• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Escapism schreef:
    (...)

    Oooh niks gemist dus. :Y)
    Wel raar dat ze niet hebben laten zien dan wat er met die moedervlek/obesitasbonkvet hebben gedaan. :/


    Hehehe. Ik weet alleen dat hij kleiner werd nadat ze afgevallen was. Ineens lieten ze een tumorkaak zien van iemand anders.


    Your make-up is terrible

    Brownstone schreef:
    (...)
    Dat kan geen toeval zijn. :Y)


    OMG, het universum heeft een plan met ons


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Antithese schreef:
    (...)

    OMG, het universum heeft een plan met ons

    Ja. Jezus. Hier moeten we ons op voorbereiden, wie weet wat er gaat gebeuren. ;o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Verdomme, waarom ben ik altijd de tweede keuze van iedereen? *vraagt zich af wat ze fout doet*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Handles schreef:
    (...)

    Hehehe. Ik weet alleen dat hij kleiner werd nadat ze afgevallen was. Ineens lieten ze een tumorkaak zien van iemand anders.


    Oh bah! Ik blij dat me pa film wilde kijken. En inmiddels lig ik ook al in bed dusja. No more Body Bizarre for me tonight. ^^ hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Brownstone schreef:
    Verdomme, waarom ben ik altijd de tweede keuze van iedereen? *vraagt zich af wat ze fout doet*


    Ah lol, ik ben niet eens een keuze :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Brownstone schreef:
    Verdomme, waarom ben ik altijd de tweede keuze van iedereen? *vraagt zich af wat ze fout doet*


    Dan doe je niks fout, je hebt gewoon nog niet de juiste mensen ontmoet. ;3


    Your make-up is terrible

    Eindelijk iets gevonden dat écht werkt tegen een vette huid. *O* Zonder dat ik gelijk een miljoen pukkels krijg.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Eindelijk iets gevonden dat écht werkt tegen een vette huid. *O* Zonder dat ik gelijk een miljoen pukkels krijg.

    Vertel me je geheim. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Vertel me je geheim. *-*


    This stuff!. Better buy it now! Ik vind het echt geweldig.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)
    This stuff!. Better buy it now! Ik vind het echt geweldig.

    Omg, en het is nog best goedkoop ook. This is great - thanks dude!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Omg, en het is nog best goedkoop ook. This is great - thanks dude!


    Yeah, zeker nu het in de aanbieding is. Het werkt ook nog eens de hele dag. x_x


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)
    Yeah, zeker nu het in de aanbieding is. Het werkt ook nog eens de hele dag. x_x

    Ja, tell me about it. Alleen wel jammer dat je het moet bestellen vanaf een site, mijn vader doet daar altijd zo zeikerig over.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, tell me about it. Alleen wel jammer dat je het moet bestellen vanaf een site, mijn vader doet daar altijd zo zeikerig over.


    Je hebt er ook wel winkels van, maar niet zoveel.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)
    Je hebt er ook wel winkels van, maar niet zoveel.

    Ik zal wel even kijken, bedankt in elk geval.


    Quiet the mind, and the soul will speak.