• Hii! Ik heb een paar rollen nodig voor mijn Catfish verhaal over Oli Sykes en kan maar niet op goede personages komen. Misschien dat iemand me kan helpen? :').
    Niet zo heel veel, maar ik heb nu echt geen idee hoe te beginnen zonder de personages.

    De rollen die ik nodig heb zijn:
    De catfish zelf, een meisje
    Een meisje wiens foto's de catfish gebruikt
    Een paar vrienden van Oli
    Zusje/broertje van Oli

    En het invullijstje ^-^

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Alvast heel erg bedankt!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 0:58 ]

    1drocker schreef:
    Rol:Een meisje wiens foto's de catfish gebruikt
    Naam: Bo Hannah Roos Rouppe
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Nederlands
    Uiterlijk: (FC: Mila Kunis) https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRAkeEXOfuhyThHkR2TeRIClYKuKP5zCCiAWjeJ7F3VlW0Up4sLsA

    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQoDQ_6lvONJVQlRfmEPTVWL_iyLqlMP0hsNFnx4G5OKKGzBAWFYQ

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRaoDpNK25YD5VPM4qvKL-5shNMnVrNf53SEwad3Wabv2E2RUNx
    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT-jRH3SCcFDpo3BNTOxKZeYAzvlIGOU598UkO2j9KVqzJ-6d9s4w

    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQtU9L98xGhJuNL6CoGaSl4EU-2L_frqt7yvpvSSgPjNPxMt9xd

    https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTS2yRzF3nhCZBJNgNK-8HX9VLQ8B8Y2mgV16AeUvcLGJ46f4E0

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSLqkibwQ2J_EOA-4oE1xRw9__GEM__vCJ2V43kaVhdWUSMzRus

    [url=]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR0K98kbgt5gnVJMn91cNy7y63CyKiOrhQFmSYXoszwndlNbTEPxQ][/url]

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT6qeXnKc-ifnk5C0DqWcElzJ5PwzRcgGhQNEIO0_GjQkTJ6g09eg

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT6qeXnKc-ifnk5C0DqWcElzJ5PwzRcgGhQNEIO0_GjQkTJ6g09eg
    bruin haar, bruine/groene ogen, 1.74 m en 54 kg.
    Innerlijk: vrolijk, opgewekt, melig, droge humor, ochtend humeur en bezorgt.
    Extra: ze heeft een zoontje van een jaar genaamt joschua James Irwin (Vader is Ashton Erwin de vriend van Bo)


    Ik waardeer het echt enorm dat je er hebt ingevuld, maar ik zoek wat uitgebreidere rollen, en andere beroemdheden zoomen niet echt in de story voor c:
    Toch heel erg bedankt!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Rol:de catfish.
    Naam:joann henderson.
    Leeftijd:17.
    Nationaliteit: australisch.
    Uiterlijk:


    Joann is redelijk klein met 1.55. Ze weegt ook maar 45 kilo en is heel slank . Ze word vaak aangezien voor een 12 jarige. Ze heeft licht bruin haar met lichte slag en groene ogen. Joann was bij haar geboorte blind maar dat is met een operatie weten te verhelpen. Nog steeds moet ze een bril op want anders is het een grote vlek.

    Innerlijk: joann is en word verschrikkelijk gepest wat ook een reden dat ze met het catfishen begon. Om ze terug te pakken .
    Dat ging natuurlijk eerst goed maar toen ze in aanraking kwam met oli sykes ging alles mis. Joann heedt waanbeelden waardoir de wereld er voor haar heel anders uitziet. Het pribleem is dat niemand dat weet ook joann niet. Ze heeft geen vrienden want iedereen vind haar raar zelf haar broer josh negeert jaar volkomen. Toch lijkt ze altijd blij te zijn . Ze houd ook van lezen.
    Extra:kan je me vertellen als je start please?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 8:57 ]

    Rol: vriend oli
    Naam: Jaimie Spa
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk:

    Lange bruine haren. Grote bruine ogen. Ongeveer 1.80 erg groot dus, dit vind ze ook wel irritant als ze er de hele tijd boven uit steekt. Ze weegt ongeveer 54 kilo en is dus ook best wel slank. Mensen zeggen dat ze model zou moeten worden maar zelf ziet ze dat totaal niet zitten want modellen moeten op de lijn letten en Zoë houd juist heel erg van eten.
    Innerlijk: Zoë is totaal niet onzeker maar hemeld zich zelf ook niet op ze is juist heel bescheiden. Ze is totaal niet girly maar is juist meer het tomboy type. Als ze net opgestaan is moet je echt uit haar beurt blijven want ze heeft een giga ochtend humeur. Ze steunt haar vrienden door dik en dun en is erg betrouwbaar. Meestal is ze vrolijk maar als ze verdrietig is vrolijken haar vrienden haar op of ze luisterd muziek om dat ze daar erg vrolijk van word.
    Extra: wil je melden wanneer het verhaal begint?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 11:31 ]

    Rol: Een meisje wiens de foto's de Catfish gebruikt.


    Volledige Naam : Demy Smit

    Roepnaam : Deem, of Di

    Geboorteplaats : Demy is geboren in Wales, maar is verhuist naar London voor haar art studie.

    Geboortedatum : 15-06-97

    Nationaliteit : Welsh

    Opleiding/Werk : Demy werkt naast haar studie of in de bibliotheek als ze dr nodig hebben of juist in de tattoo shop, ze probeert aan die manieren aan geld te komen zodat ze een stabiele omgeving heeft.

    Uiterlijk (liefst met foto) : FC: Megan Massacre






    Demy heeft oranje/rood haar wat halflang is en geverfd, en er zit een natuurlijke krul in, ze is niet slank maar ook niet dik ze is een beetje peervormig gebouwd en is trots op haar figuur. Haar kledingstijl is netjes en bijna nooit revealing zegmaar. Ze doet heel af en toe make up op maar is het liefst naturel. Zelf heeft ze meerdere tattoo's op haar lichaam en is 1.68

    Karakter : Ze is een echt familie mens, ze kan niet zonder haar vrienden en grootouders. ze is best verlegen met nieuwe mensen maar ze probeert steeds meer socialer te zijn omdat ze niet altijd wegkruipen. Ze is af en toe wel druk en houd van een grapje op zijn tijd, ze probeert overal het beste van te maken en is optimistisch en is er altijd voor mensen als je haar nodig hebt. Als ze echt op haar gemak is gaat ze meestal helemaal los maar let ze wel op hoe ze doet.

    Hobby's : Demy houd van muziek en kunst, ze verdiept zich meer in ouderwets pottenbakken en schilderen waardoor ze heel vaak wat extra's verdient met haar schilderkunsten zijn ook tattoo's zetten en ofcourse houd ze van volleybal

    Likes: Muziek, dansen, tattoo's schilderen, art etc, en japans snoep

    Dislikes: overused drama

    Kleding: Meestal zoiets als dit: Click


    Extra: Ik zelf heb te maken gehad met een catfish en ik kijk de show regelmatig dus ik heb echt gewoon like BAM zoveel interesse in het verhaal

    Wat een awesome rollen! Heel erg bedankt c:
    Ik zal het melden wanneer het verhaal begint ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Rol: vriend oli
    Naam: Jason Grease
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Nederlands
    Uiterlijk:


    Zwart haar en kleine Bruine ogen. Hij heeft een getinte huid. Hij heeft een sixpack dit komt door dat hij op kickboxen zit en omdat hij vaak in de sportschool te vinden is. Dit komt doordat hij vroeger gepest werd en zich moest leren verdedigen, tegen woordig doet hij het alleen nog omdat het in zn vaste routine zot en omdat hij hem ontsapnning bied. Hij is 1.75 eigenlijk best wel klein dus. Hij weegt 73 kilo een gezond gewicht.
    Innerlijk: Als je hem ontmoet kan hij of erg aanvallend of erg terug getrokken zijn. Als je hem eenmaal beter kent word hij opener. Hij is altijd vrolijk en ziet in iedereen net goede. Toch vertrouwd hij de vrouw waar oli mee praat op het internet niet helemaal.
    Extra: kun je melden wanneer het begint?


