• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ze vorig jaar nog voor een achterlijk hoge prijs weten te kopen in de Jamin, het pakje zat niet eens vol! Maar ze bestonden toen dus nog.


    Your make-up is terrible

    Haha, die titel. (x

    Ik wist niet eens dat ze bestonden, nog nooooit gezien of tot nu van gehoord! (:
    Succes met zoeken! (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ach, zo heeft de VS dat gezeik met die Kinder eieren, zo heeft de EU problemen met chocoladesigaretten. Ergens snap ik het wel: waarom zou je perse chocolaatjes in de vorm van een sigaret hebben? Het is misschien wel grappig, maar het kan ervoor zorgen dat roken nonchalant behandeld wordt, dus dan schaffen ze dat maar af, omdat het hen niets kost


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik vind het echt hypocriet, dan kunnen ze evengoed echte sigaretten ook verbieden, but okay. Veel succes met zoeken in ieder geval! ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nahw, die vond ik altijd zo leuk. En nu je het zegt, ik heb er ook in geen jaren een gehad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb ze toch echt gezien van de week met suprise ibkopen doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dunk schreef:
    Nahw, die vond ik altijd zo leuk. En nu je het zegt, ik heb er ook in geen jaren een gehad.


    26 - 02 - '16

    Dat kreeg ik heel vaak in mijn schoen van "sinterklaas", maar ben het inderdaad al een hele tijd niet tegen gekomen. Zou inderdaad wel erg jammer zijn als ze het echt hebben verboden.

    Dat is pas jeugdsentiment. Ik heb ze hier in de buurt helaas ook nog niet gespot D:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zocht ze vorig jaar ook, kon ze nergens vinden. Ook niet bij Jamin. ><' Ieder jaar koop ik minstens een pakje, puur voor het sentiment - want echt lekker is de chocolade niet.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Ik zocht ze vorig jaar ook, kon ze nergens vinden. Ook niet bij Jamin. ><' Ieder jaar koop ik minstens een pakje, puur voor het sentiment - want echt lekker is de chocolade niet.


    Ik had ze wel gevonden daar. ;o


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik had ze wel gevonden daar. ;o


    Oh, dus mij is het niet gegund. Oh! ><' Verdomde Jamin. Wij hebben haast alleen maar stom Amerikaans snoep dat vies is en schepsnoep. Dus misschien daarom. Oh, en smeltchocolade. Dat was het zo'n beetje.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hé, die chocolade kreeg ik altijd met Sinterklaas. Wat jammer...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Oh, dus mij is het niet gegund. Oh! ><' Verdomde Jamin. Wij hebben haast alleen maar stom Amerikaans snoep dat vies is en schepsnoep. Dus misschien daarom. Oh, en smeltchocolade. Dat was het zo'n beetje.


    Misschien was hij te klein.;c Maar ja, je hebt niks gemist, er zat zo weinig in! D:


    Your make-up is terrible

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 22:08 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'