• MOTIVATIONAL WEEK


    Ik heb aan mezelf gemerkt dat ik steeds dieper in de put aan het zakken ben. Om te voorkomen dat ik er bijna niet meer uit kan komen, heb ik besloten om deze week negativiteit zoveel mogelijk te bannen. Ik ben er vandaag mee begonnen en hoop dat ik het tot volgende week zondag vol kan houden. Ik heb een boekje waar alle positiviteit in komt te staan. Ik heb een paar vrienden gevraagd om iets liefs over mij te zeggen en man wat geeft dat een boost.
    Plan der campagne deze week (en laten we hopen nog meer positieve weken) :
    × Zondag 15-04-2018 - Vragen om positieve berichtjes bij vrienden
    × Maandag 16-04-2018 - Lijstje met dingen die ik goed kan
    × Dinsdag 17-04-2018 - Vijf liedjes opzoeken die me vrolijk maken
    × Woensdag 18-04-2018 - Bij mijn beste vriendin en beste vriend vragen wat mijn beste eigenschap is en waarom dat zo is
    × Donderdag 19-04-2018 - Bij mijn beste vriendin/vriend vragen of er iets negatiefs is en ze ermee proberen te helpen
    × Vrijdag 20-04-2018 - Meezingen met liedjes die ik luister + spreuken noteren in het motivatieboekje
    × Zaterdag 21-04-2018 - Meer aandacht besteden aan mijn hond en extra hard werken
    × Zondag 22-04-2018 - Terugkijken op de week

    Zoals te zien is het een heel iets. Ik ga ook kijken of ik elke dag een positieve gedachte in het LJH-topic kan zetten. Ik mag geen negatieve dingen erin zetten. In mijn motivatieboekje komt echt een lading positiviteit te staan. Ik hoop zo te bereiken dat ik stukje bij beetje uit de put kan komen. Ik ga hier ook delen wat de selecte groep vrienden heeft gezegd


    We houden allemaal van je, we zijn er altijd voor je, je kunt altijd op me rekenen. Ik bewonder het meest dat je altijd jezelf bent.
    Mijn reactie hierop: ik moest al bijna huilen van liefheid
    Je bent liev, dit is hoe mijn vrienden en ik lief zeggen tegen elkaar grappig en pretty! Je kan volgens mij fking goed korfballen en paardrijden! Ik zou niet zonder je kunnen!
    Mijn reactie: Tranen begonnen te rollen, ik ben zo gelukkig
    Skat, geen slecht woord over jou, want dat bestaat niet. Je bent super liev en ik kan niet zonder jou, je eten en je droge opmerkingen HAHAHA, hoop dat je je snel beter voelt, ik ben er altijd voor je xx Pabooo
    Mijn reactie: HOE LIEF KAN EEN MENS ZIJN?!!
    Je bent een hele lieve meid, met soms een paar gekke trekjes, maar die hebben we allemaal. Je bent liev, aardig, behulpzaam, gek, raar, maar desondanks houd ik van je
    Mijn reactie: WAAR VERDIEN IK DEZE MENSEN AAN?!

    Voel je vrij om mee te doen aan deze week vol met positieve dingen! Ik houd me aan twee regels: #1 Geen negativiteit. 2# Blijf positief reageren als anderen kwaad naar je doen.




    Wish me luck!

    [ bericht aangepast op 15 april 2018 - 16:59 ]


    all because i liked a girl

    Wat een goed idee! Ik duim voor je (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit is echt een supergoed idee! Heel veel succes deze week, je kunt dit! :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    J0Y schreef:
    Wat een goed idee! Ik duim voor je (:


    Ozai schreef:
    Dit is echt een supergoed idee! Heel veel succes deze week, je kunt dit! :Y)


    Dankjulliewel 😚😚


    all because i liked a girl

    Super! Heel veel succes. *O*

    Ah, ik duim voor jou!
    En ik vind het nu al goed dat jij zo je best doet en echt een plan op poten zet. Je neemt het heft in eigen handen, dat is echt een supergoede eigenschap!
    You go girl!
    Misschien een ideetje voor bij je planning (eventueel op zondag, na een hele week positief zijn): relativeren? Bij elke negatieve situatie of reden waarom je je zo down voelt, iets positief proberen te zien en op te schrijven. Al is het maar dat je iets leert door de negatieve situatie. Een medaille heeft twee kanten.
    En bekijk jezelf ook als een medaille: Jij ervaart ook negatieve en positieve kanten, maar je bent aan beide kanten wel nog steeds GOUD.
    Ik duim voor jou <3


    A to the Z

    TaeTae schreef:
    Super! Heel veel succes. *O*


    Bedankt 💝

    Pixielisje schreef:
    Ah, ik duim voor jou!
    En ik vind het nu al goed dat jij zo je best doet en echt een plan op poten zet. Je neemt het heft in eigen handen, dat is echt een supergoede eigenschap!
    You go girl!
    Misschien een ideetje voor bij je planning (eventueel op zondag, na een hele week positief zijn): relativeren? Bij elke negatieve situatie of reden waarom je je zo down voelt, iets positief proberen te zien en op te schrijven. Al is het maar dat je iets leert door de negatieve situatie. Een medaille heeft twee kanten.
    En bekijk jezelf ook als een medaille: Jij ervaart ook negatieve en positieve kanten, maar je bent aan beide kanten wel nog steeds GOUD.
    Ik duim voor jou <3


    Nawhh dit is zoo lief! Het idee van de negatieve gedachtes is inderdaad zo slim 💗


    all because i liked a girl