• Ik had wel eens zin om een meeting te houden in december, dus hier is dan het topic (:
    Ik ben er nog niet volledig over uit wat we kunnen gaan doen, misschien ijsschaatsen of iets anders wat de stad waar we in afspreken te bieden heeft.

    Plaats:
    In plaats van één meeting zullen er twee meetings gehouden worden, één in Nederland (Rotterdam) en één in België (Gent)


    De kaart is niet echt nuttig maar dient gewoon om wat lege ruimte te vullen
    Meeting Nederland (Rotterdam)
    Zeker:
    Kilicious (22) - Lisa
    JamesPotter (17)
    Aidan (16) - Iris
    Elladan (24) - Natascha
    Metamorphmagus (19) - Alicia
    BattousaiDKM/
    Ignatius
    WenseKronik (19) - Maartje
    Bamboe (14) - Julia

    Misschien:
    AnKa (14) - Andrea
    Aletheia (14)
    Scribe (19) - Tialda
    Saltzman - Rick
    Scandal (...)
    Artanis (17) - Evelien
    LynnBlack (18)
    Dandy (20) - Margot
    Andria

    Datum: 22 December.

    Meeting Gent
    Zeker:
    Artanis (17) - Evelien
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Iluvatar (14)
    BardTheBowman (14)
    alae

    Misschien:
    LynnBlack (18)
    Grizzly (18) - Lauren

    Datum: 27 december


    Mensen die misschien wel meewillen (+leeftijd) (+woonplaats) - naam:

    België
    Artanis (17) (Belsele) - Evelien
    LynnBlack (18) (Kruisbeek)
    Grizzly (18) (Gent) - Lauren
    Iluvatar (14) (Gent)
    Bardthebowman (14) (Erps Kwerps)
    Haerolin (19) (Antwerpen) - Kim
    Scandal (...) (Arendonk)
    Dooddoenervo (15) - Jarne
    Alptraum (21 ) (Diest) - Indra

    Nederland
    AnKa (14) (Zoetermeer) - Andrea
    Aletheia (14) (Amsterdam)
    Naharis (14) (Amsterdam) - Julia
    Aidan (16) (Rotterdam)
    Elladan (24) (Amsterdam) - Natascha
    Scribe (19) (Friesland) - Tialda
    Corday (19) (Limburg)
    JamesPotter (17) (Dronten)
    Saltzman (Enschede) - Rick
    Kilicious (22) (Almere) - Lissa
    Dandy (20) (Groningen) - Margot
    Oakenshield (...) (Amsterdam) - Alicia




    Wat we kunnen gaan doen:

    In Rotterdam:

    Winter is coming, dus daar moeten we onze activiteit wat op aanpassen. Ik ben momenteel wat aan het klooien op deze site om wat leuks te vinden, maar ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of die alles aanbiedt wat er te beleven valt. Dus als je toevallig echt een activiteit weet in de buurt van Rotterdam die we moeten doen, mag je het me altijd laten weten. Ik zet nu gewoon wat dingen op een rijtje.

    Midgetgolf. Geen idee wat dat is, maar als het lijkt op approach golf is het misschien wel leuk.
    Kangoo Jumpen. Wordt erg interessant als er ijs ligt.
    Trotseer de Euromast. Een soort Divergent-kabelbaan? Lijkt wel leuk, maar de prijs valt misschien wel wat tegen.

    In Gent:

    Grizzly had heel wat leuke voorstellen, dus ik heb ze schaamteloos gekopieerd en geplakt (:

    In Gent heb je natuurlijk de winkelstraten Veldstraat en Lange Munt, maar je hebt ook een paar parkjes - Baudelo, Zuid, Citadelpark,... Euhm, het historisch centrum met de groentemarkt enzo (daar hebben ze trouwens de lekkerste frietjes van heel Gent), Korenlei!! Altijd leuk! (dat is aan het water), Gravensteen, Vrijdagsmarkt en Sint Jacobs, de Overpoort/Sint Pieters Nieuwstraat (ze hebben daar een chocoladebar, trouwens de studentenbuurt)), het Zuid, euhm MSK en Smak (aan het Citadelpark, twee grote leuke musea, msk is voor klassiekere kunst en smak is actuele kunst, altijd erg leuk!), Ik kan jullie ook meenemen naar mijn favoriete pub uiteraard, en ik geef gratis rondleiding aan quizletters ;)
    Ook kunnen we echte toeristen uithangen en bootjes varen, of we kunnen naar het Design musem, Dr Ghuislain museum dat vroeger een krankzinnigen gesticht is, nu deels museum met kunst rond mentale stoornissen en deels een PVT en psychiatrisch ziekenhuis. in de Sint Pieters Abdij is er ook altijd wel iets te zien, en anders kun je gewoon de abdij zelf bezichtigen. Ik denk ook dat er kerstmarkt gaat zijn in December, vaak is er dan ook zo'n grote schaatsbaan onder de stadshal.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 8:14 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Alesse schreef:
    (...)

    Ik dacht dat de meesten het liefst hadden dat we gewoon de stad gingen verkennen...? Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dus ik weet niet echt wat er te doen is :')




    @De mensen die naar Gent gaan: 26 en 28 december gaan er bar weinig zaken open zijn. Is er nog een andere datum die past? Desnoods ergens in die schoolvrije week in januari...

    ik heb alleen een schoolvrije week voor de vakantie


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Rhosgobel schreef:
    By the way, ik moet wel nog eens vragen aan mijn vader of ik mag, want die is dat toch sowieso alweer vergeten. ^^ Maar eh, sowieso, of ik nu mag of niet, waar spreken we af in Gent? In het Sint-Pieters station, lijkt me, maar waar?


    Gewoon aan de ingang? Die moet ik wel kunnen vinden in mijn eentje ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Alesse schreef:
    (...)

    Gewoon aan de ingang? Die moet ik wel kunnen vinden in mijn eentje ^^


    Ja, maar de achterkant of de voorkant?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    27 december lijkt mij mogelijk


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ja, maar de achterkant of de voorkant?

    anders zouden we bij een specifiek spoor moeten afspreken? ik weet het niet, ik ken Gent niet en ben er maar een keer geweest met een klank en lichtspel met mijn oma


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik zou het op zich wel leuk vinden om iets te doen. Behalve de stad verkennen. Daar men je na twee uur ook wel klaar mee.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Ja, maar de achterkant of de voorkant?


    Die met die palen



    Scorpion schreef
    Ik zou het op zich wel leuk vinden om iets te doen. Behalve de stad verkennen. Daar ben je na twee uur ook wel klaar mee.


    Ik denk er morgen nog eens over na (;


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Als het voor Gent de 27ste is wil ik gerust komen, ik ga het nog wel aan mijn ouders vragen. Btw, als er mensen naar Gent gaan via Leuven, laat me iets weten. Met twee op de trein is altijd leuker dan alleen.

    Kom je eigenlijk ook naar Rotterdam?:3


    Every villain is a hero in his own mind.

    alae schreef:
    Als het voor Gent de 27ste is wil ik gerust komen, ik ga het nog wel aan mijn ouders vragen. Btw, als er mensen naar Gent gaan via Leuven, laat me iets weten. Met twee op de trein is altijd leuker dan alleen.

    als ik zou gaan ga ik via brussel


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik ga via geen van beiden, sorry. Als ik al mag van mijn vader, uiteraard. :'D

    [ bericht aangepast op 11 dec 2014 - 12:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    - Sorry, ik ben pietje precies. ^^ In Gent, om welk uur zou dat dan zijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga trouwens met Aidan mee naar Rotterdam c;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rhosgobel schreef:
    - Sorry, ik ben pietje precies. ^^ In Gent, om welk uur zou dat dan zijn?


    Een uur of 14/15? Ik kna niet zo heel lang blijven, ik moet die dag nog naar Antwerpen om Lord of the Rings in Concert te zien ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Alesse schreef:
    (...)

    Een uur of 14/15? Ik kna niet zo heel lang blijven, ik moet die dag nog naar Antwerpen om Lord of the Rings in Concert te zien ^^


    Wanneer moet je dan weer weg (sorry, hoor, het is gewoon om het even voor me te kunnen zien, hoe ik mijn dag moet inplannen en zo ). ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried