• Sjalalie sjalalaaa.

    Fireproof is..?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben altijd in Nederland! Woeh, lekker flauw Ruthje haha xd.


    'Darling, just hold on'

    Dat was mijn grap :o

    :p

    Saisons schreef:
    Dat was mijn grap :o

    :p


    Mwhihi, sorry ^.^


    'Darling, just hold on'

    Memoria schreef:
    Ben ik de enige die fireproof vond tegenvallen?


    Nee, al heb ik hem maar één keer een beetje geluisterd.


    Reality's overrated.

    Ik ga vandaag misschien Divergent kijken ^^
    Nu maarhopen datmijn vriensingeen leuke films vindt in de videotheek :'D

    Question: wie van jullie haalt er nog films bij een videotheek of iets dergelijks?

    Ik bedenk nu pas dat ik op Liam's verjaardag in de gevangenis zat.


    Reality's overrated.

    Saisons schreef:
    Question: wie van jullie haalt er nog films bij een videotheek of iets dergelijks?


    Uhm, ikzelf alleen niet. Gezien ik het zonde vind van mijn geld. Maar met Mick deden we dat wel.


    Reality's overrated.

    In de gevangenis? :o

    Wie bedenkt het nou om een wedstrijd in Tiel te houden, dat is bijna een uur rijden, grom.


    'Darling, just hold on'

    Rhae schreef:
    (...)

    Uhm, ikzelf alleen niet. Gezien ik het zonde vind van mijn geld. Maar met Mick deden we dat wel.


    Okee (: ik ken namelijk niemand hier in de butt die dat nog doet, dus ik moest smakelijk lachen om mijn vriendin. Ze is zo'n leukerd, hahaha.

    Saisons schreef:
    In de gevangenis? :o


    Ja, maar ik was wel in Engeland. ^-^ En ik heb die dag naar de kaart gekeken en daar Bermingham gevonden, waar Wolverhampton ligt, al had ik geen idee dat Li jarig was. ^-^


    Reality's overrated.

    Wat voor wedstrijd? (:

    Gake schreef:
    Wie bedenkt het nou om een wedstrijd in Tiel te houden, dat is bijna een uur rijden, grom.


    Oeh, met het pondje. (Mijn moedermens is daar nu. Het is heel dicht bij ons in de buurt. Hehe.)


    Reality's overrated.

    Saisons schreef:
    Wat voor wedstrijd? (:


    Reality's overrated.