• Well – voor mij gaat mijn studie morgen toch echt weer beginnen en dat houdt voor mij eigenlijk altijd in dat ik een 'nieuwe start' ga maken. Vooral denken aan: alles bijhouden / mezelf goed concentreren gedurende hoorcolleges / goede cijfers halen voor mijn tentamens / et cetera.
    Het aankomende jaar is dit allemaal meer van belang dan voorheen – want alles ik alles ga halen dit jaar heb ik aan het einde maar liefst twee diploma's in m'n pocket en kan ik door met mijn master.

    Dus – om mezelf even een 'steuntje in de goede richting' te geven, heb ik besloten om tevens mijn username te gaan veranderen. Ik heb namelijk een aantal 'oude' usernames waar ik nog steeds verliefd op ben.
    Maar jullie raden de vraag hoogstwaarschijnlijk al – welke zal ik in in godsnaam nemen?

    Redenen mogen altijd gegeven worden maar stemmen kan natuurlijk ook – alvast ontzettend bedankt <3

    PS –
    Ik zal hier onder de spoiler de betekenissen plaatsen:

    Walt – Walt Disney.
    Vandinha – Braziliaans voor Wednesday Addams.
    Paracosm – De verzonnen en fantasierijke werelden welke zowel kinderen als volwassen kunnen verzinnen met een eigen taal, personages, et cetera.


    Paracosm!

    Veel succes op je studie! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind Stiff je leukste. ^^ Maar anders Walt. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind Paracosm wel iets hebben (':


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Parocosm! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Parocosm!

    Dumbledore schreef:
    Paracosm!

    Veel succes op je studie! c:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iedereen heeft op Paracosm gestemd tot nu toe, ik ook. Ik herken je er het makkelijkst mee en de betekenis vind ik echt heel erg mooi. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Vandinha. Cuz Wednesday Addams rocks!


    † Love? I want to sleep.

    Nagusamu schreef:
    Ik vind Paracosm wel iets hebben (':


    wat was dit ookalweer

    Dumbledore schreef:
    Paracosm!

    Veel succes op je studie! c:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb op Paracosm gestemd, maar dat was waarschijnlijk al niet meer echt nodig, haha. ^^ Succes met je studie!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb op Paracosm gestemd, maar dat was waarschijnlijk al niet meer echt nodig, haha. ^^ Succes met je studie!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als je voor een geheel nieuwe start gaat, zou ik voor Paracosm kiezen. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.