• PRETTY LITTLE BACHELOR ON TEMPTATION ISLAND


    Beste kijkers!
    Neem een glas wijn, een bak popcorn en ga gezellig op de sofa zitten voor een spiksplinternieuw, sensationeel, zinnenprikkelend televisieprogramma!
    De makers van Pretty Little Liars, The Bachelor en Temptation Island sloegen de handen in elkaar voor dit formidabel melodrama.
    Vier jonge koppels worden op een paradijselijk eiland gedropt waar ze de verleiding van een aantrekkelijke, steenrijke vrijgezelle jongeman én een adembenemende, intelligente vrijgezellin zullen moeten weerstaan. De competitie is echter harder dan ooit tevoren want hoe moet je in godsnaam weerstand bieden aan iemand waarvoor je je uiterste best moet doen er net wel een date mee te winnen? Want; het koppel dat de meeste dates scoort, haalt hoge punten binnen.
    Zullen de relaties overleven, of zullen onze koppels zich lelijk verbranden?

    En wat gebeurt als er een deelnemer zonder enig spoor verdwijnt?

    Er is maar één manier om er achter te komen! Tune vanaf zondag 1 april in op Q-tv en volg dit zenuwslopende spektakel!


    In dit RPG komt duidelijk veel aan bod. Hieronder dan ook een korte uitleg van hoe het nieuwe, sublieme spel in elkaar steekt.
    🐟 Op het eiland zijn twee bachelors aanwezig; één vrouw, en één man. Hun doel is om de koppels uit elkaar te krijgen én de liefde van hun leven te ontmoeten.
    🐟 Vier jonge koppels (vier mannen, en vier vrouwen) betreden het eiland met een missie. Zij moeten elk zoveel mogelijk punten scoren, dit doen ze door; voor dates gekozen te worden door de bachelors én door niet in de verleiding te vallen.
    🐟 Maar één van de mannen verdwijnt echter spoorloos. De dader riskeert dat hun misdaad voor heel de wereld uitgezonden wordt. Hoe kan hij/zijn misstap verbergen zonder verdacht te lijken. Of zijn er meerdere booswichten aan het werk?

    Invullijstje


    Naam:
    Rol: bachelor - koppel met -insert naam-
    Mogelijke link met verdwijning: Vul hier een reden in waarom jouw personage zou kunnen te maken hebben met de verdwijning van één van de mannen. Dit kan iets heel kleins zijn, maar ook een enorme doorslag geven. Wie dader wil zijn kan mij een pb sturen, en dan bekijken we vanaf daar verder.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Rollen
    Mannen
    🐟 Bachelor - User - Naam - Leeftijd - FC
    🐟 Man - MoonchiId - Naam - 24 - Sean O'Pry
    🐟 Man - User - Naam - Leeftijd - FC
    🐟 Man - User - Naam - Leeftijd - FC

    Vrouwen
    🐠 Bachelorette - User - Naam - Leeftijd - FC
    🐠 Vrouw - Benu - Naam - 22 - Miranda Kerr
    🐠 Vrouw - User - Naam - Leeftijd - FC
    🐠 Vrouw - User - Naam - Leeftijd - FC
    🐠 Vrouw - User - Naam - Leeftijd - FC


    [ bericht aangepast op 1 april 2018 - 10:40 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    IK LAAT MIJN PLAN NIET KELDEREN DOOR DE PRANK VAN DE QREW!

    Who's with me?! :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hehe Ik fc Miranda Kerr


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Staat er bij.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oeh oeh me! Can I has girl?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oooh interessant heheh :') ik wil wel een man


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ahh mag ik een dame?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik pas het topic vanavond aan :Y)

    Misschien wel even wachten tot morgen met posten, want dit leest echt niet lekker :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mag ik een vrouw reserveren?


    Live life to the fullest

    Dames mag ik vragen om de beginpost nog eens héél goed door te nemen? (A)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Dames mag ik vragen om de beginpost nog eens héél goed door te nemen? (A)



    Was dit een sneaky 1 april grap :o?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 13:39 ]


    Live life to the fullest

    WheeIer schreef:
    (...)


    Was dit een sneaky 1 april grap :o?


    Jij vat 'm :'D

    Komop jongens; Pretty Little Bachelor on Temptation Island?! :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nou :c
    Nu heb ik tijdverspild naar het zoeken van een faceclaim :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er zat een link achter de Spencer gif, maar vanwege de Qrew prank liep die van mij een beetje in de soep helaas.
    Ik had alles echter uitgetypt dus ik wilde het niet zomaar voor niks gedaan hebben :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    MoonchiId schreef:
    Er zat een link achter de Spencer gif, maar vanwege de Qrew prank liep die van mij een beetje in de soep helaas.
    Ik had alles echter uitgetypt dus ik wilde het niet zomaar voor niks gedaan hebben :p


    All my hopes and dreams snif snif , nah ik had het eigenlijk al kunnen raden aan de visjes die er stonden en de vage titel :') maar ik was te slaapdronken volgensmij om dat te beseffen whaahha :'D


    Maar nu eisen we toch wel een AYTO rpg terug :Y):Y):Y):Y):Y):Y):Y)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH