• Ik zit dus met een klein probleem.
    Wij hebben voor de woonkamer een nieuwe spiegel gekocht dus de spiegel die er hing krijg ik. Mijn spiegel gaan we dus verkopen.
    Het enige probleem is, dat door de jaren heen, er het enige mascara is opgekomen. Waterproof, zover ik weet. En normale mascara, denk ik. Ik weet het niet precies meer.
    Nu willen we dit er natuurlijk af krijgen zodat we 'm schoon kunnen verkopen, maar wat is de beste manier hiervoor? D:

    Op het internet kan ik er weinig over vinden, dus nu hoop ik dat er hier ergens mensen zijn die mij kunnen helpen. Of moeders die hier wel raad mee weten. (krul)

    Ik zou er iets opgooien van aceton.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nagellakremover! Ik heb daarmee zelfs complete stickers (inclusief afbeelding) van hout af kunnen vegen zonder enige plakresten.
    Dus mascara kan je daar ook wel mee wegkrijgen denk ik.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    gebruik glasex of gewoon iets van glasreiniger :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik lees dus echt telkens Glas-sex ik ben echt erg


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb het geprobeerd met makeup-remover, en het werkte. Alleen daarna heb ik het schoon gemaakt met glassex, maar nu lijkt het wel alsof mijn spiegel nog vettig is. D:

    JamesPotter schreef:
    Ik lees dus echt telkens Glas-sex ik ben echt erg


    Ben ik het dan ook :3


    Not all those who wander are lost.

    Pura schreef:
    Ik heb het geprobeerd met makeup-remover, en het werkte. Alleen daarna heb ik het schoon gemaakt met glassex, maar nu lijkt het wel alsof mijn spiegel nog vettig is. D:


    Het even zo laten en het straks weer proberen?


    wat was dit ookalweer

    Met glasex krijg ik eigenlijk alles van mn spiegel af.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mama en ik noemen het hier ons 'magisch sponsje'. Je kan ze geloof ik zo in de supermarkt kopen. Je moet ze enkel in water dompelen, uitknijpen en een paar keer goed op het plekje wrijven.



    Maar nu lees ik dus ook pas dat je het er al af gekregen hebt -.- slimme ik...


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Pura schreef:
    Ik heb het geprobeerd met makeup-remover, en het werkte. Alleen daarna heb ik het schoon gemaakt met glassex, maar nu lijkt het wel alsof mijn spiegel nog vettig is. D:

    Ik zei toch: ontvetter. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    IrishNialler schreef:
    Ik zou zelf zeggen, make up remover of make up doekjes en daarna gewoon even met een sopje helemaal schoonpoetsen


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Je had hem ook gewoon kunnen aanbieden mét vlek. Onder het mom van: unieke spiegel mét vlek! Er is er maar een van.. ! :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Nu vraag ik me eerlijk gezegd echt af hoe vaak je je spiegel wel niet hebt schoongemaakt, als je spreekt van dat er door de jaren heen mascara op terecht is gekomen... en hoe jij je wel niet opmaak :'D

    Een beetje dreft (afwasmiddel) op een sponsje doen en de spiegel ermee schoonmaken, goed afvegen met een doek (ik ben keukenrolfanaat, want dat vind ik iets fijner en beter werken dan een gewone doek:'D) om de ergste vettigheid eraf te krijgen die is achtergebleven door de nagellakremover en daarna nog een een keer afdoen met ruitenreiniger voor de laatste strepen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Nu vraag ik me eerlijk gezegd echt af hoe vaak je je spiegel wel niet hebt schoongemaakt, als je spreekt van dat er door de jaren heen mascara op terecht is gekomen... en hoe jij je wel niet opmaak :'D

    Een beetje dreft (afwasmiddel) op een sponsje doen en de spiegel ermee schoonmaken, goed afvegen met een doek (ik ben keukenrolfanaat, want dat vind ik iets fijner en beter werken dan een gewone doek:'D) om de ergste vettigheid eraf te krijgen die is achtergebleven door de nagellakremover en daarna nog een een keer afdoen met ruitenreiniger voor de laatste strepen.

    Hij is gewoon wekelijks schoon gemaakt hoor :') Alleen de mascara ging er niet af, en nooit gedacht aan mijn make-up remover. En het is er op gekomen doordat ik me omdraaide of zoiets en het borsteltje tegen de spiegel aan kwam;; het puntje ervan dan. Ik sta niet tegen de spiegel aangeplakt hoor. :W
    Maar bedankt voor de tip, ik ga proberen nog enkele stipjes eraf te halen met jouw manier. :Y)