• Je kent ze of je kent ze niet, maar ik keek het in ieder geval toen ik nog een kleine begabber was: Bassie en Adriaan, een Nederlandse tv-show.

    Ik las net dit artikel.
    Het komt erop neer dat een Amerikaan de intro heeft gevonden van Bassie en Adriaan, dit wou nazingen en dat online heeft gepost. Sindsdien doen velen hem blijkbaar na. Ik vond de filmpjes in het nieuwsbericht best wel grappig en dan pas besef je hoe moeilijk ons Nederlands wel niet is. Ik heb in ieder geval veel liever dat dit een nieuwe hype wordt dan die onnozele icebucket challenge waar het nut onderhand wel van weg is en het alleen nog maar gedaan wordt om aandacht voor jezelf te trekken.

    Hebben jullie nu de behoefte om het zelf te zingen (en online te zetten)? :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Asmodom schreef:
    Haha, ik ga later even kijken, want het maakt neem ik aan geluid, maar mt, want ik moet het echt zien!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha, de Turkse en Braziliaanse vond ik het best gelukt :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Volgens mij is vriendtenintetjes een moeilijk woord xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe hebben ze dit ooit kunnen vinden en dan nog bedenken om mee te zingen ook XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    hahahah ik kende die laatste inderdaad, maar dit is echt nog veel mooier.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    BoterBabbelaar schreef:
    Volgens mij is vriendtenintetjes een moeilijk woord xD


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Die verschillende talen klinkt echt te gek, haha, maar ik heb Bassie en Adriaan nooit leuk gevonden. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Echt, lol.
    Ik ga is kijken. (:
    Ik versta er niets aan behalve 'Bassie en Adiaan'.
    Duits is goed, qua de rest. ^^
    Al Turkije kan het ook wel, opzich.
    Het klinkt voor de rest niet of je verstaat het niet.
    Bij mij klinkt het niet, niet omdat ik vals zing, maar veel te snel. HAHAHA.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 15:35 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hahahha, gewoonweg geweldig xD


    -

    Hahaha, echt hilarisch, vooral het woord "vriendinnetjes" XD

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 15:41 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat is idd geweldig.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Whut the heck, das echt zo raar (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik keek daar vroeger zo vaak naar. ^^
    Ik bekijk het straks. :3


    •*• Lululu •*•

    BoterBabbelaar schreef:
    Volgens mij is vriendtenintetjes een moeilijk woord xD


    Haha ja! Al is het wel grappig om naar te luisteren (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Haha ja! Al is het wel grappig om naar te luisteren (:


    Hahaha ja, ik vind die jongen uit de de VS het grappigste. Vriendenintenetes x'D

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 20:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.