• Hey, ik zat lekker op het forum van Quizlet te .. forumen?
    In elk geval, in elk topic zat plots een reclameblok zoals hieronder:

    (dit is nu een random topic, maar toen ik checkte was dit bij elk topic)

    Normaal heb ik Adblock, dus ik zou geen reclame mogen zien... Dus, is dit normaal? Hebben andere mensen dit nog?

    Edit: hij is in dit forumtopic ook binnengesloten. It's taking over. Neem de kinderen en ren!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 16:11 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Die Ad zit echt overal op Quizlet ;c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'It's taking over. Neem de kinderen en ren!' Haha, I lol'd. But indeed! Very annoying, if you ask me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kssst, Hi prepay, we quizletters don't want you. Leave.
    Sorry randomheid vandaag


    May StarClan light your path.

    Overkill schreef:
    Wat zeggen de mods ervan?


    nog niets. Ik heb het gemeld als ongewenste reclame, maar nu zie ik dat ik via 'contact' het aan rutger moet melden. Zo dus. Oh well.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    BoterBabbelaar schreef:
    Pff, echt heel erg vervelend dat Q het nu op deze manier gaat doen en Adblock er niet tegen werkt. Een beetje kinderachtig dit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik hoop dat een mod/admin/whatever deze ad kan verwijderen t D:


    May StarClan light your path.

    het is super iritant! Ik heb trouwens ook adblock....reclame leid mij altijd af :(

    Ik vind het echt behoorlijk irritant. Ik weet niet of het de bedoeling is om via die manier reclame te maken die niet door AdBlock kan verwijderd worden of dat het de schuld van die Hi PrePay-shit is of weet ik veel wat, but it's annoying as fuck.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik begrijp dat het heel vervelend is, maar Rutger (enkel hij kan het doorgeven) kan de komende dagen niet op/aan Quizlet werken vanwege persoonlijke redenen. Ik vrees dat je nog even vriendjes moet blijven met de vervelende reclame. =( Excuses daarvoor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb drie van zulke, verschillende advertenties op één pagina hier. Verschrikkelijk.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.