• Even kijken of hij hier wel goed staat. 8D

    Sommige weten misschien wel dat ik dit jaar erg druk ben geweest met het schrijven van mijn eigen boek. Deze is ondertussen afgeschreven, maar nog niet klaar. Enkele hele lieve mensen op Quizlet hebben me al behoorlijk geholpen om heel wat fouten eruit te halen, maar nu zoek ik nog iemand anders. Iemand die die het niet erg vind om veel kritiek te geven en goed punten kan aanduiden. Ik zoek iemand die zeker geen blad voor de mond neemt! Oh en je moet het niet erg vinden om bijna 54.000 woorden te lezen. Het liefst ook iemand die er geen 3 maanden over doet, hoewel je best je tijd mag nemen.

    Ik hoop dat er iemand op Q is die deze taak op zich wilt nemen. ;3

    Het genre is science fiction.
    Tobiah Hall is een jonge politie agent in New York City. Hij leidt het typische drukke leven in de grote stad. Hij is alleen, maar zijn werk neemt veel tijd in beslag. Zijn leven komt echter in een stroomversnelling als hij de opdracht krijgt om achter vreemde drugstransacties aan te gaan. Niemand kan erachter komen waar deze vreemde drugs zo plotseling vandaan komen, maar er komt steeds meer in omloop.
    Als hij een mager, lang en mysterieus meisje ontmoet met een vreemd apparaat lijkt hij ineens alleen maar in de problemen te komen. Dit meisje neemt hem mee naar plekken waarvan hij niet wist dat ze bestonden, maar niet uit vrije wil. Helaas zitten ze met elkaar opgescheept als ze proberen thuis te komen. Tobiah heeft haar nodig als hij terug wilt, zij lijkt precies te weten wat er aan de hand is en heeft dat apparaat dat vreemde poorten kan maken naar andere plekken.
    Een verhaal waarin meer werelden bestaan dan je voor mogelijk gehouden had, verschillende dimensies en vuile zaakjes waardoor de personages je meeslepen. Komen ze beiden nog terug op hun eigen plek, terug in hun totaal verschillende levens en werelden?


    Handles schreef:
    Oh, wat hou ik toch van Quizlet! Jullie zijn allemaal geweldig!

    Ik werk zelf met Google Drive, waar ik een bestand op heb waar ik schrijf. Hier kan je mensen in toevoegen en die kunnen dan opmerkingen plaatsen bij stukken tekst. Daar kan dan weer op gereageerd worden (als het is opgelost, moet de opmerking ook weer door degene die hem geplaatst heeft, verwijderd worden). Zo kunnen meerdere mensen ook makkelijk hun mening/inzicht geven in een probleem. Ik zou het geweldig vinden als jullie met Drive willen werken en dan je gmail willen sturen via een gbtje zodat ik jullie kan toevoegen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 21:05 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil het wel doen :Y)
    Maar het hangt echt af waar het over gaat, anders heb je de kans dat ik na 200 woorden al afhaak. :')

    Waar gaat het ongeveer over?


    wat was dit ookalweer

    Ohja, dat is wel handig. Ik zal het even in de beginpost zetten.


    Your make-up is terrible

    Ik zou je hiermee best willen helpen. Ik heb de komende weken nog redelijk wat tijd en dan kan ik je verhaal doornemen. In ieder geval ik ben niet bang om kritiek te geven als dat nodig blijkt te zijn. Het zal dan wel meer over de inhoud gaan dan over je spelling. Daar ben ik zelf niet de beste in :P. Leuk dat je een eigen boek hebt geschreven :')


    I still think of the guitar bible.

    Ik ben goed in het vinden van spelfouten en vreemde zinnen, maar in het geven van ongezouten kritiek ben ik bijzonder slecht. (cat) Aan mij heb je dus waarschijnlijk niet veel, maar ik wilde wel even zeggen dat ik het echt waanzinnig knap van je vindt dat je gewoon een heel boek hebt afgeschreven. Diep respect daarvoor, echt waar. Het klinkt in ieder geval erg leuk!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb op dit moment geen tijd omdat ik ook al het boek van mijn nicht moet nakijken - waar ik al beschamend lang mee bezig ben - maar ik vind het concept wel heel tof klinken. Dus mocht het uitgegeven worden dan koop ik graag een exemplaar. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alayna schreef:
    Ik zou je hiermee best willen helpen. Ik heb de komende weken nog redelijk wat tijd en dan kan ik je verhaal doornemen. In ieder geval ik ben niet bang om kritiek te geven als dat nodig blijkt te zijn. Het zal dan wel meer over de inhoud gaan dan over je spelling. Daar ben ik zelf niet de beste in :P. Leuk dat je een eigen boek hebt geschreven :')


