• Ik en mijn vriendje spreken veel af s'avonds bij hem thuis, meestal komt hij dan van zijn vakantiewerk en heeft hij niet echt veel fut meer om nog naar de cinema of iets in die aard te gaan. We kijken heel erg vaak (elke avond dat ik bij hem ben) tv of gamen we of slapen we. Maar dit begint mij dus echt tegen te steken. Ik wil eens iets anders doen dan tv kijken en gamen. Dit doen we trouwens altijd in zijn kamer want zijn moeder is altijd thuis en zij heeft niet zo graag dat we beneden een rommel maken.. Dus koken of iets bakken etc zit er niet in.. Wat doen jullie zoal met jullie vriendje thuis? Heb jij misschien een origineel idee?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Misschien kunnen jullie eens bij jouw thuis afpsreken zodat jullie daar kunnen koken of bakken. Voor de rest weet ik niks aangezien ik zelf geen vriendje heb haha.

    J4NOSKIANS schreef:
    Misschien kunnen jullie eens bij jouw thuis afpsreken zodat jullie daar kunnen koken of bakken. Voor de rest weet ik niks aangezien ik zelf geen vriendje heb haha.


    Oh ja was ik vergeten te schrijven.. Hij mag niet bij mij komen.. Men ouders vinden het wat te vroeg.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Hmm. Van tevoren een avond in plannen om wat leuks te doen en met hem delen dat je het wat saai vindt?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Hmm. Van tevoren een avond in plannen om wat leuks te doen en met hem delen dat je het wat saai vindt?


    Nou, iets gaan doen gaat niet.. hij werkt en moet de volgende dag er om 7 uur uit

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 13:05 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Een wandeling maken, een bordspel spelen, in de tuin hangen..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Batsennn.
    Er zijn zoveel leuke dingen die je kan doen! Mijn vriend heeft me Call of Duty leren spelen, en ik vind het echt geweldig. Ook gamen we vaak met elkaar op de nintendo DS, of een bordspel als stratego spelen x'D. Het leukst vind ik vaak nog wel als we gaan dubbeldaten, met twee goede vrienden van ons. Dan gaan we samen naar grote fairs, nachtmarkten, restaurantjes of gewoon bij iemand thuis een film kijken of kaarten. Verder gaan we best vaak met z'n tweeën naar dierentuinen, musea en naar het strand (hoeft het heus niet zonnig voor te zijn!), maar ik begrijp dat dat misschien lastig is als je geen auto (of geld) ter beschikking hebt.
    Best wel lullig dat je vriend niet bij jou thuis mag komen trouwens, is toch bijna hetzelfde als een vriendin mee naar huis brengen?


    i put the fun in funeral

    Hmm, ik zou persoonlijk zeggen dat ik dan mijn laptop of een boek zou meenemen. Dan kan je nog wel samen bankhangen en ben je nog bij elkaar. Dat is idd niet hetzelfde als samen dingen doen, maar voor mij geeft samen zijn ook veel voldoening.

    Misschien kan je ook eens gezelschapsspelletjes spelen?


    Let the Night embrace you

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Nou, iets gaan doen gaat niet.. hij werkt en moet de volgende dag er om 7 uur uit


    Hmm. Dat is nou niet extreem vroeg...
    Hoelaat is hij meestal klaar met werken dan?

    En ik zou ook voor bordspellen of een wandeling gaan...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Overkill schreef:
    Batsennn.
    Er zijn zoveel leuke dingen die je kan doen! Mijn vriend heeft me Call of Duty leren spelen, en ik vind het echt geweldig. Ook gamen we vaak met elkaar op de nintendo DS, of een bordspel als stratego spelen x'D. Het leukst vind ik vaak nog wel als we gaan dubbeldaten, met twee goede vrienden van ons. Dan gaan we samen naar grote fairs, nachtmarkten, restaurantjes of gewoon bij iemand thuis een film kijken of kaarten. Verder gaan we best vaak met z'n tweeën naar dierentuinen, musea en naar het strand (hoeft het heus niet zonnig voor te zijn!), maar ik begrijp dat dat misschien lastig is als je geen auto (of geld) ter beschikking hebt.
    Best wel lullig dat je vriend niet bij jou thuis mag komen trouwens, is toch bijna hetzelfde als een vriendin mee naar huis brengen?



    Battlefield is where it's at :Y)


    Hm, tja, thuis is natuurlijk niet zo heel veel te doen en als hij aangeeft dat ie niet op stap wil en je mag niet beneden komen dan is er niet zo heel veel meer om te doen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn vriendje heeft het thuis niet zo breed, waardoor we ook vrij weinig dingen kunnen doen die geld kosten. We gaan vaak samen, mits het lekker weer is, wandelen door de stad, in het park, over de dijk, wat heel fijn is. Zo zijn we lekker in de buitenlucht en praten we over van alles en nog wat, echt de meest grappige en leuke gesprekken uitkomen!
    Verder doen we wel eens gezelschapsspelletjes als het slecht weer is. We doen ook wel eens samen studeren, klinkt heel saai, maar als je school hebt en je wilt elkaar graag zien dan is dit een goede oplossing.
    We hebben ook een paar keer een dubbeldate gehad met andere vrienden van ons die ook in een relatie zitten. Toen gingen we met z'n alle ergens wat drinken en daarna bij iemand thuis nog gamen. En een keertje wat duurder, naar de dierentuin.
    Daarbij, zelfs als we niks doen is het nog speciaal vind ik. We kunnen ook heel de tijd op de bank liggen of op bed, ik in zijn armen... En praten over allerlei dingen die ons bezig houden. Geen moment met mijn vriend is saai. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Geesten oproepen en kijken of er iets gebeurt (als je niet bijgelovig bent natuurlijk)


    Some people are art and do art at the same time

    Als ik mn vriendje zie ben ik al blij aangezien hij een druk leven heeft. Ehm wij zwemmen graag dar was voor we wat kregen. Ook een paar keer skieen in een indoor baan maar dat doe je niet even. Ehm bowlen is niet zi. Meestal gewoon in bed knuffelen en tv kijken. Of eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pama schreef:
    Geesten oproepen en kijken of er iets gebeurt (als je niet bijgelovig bent natuurlijk)


    Oha dit wil ik doen! Erg bedankt voor die tip! Meer tips zijn nog altijd welkom!


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Neuken is wel een leuke gezamenlijke activiteit


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Oha dit wil ik doen! Erg bedankt voor die tip! Meer tips zijn nog altijd welkom!


    Kijk wel op internet voor tips erover.


    Some people are art and do art at the same time