• Dag iedereen die de Sims speelt :')
    Ik heb een probleem. Elke keer dat ik een plantenkas bouw en er een deur in steek, kan mijn sim er niet meer in. Ik heb geen idee hoe het komt en heb werkelijk al alles geprobeerd: een soort gangetje maken voor het geval dat er niet genoeg plaats was, meerdere deuren,...
    Ze kunnen de serre enkel in als er gewoon ergens geen deur of glas is...

    Weet iemand wat ik verkeerd doe of hoe ik dit kan oplossen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb werkelijk geen idee, maar deze titel heeft me wel laten lachen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Geen idee, misschien eens opzoeken op internet? Er zijn genoeg fora's te vinden waar gevraagd wordt om één of ander probleem op te lossen, waar mensen wel raad weten.


    16 - 09 - '17

    Die titel, ik moest zo hard lachen.
    Maar nee, geen idee.
    Ik speel zelf alleen maar sims freeplay dusja :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien ligt het aan de tegels?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Antithese schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee, maar deze titel heeft me wel laten lachen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kon je in sims 2 ook deuren afsluiten? Misschien moet je daar eens naar kijken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Misschien staat er iets in de weg, waardoor ze gewoon niet doorlopen?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    De tegels kunnen het niet zijn, want in een serre liggen er geen tegels :$
    Er kan ook niets in de weg staan, want ik heb al gangetjes gemaakt en dan lukt het ook niet. Ze kunnen wel overal aan als er geen glazen wanden omheen staan...
    De deur is gewoon geopend voor iedereen en schuift wel open, maar de sims blijven er gewoon staan springen omdat ze niet door kunnen (er verschijnt ook geen gedachtenballonetje dat verraadt waaraan het ligt).


    Has no one told you she's not breathing?

    Misschien is het gewoon een glitch? Een foutje in het spel ;x


    26 - 02 - '16

    Antithese schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee, maar deze titel heeft me wel laten lachen


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wauw, de Sims 2 haha, nostalgie! :9~
    Ben altijd al dol geweest op de Sims maar hiermee kan ik je jammer genoeg niet helpen, ik heb zelf nooit een serre gebouwd, sorry!


    None but ourselves can free our minds.