• Ik heb its heel stoms gedaan, ik heb en grafitti gemaakt op de muur van mijn school, dat mag dus niet mijn meester was de vorige dag erachten gekomen dat ik het heb gedaan hoe is en lang verhaal,Dus ik was in mijn klass en mijn meester vertelde me over mijn grafitti en ik zei dat ik het niet was maar mijn bff dat was zoo dom ik had niet eens lef om te vertellen dat ik degenen die het gemaakt heeft,toen mijn bff er achter kwam dat iemand van mijn klass gezegt heeft dat zij het heeft gedaan had ik ook niet het lef om te vertellen dat IK degenen was dat gezegt heeft dat zij het heeft gedaan heb... Mijn bff zegt dat ik de enige persoon ben die zij vertrouwt ik weet niet maar ik kreeg het niet door mijn keel op het te vertellen ik hoop dat ik duidelijk was....en dat jullie mij kunnen helpen xxx penny

    Please_Charon schreef:
    Sorry, maar dit vind ik echt triest van je.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Jullie hebben gelijk.... Ik ga het vertellen en hoe Mijn meester er achter is gekomem is een heel groot verhaal.

    Succes met het vertellen van de waarheid. Ik vind het wel goed van je dat je er spijt van hebt en dat je het recht wilt zetten ;3


    26 - 02 - '16

    Penny9 schreef:
    Jullie hebben gelijk.... Ik ga het vertellen en hoe Mijn meester er achter is gekomem is een heel groot verhaal.

    Hoezo een groot verhaal? Heeft hij je daadwerkelijk zien graffiti spuiten of niet?


    † Love? I want to sleep.

    Satana schreef:
    (...)
    Hoezo een groot verhaal? Heeft hij je daadwerkelijk zien graffiti spuiten of niet?


    Lijkt me van niet? Anders kan ze niet zeggen dat haar bff het gedaan heeft. :')


    OT: Sowieso, je hebt dus in de klas verteld dat je bff het gedaan heeft? Dan kan ze beter van jou horen dat jij dat gezegd hebt dan dat ze het van een klasgenoot hoort en nog bozer op je wordt dan ze nu worden zal.
    Eerlijk opbiechten is de beste manier dit op te lossen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom zeg je de naam van je beste vriendin? Het is goed dat je er spijt van hebt maar echt laag dat je niets hebt toegegeven. Zeg tegen je vriendin dat het een rotstreek was en biedt je excuses aan, ga naar de meester en leg het hem ook uit. Enige manier om dit op te lossen.
    Daarbij vraag ik mij vooral af hoe je het in je hoofd haalt graffiti te gaan spuiten op muren van je eigen school (cat)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Penny9 schreef:
    Jullie hebben gelijk.... Ik ga het vertellen en hoe Mijn meester er achter is gekomem is een heel groot verhaal.

    Vraag me af of er wel een verhaal is. :')


    Take me to wonderland

    Gewoon eerlijk zijn, je hebt je bff waarschijnlijk al genoeg schade aangedaan. Als je het nou gelijk had toegegeven was het misschien niet zo erg geweest. En als ik jou was zou ik nog een brief aan je vriendin schrijven. (hoeft niet). Maar volgende keer eerlijk zijn en niet je vriendin de schuld geven voor iets wat ze niet gedaan heeft. Want je zou het ook niet leuk vinden als jij van zo iets onterecht beschuldigt wordt.

    Waarom spuit je in eerste instantie graffiti op de muur?


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Heb je een foto gemaakt van je Graffiti?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ff serieus.. Tijd dat die meester van jou je leestekens leert gebruiken.
    het feit dat je meester zegt ipv leraar of leerkracht geeft mij het idee dat je nog op de basisschool zit.
    hoewel ze bestaan, kinderen onder de 12 die graffiti spuiten, geloof ik er niks van.
    Maar mocht dit alles waar zijn,, dan snap ik goed dat die vriendin je laat vallen..
    Matennaaien noemen ze dit!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Escapism schreef:
    (...)

    Lijkt me van niet? Anders kan ze niet zeggen dat haar bff het gedaan heeft. :')

    Ik vind het raar, omdat ze in het begin van haar verhaal schrijft dat ze betrapt is door haar leerkracht. Daarna schrijft ze dat ze bij het gesprek niet zij het was, maar haar beste vriendin - wat ik overigens erg laag vind. Noem me raar, maar ik vind zoiets niet kloppen, als die leerkracht al van te voren haar betrapt had. Daarom vroeg ik ook of hij haar daadwerkelijk heeft gezíen. En daarnaast, als het zo'n lang verhaal is.. Waarom vertelt ze dat niet erbij, zodat wij een geheel krijgen van het hele verhaal? Dat maakt het alleen verdacht - dit verhaal neem ik dan ook met een korreltje zout.
          OT. Alsnog wil ik wel even zeggen dat ik vind dat problemen zo niet opgelost moeten worden. Je beste vriendin noemen is niet oké en ik zou dan ook als de wiedeweerga de eerlijkheid vertellen. De waarheid achterhaalt het wel.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 17:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Ik vind het raar, omdat ze in het begin van haar verhaal schrijft dat ze betrapt is door haar leerkracht. Daarna schrijft ze dat ze bij het gesprek niet zij het was, maar haar beste vriendin - wat ik overigens erg laag vind. Noem me raar, maar ik vind zoiets niet kloppen, als die leerkracht al van te voren haar betrapt had. Daarom vroeg ik ook of hij haar daadwerkelijk heeft gezíen. En daarnaast, als het zo'n lang verhaal is.. Waarom vertelt ze dat niet erbij, zodat wij een geheel krijgen van het hele verhaal? Dat maakt het alleen verdacht - dit verhaal neem ik dan ook met een korreltje zout.
          OT. Alsnog wil ik wel even zeggen dat ik vind dat problemen zo niet opgelost moeten worden. Je beste vriendin noemen is niet oké en ik zou dan ook als de wiedeweerga de eerlijkheid vertellen. De waarheid achterhaalt het wel.


    Oke nvm mijn reactie. Ik moet niet meer 's avonds topics gaan lezen en denken dat ik dat de volgende dag nog wel weet. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Oke nvm mijn reactie. Ik moet niet meer 's avonds topics gaan lezen en denken dat ik dat de volgende dag nog wel weet. x)

    Hehe, don't mind. Sometimes I have that too.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap dat Jullie niet goed begrijpen :) oke is het gegaan:
    Na school ging ik die grafitti kopen en een vriend van me was naast me en omdat ik stoer wou doen spuiten ik de grafitti op de muur ik was zoo dom dat ik de erstwhile letters van Mijn en Mijn BFF's naam schijf dus: Penny (ik dus) Anna (Mijn BFF) Nadia (andere BFF) Emilia (andere BFF) dus er Kwan PANE.de volgende dag had ik Mijn grafitti mee genomen naar school (heel dom omdat niemand wist dat ik het gedaan heb) en dat heefd perongeluk Mijn meester gezien...ik moest naar de hoofdmeester en die vroeg of ik het heb gedaan ik zei née dat heeft Mijn BFF gedaan dus Mijn meester ging de school van Mijn BFF Bellen of het waar was het was niet logich omdat Mijn BFF hele dag bij haar Oma was dus toen wist hij dat ik het heb gedaan. Een week later vroeg Mijn BFF of ik het heb gedaan ik zei née alweer en zei dat een jongen van me klass was zoooo dom omdat zoals ik zei zij zei dat ik de enige ben die ze vertrouw.... Ik voel me zo down ik weet ik Moet het zeg geen maar de woorden gaan niet uit Mijn keel.....niet groot verhaal maar oke....