• Yoeehoee haha. Ik had jullie een tijdje al gevraagd over kleding ( ik had een super leuk jurkje besteld ) maar nee toen ik de deur voor de fotograaf opendeed in mijn basic-kleding, was dat voldoende voor hun. Mijn arme jurk haha. Maar goed, ik hang nu sinds vandaag in een aantal bushokjes! XD

    Ben totaal niet fotogeniek, gelukkig weet ik dat van mezelf, maar deze foto valt mij nog mee ( ik ken mezelf en sta er normaal VRESELIJK op haha )

    Ik zou de foto met jullie delen i.v.m mijn vorige topic over het vinden van het juiste jurkje. Die ik dus uiteindelijk niet aan heb haha





    Dit is het eindresultaat! Het komt wel goed uit want ik ga over een aantal maanden in Amerika werken als Au Pair ( minimaal 13 maanden weg ) en dan kunnen mijn oppaskinderen in Friesland mij zo ieder geval nog zien haha.

    Oh wauw, wat onwijs gaaf! ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik vind het wel een zeer leuke foto hoor!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Vinception schreef:
    Dat is awesome!
    Ik denk niet dat ik je op een bushokje ga spotten, want in dat oude, vervallen ding bij ons hangt echt nooit iets, en verder kom ik niet echt bij bushokjes in de buurt, maar het is wel heel awesome.
    Leuke foto trouwens!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dát is wel echt super stoer!

    Veel plezier trouwens als je in Amerika zit!


    Inspiration can hit you any time

    Eet je echt veel biologisch of hebben ze dat er gewoon bij gezet? Ben ik even nieuwsgierig naar, haha. Maar wat leuk, echt heel erg tof dat je op een poster staat! Is de poster alleen in Friesland of ook in Drenthe? ^^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 17:06 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Eet je echt veel biologisch of hebben ze dat er gewoon bij gezet? Ben ik even nieuwsgierig naar, haha. Maar wat leuk, echt heel erg tof dat je op een poster staat! Is de poster alleen in Friesland of ook in Drenthe? ^^
    Of Groningen? (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    N'awh, zo ontzettend leuk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nice ;3


    26 - 02 - '16

    Thnx mensen! De foto hangt vooral in het zuid/westen van Friesland maar het kan zijn dat hij ook op andere plekken verschijnt! :) Er zijn meer uit Friesland die op de foto zijn gegaan! :)

    xx

    Super leuk
    en wat ik nog cooler vind is dat je naar Amerika gaat als Au pair! wauw


    I'm becoming the best version of myself.

    Haha, zo gaaf. And I like your pants!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw ik vind het echt een super leuke foto!
    En wat leuk dat je naar Amerika gaat als au-pair! Waar ga je heen? Zelf zit ik momenteel voor tien maanden in Texas voor een high school year :D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Je staat er leuk op hoor! En je outfit vind ik geweldig :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Eet je trouwens echt veel biologisch of is die tekst er gewoon bij gezet?


    Pretty is just a pretty word.

    Super leuk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt