar niemand weet of de schrijvers uiteindelijk ook die kant opgaan. Al is dat een logische verklaring, en kan het best zijn dat Ali die Black Widow is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    (...)

    Dat is wat Mona zei, maar niemand weet of de schrijvers uiteindelijk ook die kant opgaan. Al is dat een logische verklaring, en kan het best zijn dat Ali die Black Widow is.


    Of ze Black Widow is, weet ik niet maar ze is alleszins verdacht. Zeker toen ze Noel liet inbreken en dat legertje van Mona overnam.. plus iedereen weet dat ze Mona haatte.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Of ze Black Widow is, weet ik niet maar ze is alleszins verdacht. Zeker toen ze Noel liet inbreken en dat legertje van Mona overnam.. plus iedereen weet dat ze Mona haatte.


    Dat is waar, maar Ali heeft zoveel mensen gekwetst en gehaat. En we weten niet wie Mona vermoordt heeft. Maar er is wel officieel bevestigd dat Black Widow Über A is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als ze echt van plan zijn bekend te maken wie A is in de seizoensfinale van seizoen 5 vraag ik me wat ze gaan doen in seizoen 6 en 7 ..


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Quill schreef:
    Als ze echt van plan zijn bekend te maken wie A is in de seizoensfinale van seizoen 5 vraag ik me wat ze gaan doen in seizoen 6 en 7 ..


    Als er serieus nog een zesde en zevende seizoen komt word ik gek. Ik ben heel erg benieuwd en ik vind PLL ontzettend leuk, maar het wordt op die manier te langdradig en dan gaat mijn zin om nog te kijken echt weg.


    16 - 09 - '17

    Heeft iemand de sneak peek gezien? De code is Icemaze.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 11:15 ]


    16 - 09 - '17