• Je kent ze of je kent ze niet, maar ik keek het in ieder geval toen ik nog een kleine begabber was: Bassie en Adriaan, een Nederlandse tv-show.

    Ik las net dit artikel.
    Het komt erop neer dat een Amerikaan de intro heeft gevonden van Bassie en Adriaan, dit wou nazingen en dat online heeft gepost. Sindsdien doen velen hem blijkbaar na. Ik vond de filmpjes in het nieuwsbericht best wel grappig en dan pas besef je hoe moeilijk ons Nederlands wel niet is. Ik heb in ieder geval veel liever dat dit een nieuwe hype wordt dan die onnozele icebucket challenge waar het nut onderhand wel van weg is en het alleen nog maar gedaan wordt om aandacht voor jezelf te trekken.

    Hebben jullie nu de behoefte om het zelf te zingen (en online te zetten)? :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, heb dat artikel ook gelezen! :'D
    Al moet ik wel toegeven dat ik de Turkse versie het beste gelukt vind.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik had niet gedacht dat mijn taal zoooo moeilijk zou zijn.
    Ik lag wel plat. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Deze hype vind ik ook best idioot, maar bij deze heb ik minder de kans dat mijn Facebook gaat volgespamd worden.


    Take me to wonderland

    Ja ik las het idd.
    Ik heb net al die filmpjes bekeken en ik vind die van Brazilië en Turkije nog best goed haha.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 19:15 ]

    Ik had het al gezien deze week. Vond het zo geweldig vroeger. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Bas en Aad hebben zelf aan de hype meegedaan.. Ze hebben hem samen ingezongen.
    Aad via de Ipad, want die woont tegenwoordig in Spanje :P
    Volgend jaar verschijnen ze nog een keer in een film, waarin ze het stokje overdragen aan 2 jongere neefjes.

    Hoewel Bassie en Adriaan niet meer actief optreden, is hun populariteit nog steeds onverminderd groot. Zo wordt er gewerkt aan een speelfilm waarin de beroemde clown en acrobaat het stokje overdragen aan twee talentvolle neefjes. Deze moet volgend jaar in de bioscopen te zien zijn.

    Artikel :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Dit is geweldig. Ik vind het zo grappig als mensen de Nederlandse taal nadoen, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom lijkt dat Franse probeersel zoveel op Duits?:W


    Queer zijn is gewoon alles

    haha geweldig toch, jeugdsentiment komt gewoon de wereld over :D


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    En ze doen zelf ook mee. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    En ze doen zelf ook mee. :'D
    HAHAHA. ZO leuk! (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Alleras schreef:
    En ze doen zelf ook mee. :'D


    Die Adriaan heeft echt een oude kop haha. En toch is hij 9 jaar jonger dan Bassie x'D