• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Kom er net achter dat ik compleet vergeten ben om te lunchen. Oeps :X


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom mis ik alles ineens? Dat nieuwe nummer is ASDFGHJKL.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Waar staat het ooit D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HAHAHA, papa toch. (':
    Ik: 'Mijn neus kietelt.'
    Hij: 'Terug kietelen dan.'
    Omfg, HAHAHAHA.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ah, kom op, zeg. Eerst ga je lopen roddelen en dan ga je zielig doen. Aandacht trekken, dat veracht ik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ieeeeh I'm fangirling right now. You're so cuuuute. Omfg. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik verschiet er soms van hoe uiteenlopend mijn muzieksmaak is.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik moest net zo lachen om een photobomb dat de tranen over mijn wangen lopen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Holy shit hoe kan ik zo verschrikkelijk veel pijn in m'n hart hebben door fictieve personages? ><
    Ik vraag het me vaker af, maar na deze episode is het wel heel erg...
    *hides under kotatsu*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ASSHOLE DAT JE BENT !
    I DON'T LOVE OR LIKE YOU, BUT YOU LET ME FEEL LIKE I'M GARBAGE !
    Even when you try to make it better.... you ruined it between us.
    I swear you, I gonna hurt you like you do with me !


    Don't trust anyone . . .

    Hoezo beschuldig je mij van zoiets?


    26 - 02 - '16

    Hou je toch eens aan je afspraken, ugh.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Waarom kan ik niks? Ik kan mezelf nog niet eens een beetje laten bloedden. Wat ben ik een kutaansteller. Ik overdrijf tis maar een jochie. Gvd ik haat mezelf.


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Legare schreef:
    Ah, kom op, zeg. Eerst ga je lopen roddelen en dan ga je zielig doen. Aandacht trekken, dat veracht ik.


    Ik denk dat dit over mij gaat, maar oké, om dit even recht te zetten; het was niet mijn bedoeling. Naar mijn idee berust dit op een misverstand.


    26 - 02 - '16

    Omnom schreef:
    Ik weet dat het het beste voor je is, en ik sta ook volledig achter je keuze.
    Maar het is gewoon zo moeilijk te beseffen dat je er over een paar dagen niet meer zal zijn.
    Dat ik je nooit meer zie lachen, nooit meer zie huilen. Dat ik nooit meer met je kan lachen of weet ik veel wat.

    Lieve oma, al tijden ben jij niet meer diegene die je ooit was en nu je al helemaal niks meer kan snap ik dat euthanasie de enige uitweg is.
    Al 5 jaar lang strijd jij om het leven en ik ben trots dat jij mijn sterke, lieve, behulpzame en koppige oma was.
    Vaarwel.

    Omdat ik het ergens kwijt moet, ik dagboeken haat en ik opeens dit topic zag staan en dacht; waarom niet.


    Rust zacht lieve Oma <3
    10-09-2014; 20:12


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]