• Nu moet ik toch even iets van me af schrijven. Het kan misschien wat flauw of stom klinken, maar ik voel me er gewoon echt niet goed door.

    Sinds september 2012 heb ik een jongen leren kennen. Niets speciaal want we praatten nooit ofzo, maar toch was hij mijn crush zeg maar. Toen kreeg hij een vriendin en na een tijdje was dat ook weer uit. Toen in september 2013 kwam ik bij hem op school en ik zag hem super vaak. Elke pauze en in de gangen heel vaak. Soms hadden we wel oogcontact maar daar bleef het eigenlijk bij. En laatst, in het midden van de zomervakantie had mijn zus wat vrienden op bezoek. Die ken ik zelf ook goed en er was wat alcohol. Mijn zus heeft me dat toen gegeven en ik was niet meer nuchter. Toen rond 1 uur 's nachts ben ik plotseling tegen hem gaan praten. We hebben tot zeker 3 uur gepraat. Enkele keren vermeldde ik dat ik hem leuk vond enzo en dat ving hij allemaal goed op. Het leek wel flirten. Maar ik was niet helemaal nuchter dus ik zei heel veel onzin en zo ook dat we maar eens moesten afspreken en dan kon hij me leren skaten. Toen zei hij dus dat hij geen relatie wou en hij ook helemaal geen goede jongen is. (Hij is 17 trouwens en onder geen goede jongen bedoelt hij dat hij rookt en meestal op het nippertje op tijd is op school.) De volgende morgen heb in mijn excuses aangeboden en gezegd waarom ik zo raar deed. Hij had het wel gelezen maar niet geantwoord. Nou goed, ik was nog altijd in de wolken dat ik toch met hem had gepraat. En nu zit ik weer bij hem op school en zie hem weer vaak.

    Alleen is het nu dat ik hem heel vaak naar mij zie kijken, maar echt opvallend gewoon. Ook hebben we soms oogcontact en daar blijft het bij. En nu voel ik me echt kut omdat het aan de ene kant lijkt dat hij me misschien toch ziet zitten en aan de andere kant niet. Ik ben absoluut geen persoon om het rechtuit te vragen en via Facebook ofzo durf ik ook niet. Al zeker niet omdat ik hem gewoon zo vaak onder ogen kom. En al heel vaak heb ik geprobeerd om hem te vergeten maar het lukt totaal niet. En al zeker omdat hij geen crush meer is maar meer dan dat.

    Dit kan misschien heel dom en kinderachtig klinken maar ik moest het even van me afschrijven. Ik vraag niet om advies maar als je tips hebt mag je ze altijd plaatsen!

    En bedankt voor het lezen, als je het hebt gelezen. Xxx

    Hmm ik ben nooit zo snel verliefd gelukkig, en als ik met jongens zoen of flirt is het meer om hen uit te dagen voor mijn eigen plezier. Ik kan je dus niet echt tips geven. Misschien kan je beginnen om hoi ofzo te zeggen als je hem tegen komt in de gang? Het is al een begin haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Je mag nog niet drinken op je 15e (;
    En hij is geen, geen goede jongen als hij steeds net op tijd op school is :P Dat ben ik ook altijd.. haha
    __________

    Ik heb al een jaar een crush op een jongen, die nu in de 5e zit. (Hij kent mij alleen niet ook al hadden we wel eens oogcontact) Ondertussen wist ik dus best veel van hem. Vorige week zondag heb ik hem eindelijk durven toe te voegen op Facebook. En ik maar elke seconde kijken of die het al geaccepteerd had. Eindelijk had hij het geaccepteerd, woensdag. Gisterochtend heb ik hoi tegen hem gezegd, en hij kende mij niet. Toen ik dat las was het echt zo van, auch. Maar hij vroeg nog verder hoe ik hem kende en toen vroeg hij zelfs: Waar zullen we het over hebben? We hebben gepraat over wat voor een sport hij deed en hij wenste mij nog succes met competitie. De rest van de dag was mijn big smile er niet meer afgegaan :D.
    Hier bedoel ik mee, voeg hem toe op Facebook of groet hem zoals Rowling al zei (:

    x

    Ik wil je niet verdrietig maken maar omdat iemand rookt en alsnog optijd op school is ben je niet meteen een slechte jongen. Ik denk eerder dat hij je op die manier op afstant wilt houden. Dat valt te begrijpen want hij kent je niet en jij geeft hem bijna een liefdesverklaring, iedereen kan daar van schrikken dus dat moet je niet slecht opvatten.
    Wat ik je aanraad is gewoon je hoofd koel houden en vriendschap proberen te sluiten, laat zien dat je een geweldige meid bent en laat hem verliefd op je worden.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    iCalum schreef:
    Je mag nog niet drinken op je 15e (;
    En hij is geen, geen goede jongen als hij steeds net op tijd op school is :P Dat ben ik ook altijd.. haha
    __________

