• (geen idee in welk subforum dit thuishoort, sorry)

    Sommigen hebben misschien het topic gelezen waarin ik de beslissing nam om eindelijk mijn internetvriend te dumpen. Nou, ik merk nu al veel veranderingen. Naast me eenzaam en nog een beetje in de war voelen, zijn er namelijk ook een paar positieve dingen gebeurd, zoals dat ik weer kan schrijven! De laatste keer dat ik schreef was in november 2013, daarna kreeg ik een of ander writersblock en alles wat ik schreef leek dom en stom te klinken. Vandaag had ik plots zin om te schrijven en ik kon het weer! Alles kwam er precies goed uit en ik ben er ook nog eens hartstikke trots op. Ik weet niet hoe dat in verband staat met een vriendschap verbreken, maar ik vind het toch wel toevallig dat ik nu plots wel weer kan schrijven.

    Om dit topic nog nuttig te houden: wat zijn een paar recente, positieve veranderingen in jouw leven?

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 18:13 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Fijn. Ik ben blij voor je! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat fijn dat je weer kan schrijven! Hopelijk blijft het nu. (:
    Een recente, positieve verandering die eigenlijk nog bezig is, is dat ik nu bijna helemaal zonder krukken kan lopen na vier maanden met te hebben gelopen. Ik haal enorm veel plezier uit kleine dingen zelf doen, zoals naar school fietsen, omdat dat een tijd niet ging. Nog nooit zoveel mijn benen geapprecieerd. :p


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Wat leuk! Ik wou dat ik dat ook kon zeggen, maar heel fijn in elk geval (:

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 18:21 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben echt blij voor je! (:
    Het enige positieve was uh... Dat ik een enorm lekker ijsje at gisteren? :3


    wat was dit ookalweer

    Ah, onwijs fijn dat je eindelijk weer schrijven kunt. Enjoy it! :3

    Iets positiefs bij mij, dat is toch wel de uitspraak die de rechter gisteren heeft gedaan. Het was zeer positief. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Super, ik ben blij voor je! (:

    Positiefs: Euhm, ik word {langszaam-aan} weer beter.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik voel mij prima thuis bij de studie waar ik deze week mee begonnen ben, ondanks dat het een flink stuk reizen is, heel veel werk is en het wel even wennen is na zes jaar middelbare school.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben heel blij voor je (:
    Iets positiefs bij mij ... Dat we vandaag 22 Jump Street gingen kijken bij Aardrijkskunde, dat was best een pluspunt :Y)


    -