• Even kijken of hij hier wel goed staat. 8D

    Sommige weten misschien wel dat ik dit jaar erg druk ben geweest met het schrijven van mijn eigen boek. Deze is ondertussen afgeschreven, maar nog niet klaar. Enkele hele lieve mensen op Quizlet hebben me al behoorlijk geholpen om heel wat fouten eruit te halen, maar nu zoek ik nog iemand anders. Iemand die die het niet erg vind om veel kritiek te geven en goed punten kan aanduiden. Ik zoek iemand die zeker geen blad voor de mond neemt! Oh en je moet het niet erg vinden om bijna 54.000 woorden te lezen. Het liefst ook iemand die er geen 3 maanden over doet, hoewel je best je tijd mag nemen.

    Ik hoop dat er iemand op Q is die deze taak op zich wilt nemen. ;3

    Het genre is science fiction.
    Tobiah Hall is een jonge politie agent in New York City. Hij leidt het typische drukke leven in de grote stad. Hij is alleen, maar zijn werk neemt veel tijd in beslag. Zijn leven komt echter in een stroomversnelling als hij de opdracht krijgt om achter vreemde drugstransacties aan te gaan. Niemand kan erachter komen waar deze vreemde drugs zo plotseling vandaan komen, maar er komt steeds meer in omloop.
    Als hij een mager, lang en mysterieus meisje ontmoet met een vreemd apparaat lijkt hij ineens alleen maar in de problemen te komen. Dit meisje neemt hem mee naar plekken waarvan hij niet wist dat ze bestonden, maar niet uit vrije wil. Helaas zitten ze met elkaar opgescheept als ze proberen thuis te komen. Tobiah heeft haar nodig als hij terug wilt, zij lijkt precies te weten wat er aan de hand is en heeft dat apparaat dat vreemde poorten kan maken naar andere plekken.
    Een verhaal waarin meer werelden bestaan dan je voor mogelijk gehouden had, verschillende dimensies en vuile zaakjes waardoor de personages je meeslepen. Komen ze beiden nog terug op hun eigen plek, terug in hun totaal verschillende levens en werelden?


    Handles schreef:
    Oh, wat hou ik toch van Quizlet! Jullie zijn allemaal geweldig!

    Ik werk zelf met Google Drive, waar ik een bestand op heb waar ik schrijf. Hier kan je mensen in toevoegen en die kunnen dan opmerkingen plaatsen bij stukken tekst. Daar kan dan weer op gereageerd worden (als het is opgelost, moet de opmerking ook weer door degene die hem geplaatst heeft, verwijderd worden). Zo kunnen meerdere mensen ook makkelijk hun mening/inzicht geven in een probleem. Ik zou het geweldig vinden als jullie met Drive willen werken en dan je gmail willen sturen via een gbtje zodat ik jullie kan toevoegen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 21:05 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil altijd wel proberen ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh, wat hou ik toch van Quizlet! Jullie zijn allemaal geweldig!

    Ik werk zelf met Google Drive, waar ik een bestand op heb waar ik schrijf. Hier kan je mensen in toevoegen en die kunnen dan opmerkingen plaatsen bij stukken tekst. Daar kan dan weer op gereageerd worden (als het is opgelost, moet de opmerking ook weer door degene die hem geplaatst heeft, verwijderd worden). Zo kunnen meerdere mensen ook makkelijk hun mening/inzicht geven in een probleem. Ik zou het geweldig vinden als jullie met Drive willen werken en dan je gmail willen sturen via een gbtje zodat ik jullie kan toevoegen.


    Your make-up is terrible

    Hoe werkt dat? ^^ Ik kan daar absoluut niet mee omgaan, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Abbott schreef:
    Hoe werkt dat? ^^ Ik kan daar absoluut niet mee omgaan, haha.


    Het is best wel simpel. Als iemand je toevoegt, kan je dat bestand vinden op Google Drive (gewoon Drive intypen bij Google) als je inlogt bent op je gmail. Dan open je die en kan je lezen. Als je iets selecteert, kan je er een opmerking bij plaatsen.


    Your make-up is terrible

    Alayna schreef:
    Ik zou je hiermee best willen helpen. Ik heb de komende weken nog redelijk wat tijd en dan kan ik je verhaal doornemen. In ieder geval ik ben niet bang om kritiek te geven als dat nodig blijkt te zijn. Het zal dan wel meer over de inhoud gaan dan over je spelling. Daar ben ik zelf niet de beste in :P. Leuk dat je een eigen boek hebt geschreven :')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als je wilt kan je me een pb sturen met je email, dan voeg ik je toe. ;3


    Your make-up is terrible

    Lijkt me heel leuk om te doen, maar ik denk dat ik het er te druk voor heb. Succes met je boek ^^.


    i put the fun in funeral

    Handles schreef:
    (...)

    Dankjewel. ;3


    Oke, dan wil ik dat graag voor je doen :)


    I still think of the guitar bible.

    Ik zou echt heel graag helpen, al helemaal omdat ik het verhaal supergraag verder zou lezen, maar mn studie sloopt me nu al op dit moment en ik weet bijna zeker dat ik de tijd er daarom niet voor ga hebben. Maar ik wil je nog enorm veel succes wensen! ^^ Ben je van plan het naar een uitgever te sturen? Zo ja, dan duim ik voor je en zal ik het boek zeker aanschaffen als dat uiteindelijk gebeurt! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zit ook echt heel erg vast met deel 2, iemand die deel 1 al gelezen heeft en me wilt helpen?


    Your make-up is terrible

    Ik heb tijd teveel xD

    Ik zou je wel kunnen helpen als je lief vraag:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    Ik heb tijd teveel xD

    Ik zou je wel kunnen helpen als je lief vraag:Y)


    Alsjeblieeeeft. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Alsjeblieeeeft. (bloos)


    Ik had eerder een DW gif verwacht maar oke ik doe het hier maar mee :P
    Oke waar blijft het eerste deel :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    (...)

    Ik had eerder een DW gif verwacht maar oke ik doe het hier maar mee :P
    Oke waar blijft het eerste deel :P


    Sorry, ik ben lui. (krul)

    Heb je gmail en drive?


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben lui. (krul)

    Heb je gmail en drive?


    only gmail maar ik kijk veel vaker op hotmail


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."