• Ja hoor. Nadat ik Shirtsleeves had genomen voor twee weken en daarna over ging naar Horings voor twee weken, heb ik nu ein-de-lijk mijn oude username terug die ik met liefde voor een langere tijd ga aanhouden: Mulleroni. *O*

    Voor degenen die niet mee hebben gekregen wat Mulleroni betekent:

    Mulleroni staat voor Mullingford en Peperoni. Ik was ooit Mullingford en een vriendin van mij op Quizlet heette toen Peperoni. Met die usernames zijn we bevriend geworden en dus kwamen we op het idee om daar shipnamen mee te maken. Ik Mulleroni en zij Peperford. (:


    De poll had ook aangegeven dat er twee stemmen waren voor Shirtsleeves als favoriet en drie stemmen voor Horings. Maar liefst elf users hebben gestemd op Mulleroni. Dat vind ik te gek! ^^

    Natuurlijk moet ik deze post afsluiten met een vraag: Wie is voor jou de belangrijkste persoon op Quizlet? En waarom dan?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb Mulleroni echt gemist. :'D
    En ik heb niet echt een 'belangrijkste persoon op Quizlet', haha.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jaaa ik denk al die ken ik, hahahaah. Van jou lees ik verhalen =3

    Ehm op Quizlet is voor mij Amonaris heel erg belangrijk. We zijn twee?? jaar bevriend en hij is mijn beste vriend. We rpg'en samen heel veel en hij heeft me door moeilijke periodes heen gesleurd en ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Legare schreef:
    Ik heb Mulleroni echt gemist. :'D
    En ik heb niet echt een 'belangrijkste persoon op Quizlet', haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    I like :Y)
    Al vond ik de andere twee ook heel leuk. ^^

    Belangrijkste persoon... Hmm.... Suus (Nagusamu) denk ik :")


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het echt een leuke naam ;D

    En de belangrijkste persoon op Quizlet vind ik dan toch wel DAWSONS a.k.a. Tamara :p
    Like, she is amazing ;D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 16:47 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik zal eerlijk zijn, Shirtsleeves vond ik mooier, maar ik vind Mulleroni ook wel leuk, hoor. ;D

    Klinkt lame, maar iedereen hier op Q is gewoon belangrijk voor mij, aha. Ik kan geen "belangrijkste persoon" uitkiezen. Maar natuurlijk heb ik wel een paar mensen leren kennen die heel bijzonder voor me zijn geworden, zoals Stradlin, Athanatos, DAWSONS, Nagusamu, Debbaut, Libertas, Abott, Soe, Minnalouche, Aldea, Escapism, Ahsoka, Vandinha, ... Oh jee, echt veel te veel mensen, ik ben er waarschijnlijk een heleboel vergeten. o_o

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 16:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Blij dat er nog meer enthousiaste mensen zijn over mijn username! ;'D


    Pretty is just a pretty word.

    Yesh! I like it very much! :3

    Hmm de belangrijkste persoon op Q voor mij... Nou eigenlijk schieten me er 2 mensen direct te binnen. Annemiek (Asmodom) en Sylvie (Soe).
    De rest ook maar dat wordt een hele lange waslijst waarin ik dan nog steeds mensen ga vergeten, en Sylvie en Annemiek betekenen gewoon ontzettend veel voor me. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh ik wist niet dat die dat betekende, als heb ik je wle met die naam gezien op het forum. Mooie betekenis.

    Larissa (Nightbird) is voor mij de belangrijkste persoon op Q, ik kan ehct alles bij haar kwijt en ze is zo ontzettend lief. Ik zou ehct niet zonder haar kunnnen Wij waren ooit Klurtie samen (: en haddne ook een keer matching names


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    gwilwileth schreef:
    Oh ik wist niet dat die dat betekende, als heb ik je wle met die naam gezien op het forum. Mooie betekenis.

    Larissa (Nightbird) is voor mij de belangrijkste persoon op Q, ik kan ehct alles bij haar kwijt en ze is zo ontzettend lief. Ik zou ehct niet zonder haar kunnnen Wij waren ooit Klurtie samen (: en haddne ook een keer matching names

    Oeh I like shipnames. *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Oeh I like shipnames. *O*

    They're very awesoem indeed ^ hehe


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mulleroni schreef:
    Blij dat er nog meer enthousiaste mensen zijn over mijn username! ;'D

    Haha yes! Ik herken je meteen als 'Mulleroni'


    -

    Me likes. I missed Mulleroni.


    Paracosm schreef:
    Me likes. I missed Mulleroni.


    26 - 02 - '16

    Dankjewel! ;'D


    Pretty is just a pretty word.