• Wie heeft deze boeken gelezen? Ze zijn geschreven door Karen Millen en ik heb ontdekt dat er niet zo héél veel op internet over te vinden is.

    De boeken gaan in ieder geval over een fictieve wereld. Het eerste deel speelt zich af in Mijak, een land dat nogal primitief is. Ze rijden op kamelen, eten geitenvlees en vereren een schorpioenengod. Het is gefocust op de ontwikkeling van Hekat, een arm meisje dat haar eigen weg naar de top vindt met behulp van de god.

    Ik vond dat ook meteen het leukste deel van de drie. Ik zal niet zeggen hoe de rest verloopt, want dat is naar mijn idee echt een huge spoiler, want je ziet het niet aankomen als je aan deel twee begint.
    Het verhaal verloopt chronologisch, maar de wendingen die het neemt zijn absoluut origineel.

    Duss, wie heeft ze gelezen en wat vond je ervan? Het is bij deze ook wel een aanrader voor mensen die ze niet gelezen hebben en een fantasyserie willen lezen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    die zal ik aan mijn to read-list toevoegen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    die zal ik aan mijn to read-list toevoegen



    6000ste post. WOEHOE. :$

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 0:09 ]


    wat was dit ookalweer