    Ik heb al een jaar een crush op een jongen, die nu in de 5e zit. (Hij kent mij alleen niet ook al hadden we wel eens oogcontact) Ondertussen wist ik dus best veel van hem. Vorige week zondag heb ik hem eindelijk durven toe te voegen op Facebook. En ik maar elke seconde kijken of die het al geaccepteerd had. Eindelijk had hij het geaccepteerd, woensdag. Gisterochtend heb ik hoi tegen hem gezegd, en hij kende mij niet. Toen ik dat las was het echt zo van, auch. Maar hij vroeg nog verder hoe ik hem kende en toen vroeg hij zelfs: Waar zullen we het over hebben? We hebben gepraat over wat voor een sport hij deed en hij wenste mij nog succes met competitie. De rest van de dag was mijn big smile er niet meer afgegaan :D.
    Hier bedoel ik mee, voeg hem toe op Facebook of groet hem zoals Rowling al zei (:


    x

    ... Really? Het spijt me als ik je wolk moet doorprikken, maar de meerderheid van de jeugd houdt zich hier niet aan...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    ... Really? Het spijt me als ik je wolk moet doorprikken, maar de meerderheid van de jeugd houdt zich hier niet aan...

    Veranderd het feit niet dat het niet mag.

    @ Beginpost: Hij heeft gezegd dat hij geen relatie wil. Als dat is om de reden die hij je heeft verteld, zou ik hem proberen duidelijk te maken dat het je niet kan schelen dat hij rookt en net optijd op school komt (als dat echt is wat je vind natuurlijk). Zulke dingen hebben tijd nodig om te groeien, maar er zal niet snel iets gebeuren wanneer het blijft bij oogcontact. Misschien kun je proberen een casual gesprekje aan te knopen.


    You are beautiful, you are love.

    Croyance schreef:
    Ik wil je niet verdrietig maken maar omdat iemand rookt en alsnog optijd op school is ben je niet meteen een slechte jongen. Ik denk eerder dat hij je op die manier op afstant wilt houden. Dat valt te begrijpen want hij kent je niet en jij geeft hem bijna een liefdesverklaring, iedereen kan daar van schrikken dus dat moet je niet slecht opvatten.
    Wat ik je aanraad is gewoon je hoofd koel houden en vriendschap proberen te sluiten, laat zien dat je een geweldige meid bent en laat hem verliefd op je worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LaJoie schreef:
    (...)
    ... Really? Het spijt me als ik je wolk moet doorprikken, maar de meerderheid van de jeugd houdt zich hier niet aan...

    Dat vraag ik me af, eigenlijk. En dat maakt nog niet dat het niet slecht is voor je gezondheid en niet mag.

    Croyance schreef:
    Ik wil je niet verdrietig maken maar omdat iemand rookt en alsnog optijd op school is ben je niet meteen een slechte jongen. Ik denk eerder dat hij je op die manier op afstant wilt houden. Dat valt te begrijpen want hij kent je niet en jij geeft hem bijna een liefdesverklaring, iedereen kan daar van schrikken dus dat moet je niet slecht opvatten.
    Wat ik je aanraad is gewoon je hoofd koel houden en vriendschap proberen te sluiten, laat zien dat je een geweldige meid bent en laat hem verliefd op je worden.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Crona schreef:
    Dat vraag ik me af, eigenlijk. En dat maakt nog niet dat het niet slecht is voor je gezondheid en niet mag.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    LaJoie schreef:
    (...)
    ... Really? Het spijt me als ik je wolk moet doorprikken, maar de meerderheid van de jeugd houdt zich hier niet aan...


    Ik weet niet hoe het daar in België gaat. Maar eerst mocht je ook al niet onder de 16 drinken in Nederland en nu 18. Klopt, niet iedereen houdt zich daaraan. Maar 15 is gewoon te jong om echt dronken te worden. Beetje alcohol, oké. Maar al niet nuchter meer zijn :/