• Hallo allemaal!

    Zoals waarschijnlijk veel meer van jullie doen, kijk ik met spanning uit naar de nieuwste Hobbit-film die in december uit zal komen. Daar hoort natuurlijk ook bij dat alles dat met de nieuwste film te maken heeft word uitgeplozen :3 Anyway, ik was dus aan het kijken (voor de zoveelste keer) of er toevallig nog nieuwe dingen/scene's/trailers/etc. uit waren gekomen de afgelopen weken (was op vakantie). En ik zat te denken, hoe zit dat met de production diary's van Peter? Ik heb even gezocht op youtube, en de eerste video van AUJ kwam uit in april, en de eerste van TDOS kwam uit in november. Dus... wanneer komen die van TBOTFA uit? Heeft iemand enig idee hiervan, of hebben jullie theorieën, kom maar op :Y)

    Liefs,
    Factionless



    Note: Wat me ook is opgevallen is dat de eerste Hobbit film wel 10 production diary's had, en de tweede maar 4... Vreemd?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 12:31 ]

    de oorspronkelijk twee films waren in een keer gefilmd en toen er een derde kwam hebben ze dus gewoon nog wat extra gefilmd om alles te vullen.
    dus daarom ga je nog een tijdje kunnen wachten voor de volgende production diary maar ik heb een met youtube een abonnement op peter jackson dus als er een nieuwe production diary uitkomt zal ik het je laten weten!


    Alles heeft betekenis, ook niets

    PrinceLegolas schreef:
    de oorspronkelijk twee films waren in een keer gefilmd en toen er een derde kwam hebben ze dus gewoon nog wat extra gefilmd om alles te vullen.
    dus daarom ga je nog een tijdje kunnen wachten voor de volgende production diary maar ik heb een met youtube een abonnement op peter jackson dus als er een nieuwe production diary uitkomt zal ik het je laten weten!


    Haha, ik heb zelf ook een abo op zijn kanaal, dus ik zie het vanzelf wel. Maar ik was gewoon benieuwt!

    Factionless schreef:
    (...)

    Haha, ik heb zelf ook een abo op zijn kanaal, dus ik zie het vanzelf wel. Maar ik was gewoon benieuwt!

    oké, dan moet ik je dus niet waarschuwen lijkt mij


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik hou gewoon zijn FB pagina en YT channel in de gaten. Dan zie je alles wel voorbij komen. ^^ Geen idee wanneer er een nieuwe Production Diary komt.


    Caution first, always.