    Nou, dat zou ik graag willen! Iemand moet toch de inhoud eens kritisch doorkijken. ;3

    Wiarda schreef:
    Ik ben goed in het vinden van spelfouten en vreemde zinnen, maar in het geven van ongezouten kritiek ben ik bijzonder slecht. (cat) Aan mij heb je dus waarschijnlijk niet veel, maar ik wilde wel even zeggen dat ik het echt waanzinnig knap van je vindt dat je gewoon een heel boek hebt afgeschreven. Diep respect daarvoor, echt waar. Het klinkt in ieder geval erg leuk!


    Dat vind ik ook niet erg, als je daar tijd voor zou hebben hoor. Het liefst haal ik zoveel mogelijk dingen eruit.

    Peredhel schreef:
    Ik heb op dit moment geen tijd omdat ik ook al het boek van mijn nicht moet nakijken - waar ik al beschamend lang mee bezig ben - maar ik vind het concept wel heel tof klinken. Dus mocht het uitgegeven worden dan koop ik graag een exemplaar. :Y)


    Dankjewel. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik zou het graag willen doen, maar ik sta erom bekend dat ik lang over het nakijken doe (omdat ik het zo grondig en uitgebreid doe). Het klinkt wel als een leuk verhaal. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Het is dat ik net met m'n hbo-studie begonnen ben, anders had ik het wel willen doen. Wel gaaf dat je zelf een boek hebt geschreven!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Corday schreef:
    Ik zou het graag willen doen, maar ik sta erom bekend dat ik lang over het nakijken doe (omdat ik het zo grondig en uitgebreid doe). Het klinkt wel als een leuk verhaal. (:


    Hoelang is lang? 8D


    Your make-up is terrible

    Ik zou het eveneens willen doen. Ik ben een echte mierenneuker wat betreft spelling en interpunctie – en kritiek geven is ook geen probleem (daar moet ik in het begin wel aan wennen omdat ik niet te 'hard' wil zijn maar dat komt meestal snel goed).
    Het enige is dat ik me op dit moment ook goed op mijn studie moet concentreren – dus ik kan niet in een keer door de tekst jassen. . .


    •

    Paracosm schreef:
    Ik zou het eveneens willen doen. Ik ben een echte mierenneuker wat betreft spelling en interpunctie – en kritiek geven is ook geen probleem (daar moet ik in het begin wel aan wennen omdat ik niet te 'hard' wil zijn maar dat komt meestal snel goed).
    Het enige is dat ik me op dit moment ook goed op mijn studie moet concentreren – dus ik kan niet in een keer door de tekst jassen. . .


    Ik verwacht ook niet dat het binnen een week af is. Het is ook best veel tekst, natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook wel helpen, maar ik doe vaak heel lang over dat soort dingen, omdat ik altijd bang ben dat ik een foutje laat staan, of dat ik het niet goed doe, of dit, of dat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Politieagent aan elkaar :X

    Het lijkt mij erg leuk om iemand te helpen met het schrijven van een boek, maar ik ben geen groots fan van het thema, waarschijnlijk iets te kritisch en ik weet niet of ik wel de tijd daarvoor heb. Dus I pass.


    Maar ben wel benieuwd naar of het wordt gepubliceerd of niet. ;)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Handles schreef:
    (...)

    Ik verwacht ook niet dat het binnen een week af is. Het is ook best veel tekst, natuurlijk.


    Nee dat is begrijpelijk – de feedback moet natuurlijk ook van een goede kwaliteit zijn (:
    Ik kan per week steeds wel delen bekijken / kritiek geven / complimenten geven. Dat moet wel lukken.


    •

    Paracosm schreef:
    (...)

    Nee dat is begrijpelijk – de feedback moet natuurlijk ook van een goede kwaliteit zijn (:
    Ik kan per week steeds wel delen bekijken / kritiek geven / complimenten geven. Dat moet wel lukken.


    Ik stuur je even een berichtje! ;3


    Your make-up is terrible