• Hallo allemaal :Y)

    Ik heb een vraagje, ik zelf heb alle zeven Harry Potter boeken, maar ik weet dat er meerdere boeken zijn van Harry Potter, maar ik kan ze gewoon nergens vinden en de namen ook niet! De boeken die ik bijvoorbeeld wel ken die afwijken van het originele verhaal, zijn Fantastic Beasts and Where to Find Them, Quidditch Through the Ages en The Tales of Beedle the Bard.
    Het kan ook zijn natuurlijk dat dit de enigste boeken waren die Miss Rowling had geschreven over Harry Potter, maar volgens mij waren er meer :')

    Dus weet jullie misschien nog een aantal boeken van haar over Harry Potter?

    Sorry Mods als het topic verkeerd staat :x


    "Not my daughter, you bitch!"

    Dat is alles dat er nog is :')

    Ik heb nog een boek met echt zowat alle informatie van backstage bij de films, maar ik heb die gekocht in New York, na een tentoonstelling dus ik weet niet of je die hier ook zomaar ergens kan krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die boeken vind je in de boekenwinkel meestal gewoon vlak onder of naast de originele reeks. Misschien moet je het gewoon even vragen aan iemand die er werkt, haha. Maar dat zijn inderdaad de enige boeken van Harry Potter - J.K. Rowling heeft wel nog een ander boek geschreven, A Casual Vacancy, dat je herkent aan de rode kaft moest je het boek zoeken. Dat boek heeft alleen niks te maken met Harry Potter zelf, maar is gewoon "OP". Ik heb het gelezen en ik vind het zelf een heel mooi boek. c:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 12:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dank jullie wel, ik ga het zeker vragen aan iemand die in een boeken zaak/ bibliotheek werkt! (Y)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Ik heb Quidditch Through The Ages zelf, maar de anderen leen ik gewoon regelmatig van de bibliotheek (dat is dus ook nog een optie als je ze niet kan vinden).


    Not all those who wander are lost.

    Of wat dacht je bij de bieb?

    Ik heb bij mij thuis een 'onofficieel' Harry Potter kookboek ("The Unofficial Harry Potter Cookbook") en ik heb het boek "Harry Potter Page To Screen", dat vertelt hoe de films gemaakt zijn, als het ware. Misschien ook wel leuk om te hebben (:


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik heb inderdaad die drie kleine boekjes en ik heb een Harry Potter Lexicon (dat niet door J.K.R. is geschreven maar waarin wel alle termen worden behandeld. Bovendien geeft J.K.R. heel veel extra informatie op de site Pottermore.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I want them