    Im a girl who was saved by a band (1D) :'(

    Oh, wat leuk hehe. Ik zat ook al aan zoiets te denken. Ik wil wel een rol voor je invullen als je nog nodig hebt? C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    Oh, wat leuk hehe. Ik zat ook al aan zoiets te denken. Ik wil wel een rol voor je invullen als je nog nodig hebt? C:

    Graag c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Phanism schreef:
    (...)
    Graag c:

    Oké, wat heb je nog nodig?


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Rol: Zusje Oli.
    Naam: Lianne Olivia Sykes
    Leeftijd: Lianne is net tweeëntwintig.
    Nationaliteit: Engelse.
    Uiterlijk: Lianne heeft donkerblonde lange haren, al deze geverfd zijn. Van nature zijn ze donkerbruin. Die slag met zich mee dragen. Een enkele keer heeft ze een pluk naar achteren geschoven met een speldje. Soms heeft ze het in een staart of in een knot. Maar gewoonlijk is het los. Haar ogen hebben een blauw, groene kleur en hebben meestal een twinkeling met zich. Deze kijkers kunnen erg kil kijken maar ook heel erg vrolijk, het ligt er maar aan hoe ze zich voelt. Ze heeft een rij donkere lange wimpers waar altijd wel een laagje mascara op zit. Lianne's lippen zijn vol en hebben een zacht roze kleur. Meestal heeft ze hier een glos op. Een glimlach is ook vaak op haar gezicht te zien. Haar huid is lichtjes gebruind door de zon. Want als het redelijk goed weer is, die schijnt zit ze buiten. Ze draagt trouwens lenzen, aangezien haar ogen niet zo goed zijn. En een bril wilt ze niet altijd dragen. Deze draagt ze een enkele keer als ze bijna te laat is. Lianne is ongeveer 1 meter 70 lang. En ook zijn haar vrouwelijke rondingen normaal.
    Innerlijk: Ze is een meid waarmee je erge lol kunt trappen. Toch kan ze ook serieus zijn als het moet. Ondanks dat er dan wel eens een grapje voorbij komt op zijn tijd. Het is een vriendelijke meid, en die helpt je ook als er iets is. Des ondanks is ze redelijk ongeduldig, maar ze wordt niet snel boos. Lianne is een erg bezorgd iemand, soms iets té. Je kunt haar zo vaak zeggen dat er niets is gebeurt, maar ze is alsnog bezorgd. Ze is redelijk nonchalant en het boeit haar ook geen moer wat je van haar denkt. Lianne verspilt liever haar energie in mensen die haar wel mogen dan in mensen die haar niet mogen. Je kunt haar erg goed vertrouwen en ze probeert je ook te helpen. Val haar nooit lastig als ze leest, dan kijkt ze je dodelijk en geërgerd tegelijk aan en heb je haar niet meer zo vrolijk als normaal. Ze vertrouwt mensen niet zo super snel. Als je het vertrouwen in je breekt bij haar, kun je jaren wachten tot dit terug is. Ze zal enkel gemeen doen tegen je als je zo doet tegen iemand om wie ze geeft. Anders zal ze aardig tegen je doen
    Extra: X


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hawkins schreef:
    (...)
    Oké, wat heb je nog nodig?


    Nog een vriend/vriendin van Oli zou wel fijn zijn, want dan heb ik alle rollen ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Rol: vriend Oli
    Naam: Bo Rouppe
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: nederlands
    Uiterlijk:

    1.70 redelijk normale grote en 56 kilo een gezind gewicht dus. Ze heeft Stijl bruin haar en bruine kijkers met een volle rij wimpers en mooie rozige lippen. Ze heeft redelijk grote voeten maat 45.
    Innerlijk: Bo houd wel van avontuur en wil graag een keer gaan bungijumpen. Ze heeft al wel eens klif gedoken. Ze is erg open en praat makkelijk. Ze schaamt zich nergens voor en doed wat ze zelf wil. Mensen waar ze mee omgaat scherm zich weleens voor haar maar dat boeid haar net niks. Ze houd erg van kinderen en wil later een groot gezin. Ze is ook altijd erg hyperactief. En kan zich moeilijk concentreren. Ze haald als nog wel altijd hoge cijfer zonder iets voor te doen.
    Extra:-

    haaiii zoek je nog rollen?? xx