• Na 126 jaar en duizend theorieën is het eindelijk zover, ze hebben de identiteit van Jack the Ripper achterhaald, iets waarvan ze dachten dat het nooit zou gebeuren. Met DNA die op een sjaal op een crime scene gevonden is, hebben ze hem weten te vinden. De dader zou de Poolse immigrant en kapper Aaron Kosminski zijn, iemand die al op de lijst van verdachten stond. Dit is gisteravond bekend gemaakt.

    Lees hier meer

    Of dit allemaal echt is en te vertrouwen valt, zullen we de komende dagen wel merken, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Die leven niet meer hoor...


    Ik ga er vanuit dat die vrouwen wel familie hadden? En ik bedoel niet naaste familie, maar bijvoorbeeld kleinkinderen of hoe ver het inmiddels ook wel zijn mag. Achterkleinkinderen ofseu misschien. Weetikveel xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Ik ga er vanuit dat die vrouwen wel familie hadden? En ik bedoel niet naaste familie, maar bijvoorbeeld kleinkinderen of hoe ver het inmiddels ook wel zijn mag. Achterkleinkinderen ofseu misschien. Weetikveel xd


    Die vrouwen waren hoeren op East End, kwamen rond van 1 penny per dag waar ze dan drank van kochten, hadden geen vaste relatie en al zeker geen kinderen, als ze zichzelf al amper konden onderhouden en van de prostitutie moesten leven.
    Dus ehm, ik denk niet dat er nog nabestaanden van die vrouwen zijn.

    Misschien dat er nog wel nabestaanden van Jack Aaron the Ripper zijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Die vrouwen waren hoeren op East End, kwamen rond van 1 penny per dag waar ze dan drank van kochten, hadden geen vaste relatie en al zeker geen kinderen, als ze zichzelf al amper konden onderhouden en van de prostitutie moesten leven.
    Dus ehm, ik denk niet dat er nog nabestaanden van die vrouwen zijn.

    Misschien dat er nog wel nabestaanden van Jack Aaron the Ripper zijn.


    Ik hou me wel even stil weer. Het komt er allemaal niet uit hoe ik het bedoel :'D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vinception schreef:
    (...)

    Die vrouwen waren hoeren op East End, kwamen rond van 1 penny per dag waar ze dan drank van kochten, hadden geen vaste relatie en al zeker geen kinderen, als ze zichzelf al amper konden onderhouden en van de prostitutie moesten leven.
    Dus ehm, ik denk niet dat er nog nabestaanden van die vrouwen zijn.

    Misschien dat er nog wel nabestaanden van Jack Aaron the Ripper zijn.


    Waarom niet? Ze waren hoeren. (cat)


    Your make-up is terrible

    Vinception schreef:
    (...)

    Die vrouwen waren hoeren op East End, kwamen rond van 1 penny per dag waar ze dan drank van kochten, hadden geen vaste relatie en al zeker geen kinderen, als ze zichzelf al amper konden onderhouden en van de prostitutie moesten leven.
    Dus ehm, ik denk niet dat er nog nabestaanden van die vrouwen zijn.

    Misschien dat er nog wel nabestaanden van Jack Aaron the Ripper zijn.


    Waarom staat er dan bij drie van zijn vijf slachtoffers dat hun meisjesnaam anders is dan de naam die ze hadden toen ze stierven? Want voor zover word alleen de meisjesnaam vermeld als een vrouw getrouwd is. Misschien is er een andere verklaring voor maar dit is de enige verklaring voor die ik kan bedenken. Daarnaast had een van de andere slachtoffers een partner dus volgens mij is het goed mogelijk dat er nabestaanden van de slachtoffers zijn.

    Het kan ook zijn dat de slachtoffers een kind hadden die verwekt is door een van hun klanten.


    Physics is awesome

    Vinception schreef:
    (...)

    Die vrouwen waren hoeren op East End, kwamen rond van 1 penny per dag waar ze dan drank van kochten, hadden geen vaste relatie en al zeker geen kinderen, als ze zichzelf al amper konden onderhouden en van de prostitutie moesten leven.
    Dus ehm, ik denk niet dat er nog nabestaanden van die vrouwen zijn.

    Misschien dat er nog wel nabestaanden van Jack Aaron the Ripper zijn.

    Hoe weet jij dat ze geen kinderen hebben?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Winhood schreef:
    (...)

    Waarom staat er dan bij drie van zijn vijf slachtoffers dat hun meisjesnaam anders is dan de naam die ze hadden toen ze stierven? Want voor zover word alleen de meisjesnaam vermeld als een vrouw getrouwd is. Misschien is er een andere verklaring voor maar dit is de enige verklaring voor die ik kan bedenken. Daarnaast had een van de andere slachtoffers een partner dus volgens mij is het goed mogelijk dat er nabestaanden van de slachtoffers zijn.

    Het kan ook zijn dat de slachtoffers een kind hadden die verwekt is door een van hun klanten.

    Een paar van de slachtoffers waren inderdaad getrouwd, maar ik dacht dat ze hun man verlaten hadden, al weet ik dat niet zeker meer.


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    (...)
    Een paar van de slachtoffers waren inderdaad getrouwd, maar ik dacht dat ze hun man verlaten hadden, al weet ik dat niet zeker meer.


    Een had een partner(zoals ik al eerder zei) dus die kan ook een kind of kinderen hebben gehad.

    Prostituees kregen ook wel eens kinderen van hun klanten. Hoewel abortus toen ook bestond, volgens mij.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Waarom staat er dan bij drie van zijn vijf slachtoffers dat hun meisjesnaam anders is dan de naam die ze hadden toen ze stierven? Want voor zover word alleen de meisjesnaam vermeld als een vrouw getrouwd is. Misschien is er een andere verklaring voor maar dit is de enige verklaring voor die ik kan bedenken. Daarnaast had een van de andere slachtoffers een partner dus volgens mij is het goed mogelijk dat er nabestaanden van de slachtoffers zijn.

    Het kan ook zijn dat de slachtoffers een kind hadden die verwekt is door een van hun klanten.

    Dat laatste zou trouwens wel mogelijk kunnen zijn, maar waar zijn die kinderen dan gebleven?

    Ik heb in mei de Jack the Ripper tour gedaan in Londen, en de tour guide zei dat de vrouwen van 1 penny per dag leefden, op straat moesten overnachten omdat ze geen geld hadden voor onderdak en daardoor prooi van Jack the Ripper konden worden. En als ze geld hadden voor onderdak, verbleven ze in een soort van hoerenhuis. De tour guide heeft niks over partners ofzo gezegd, en als de vrouwen een partner zouden hebben zouden ze niet op straat hoeven te slapen, nietwaar?

    Maar het kan ook zijn dat ik helemaal fout zit, dus mijn excues als het niet klopt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Die vrouwen waren hoeren op East End, kwamen rond van 1 penny per dag waar ze dan drank van kochten, hadden geen vaste relatie en al zeker geen kinderen, als ze zichzelf al amper konden onderhouden en van de prostitutie moesten leven.
    Dus ehm, ik denk niet dat er nog nabestaanden van die vrouwen zijn.

    Misschien dat er nog wel nabestaanden van Jack Aaron the Ripper zijn.


    Ze hebben het DNA dat op de sjaal zat vergeleken met dat van Aarons nabestaanden.


    i put the fun in funeral