• Je kent ze of je kent ze niet, maar ik keek het in ieder geval toen ik nog een kleine begabber was: Bassie en Adriaan, een Nederlandse tv-show.

    Ik las net dit artikel.
    Het komt erop neer dat een Amerikaan de intro heeft gevonden van Bassie en Adriaan, dit wou nazingen en dat online heeft gepost. Sindsdien doen velen hem blijkbaar na. Ik vond de filmpjes in het nieuwsbericht best wel grappig en dan pas besef je hoe moeilijk ons Nederlands wel niet is. Ik heb in ieder geval veel liever dat dit een nieuwe hype wordt dan die onnozele icebucket challenge waar het nut onderhand wel van weg is en het alleen nog maar gedaan wordt om aandacht voor jezelf te trekken.

    Hebben jullie nu de behoefte om het zelf te zingen (en online te zetten)? :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, best wel grappig. En het is best wel oud en nu raken ze bekend door dit lied xp
    Zelf zou ik het niet zingen en vooral niet online zetten, aan katten hebben ze sowieso niks, haha.


    16 - 09 - '17

    Het klinkt grappig al die verschillende landen die Nederlands zingen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, ik ga later even kijken, want het maakt neem ik aan geluid, maar mt, want ik moet het echt zien!


    Happy Birthday my Potter!

    God, het zijn stuk voor stuk allemaal contente kinderen, haha;

    Vriendinnetjes is blijkbaar een moeilijk woord...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Hahahahaha; die Amerikaan op het laatst zit helemaal mee te bouncen ook nog.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Asmodom schreef:
    Haha, ik ga later even kijken, want het maakt neem ik aan geluid, maar mt, want ik moet het echt zien!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahahahahaha dit is hilarisch


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh god, dit moet ik luisteren


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Die Braziliaanse doet t best goed


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hahaha, omg.


    Your make-up is terrible

    Die laatste x'D


    i put the fun in funeral

    JamesPotter schreef:
    Hahahahahaha dit is hilarisch


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Handles schreef:
    Hahaha, omg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het erge is dat ik het zelf niet kan zingen omdat ik er nooit naar gekeken heb :'D
    Ik vind het eigenlijk wel tof om te horen hoe ze het proberen, ook al is het zo moeilijk =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh mijn God, haha, de meeste mensen zou ik gewoon echt niet verstaan als ik niet wist wat ze zongen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan