• Sjalalie sjalalaaa.

    Fireproof is..?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Faiding schreef:
    (...)

    Nee, maar ik heb wel een eetstoornis. Ik ben nu ongeveer een jaar in behandeling, en ik ben eigenlijk bijna hersteld. Thank god.

    Oh wat fijn! Welke eetstoornis heb je dan?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Faiding schreef:
    (...)

    Nee, maar ik heb wel een eetstoornis. Ik ben nu ongeveer een jaar in behandeling, en ik ben eigenlijk bijna hersteld. Thank god.


    Eetstoornis :/
    Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen krijgen, ik vreet namelijk aan één stuk door alles naar binnen.
    Moest ik niet op sport zitten, was ik nu zo vet als een olifant xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Tahereh schreef:
    (...)
    Oh wat fijn! Welke eetstoornis heb je dan?


    Anorexia. He bah wat vind ik dat een klote woord


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Omnom schreef:
    (...)

    Eetstoornis :/
    Ik snap nooit hoe mensen dat kunnen krijgen, ik vreet namelijk aan één stuk door alles naar binnen.
    Moest ik niet op sport zitten, was ik nu zo vet als een olifant xp


    Hahhahaha omg.
    Nou ja, kijk, bij mij zit het zo. Ik ben een perfectionist en moet ergens controle over hebben. Toen is zich dus een eetstoornis gaan ontwikkelen, want je denkt over het eten controle te hebben. En je bent gewoon verrekte onzeker. Het gaat niet alleen maar over eten, het gaat juist over de onderliggende problemen die ervoor zorgen dat zich een eetstoornis ontwikkeld.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)

    Hahhahaha omg.
    Nou ja, kijk, bij mij zit het zo. Ik ben een perfectionist en moet ergens controle over hebben. Toen is zich dus een eetstoornis gaan ontwikkelen, want je denkt over het eten controle te hebben. En je bent gewoon verrekte onzeker. Het gaat niet alleen maar over eten, het gaat juist over de onderliggende problemen die ervoor zorgen dat zich een eetstoornis ontwikkeld.


    Ik ben ook een perfectionist en ik heb ook altijd geprobeerd "controle" te krijgen over m'n eten enzo, maar het lukte nooit erg lang omdat ik een eetverslaving heb.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oeeeh. c:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 17:23 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Labonair schreef:
    Oeeeh. c:


    I knowww :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Danmarks Dynamite.



    CALUM IS ZO JONG HIER, ASHKAMNFSKNFLASJVSDV


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Danmarks Dynamite.



    Slechts 10 jaar, omfg.
    En dat broertje is zo schattig. My ass. Hij wordt helemaal emotioneel om zijn kleine zusje zo te zien.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Milbourne schreef:


    HAHAHAHA


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik kan zo slecht tegen YouTube, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Ik ben ook een perfectionist en ik heb ook altijd geprobeerd "controle" te krijgen over m'n eten enzo, maar het lukte nooit erg lang omdat ik een eetverslaving heb.


    Zo erg zal het nou ook weer niet zijn baba


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)

    Zo erg zal het nou ook weer niet zijn baba


    Mijn eetverslaving? Jawel hoor. HAHAHHAHA. Het is echt heel erg.
    Ik kan geen eten in m'n buurt hebben zonder het te eten. Echt niet. Het is heel erg :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]