• Hooi! (:


    Gisteren moest ik vrijwillig verplicht een dagje met oma uit. Mijn oma en ik kunnen niet zo goed met elkaar overweg, dus ik had al geen zin. Mijn oma bedoelt het allemaal wel goed, maar ik erger me gewoon dood aan haar. Ze is precíés zoals mijn zus, en mijn zus en ik hebben áltijd ruzie. Maar we spreken elkaar al sinds oktober niet meer, dus daar ben ik gelukkig vanaf. :')

    Maar goed, ik had een nieuwe jas nodig, aangezien mijn jas allemaal scheuren en gaten heeft. En oma houdt heel veel van statten/shoppen dus heb ik voorgesteld om een dagje met haar naar Arnhem te gaan. Is dichtbij voor haar en ze kent het daar, dus gingen we naar Arnhem.

    Een heel leuke dag was het niet. Constant kreeg ik van oma opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van dat ik dik ben. Dan pak ik een maat jas van het rek af, en vraagt mijn oma zich hardop af of ik niet beter 2 maten groter moet nemen. En dat de hele tijd door. En tijdens het avondeten gaat ze me vertellen dat ze niet snapt dat ik zóóó dik ben, terwijl ik weinig eet.

    Bedankt oma, ik vind het heel leuk om de hele dag te horen dat ik dik ben. Ik ben ook echt totaal niet onzeker ofseu. Ik schaam me niet allang voor mijn lichaam. Nee oma, je hebt echt mijn ogen geopend en een nieuwe wereld is voor mij open gegaan nu ik weet dat u mij te dik vind. Heb ik zelf ook nooit bedacht joh. -.-'

    Maar goed, ondanks dat het best een shit dag was voor mij (mijn oma had de dag van haar leven en vond het heel leuk..) ben ik wél voor mijn jas geslaagd! Oma vond het eerst maar niets, maar toen ik zei dat het me niet interesseerde wat zij vond en dat ik de jas tóch ging kopen, stamelde ze dat ze het wel een leuke jas vond. Het droop er vanaf dat ze loog. :'D

    Ik ben in ieder geval helemaal verliefd op mijn nieuwe jas! En daar gaat het toch om? Dat ík het leuk vind en dat het past? Ook heb ik ein-de-lijk een geruit blouseje! Niet zelf betaald, want toen oma erover ging klagen dat ze nooit wat voor mij mocht kopen en me nooit blij mocht maken, vond ik dat zij dan wel die 25 euro mocht betalen als ze dat zo graag wilde. :'D

    Dus ik heb 2 héle leuke dingen, en ben helemaal blij met mijn nieuwe kleding! :3
    Hebben jullie ook zo'n vervelende oma? En wat voor leuks hebben jullie onlangs gekocht? c:





    Let niet op mijn gezicht. Het zijn niet de meest mooie foto's ooit, haha. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuke jas én blouse! I like it. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Escapism schreef:
    @Dandy
    Dankjewel! :3
    Oeeh, waar koop jij je ruitjesblousjes dan eigenlijk? En voor hoeveel geld? Ik wil namelijk wel nog zo'n blousje als deze, maar dan in het blauw, haha. Maar daar ben ik maar niet naar opzoek gegaan door oma. :'D
    Wel gaaf dat je zoveel blouses hebt daarvan. Ze zijn ook leuk! ^^

    @FonQ
    Dankjewel! c:


    Bij de H&M hadden ze die volgens mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @RichardBaksema & Unforgettable
    Thanksies! :3

    @FonQ
    Echt? Oeh dan moet ik daar maar eens heen gaan wanneer ik weer in Emmen ben! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij heb ik zo'n zelfde ruitjesblouse als jij. :3
    Maar die jas is echt heel leuk, en de blouse ook. ^^


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Escapism schreef:
    @Dandy
    Dankjewel! :3
    Oeeh, waar koop jij je ruitjesblousjes dan eigenlijk? En voor hoeveel geld? Ik wil namelijk wel nog zo'n blousje als deze, maar dan in het blauw, haha. Maar daar ben ik maar niet naar opzoek gegaan door oma. :'D
    Wel gaaf dat je zoveel blouses hebt daarvan. Ze zijn ook leuk! ^^

    @FonQ
    Dankjewel! c:


    Ik koop ze echt overal waar ik ze kan vinden. Je hebt ze inderdaad best vaak van de H&M en die zijn inderdaad niet zo duur. Die ik gisteren kocht heb ik van de Esprit en ik heb er een paar van Tommy Hilfiger die ik in de opruiming heb gevonden (normaliter zo duur, maar ze hebben daar altijd prachtige bloesjes).



    Kijk dit is die van gister.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mystical schreef:
    Volgens mij heb ik zo'n zelfde ruitjesblouse als jij. :3
    Maar die jas is echt heel leuk, en de blouse ook. ^^


    Dan vind ik dat jij een heel leuk ruitjesblousje hebt! ^^ haha
    Thank you! c:

    Dandy schreef:
    (...)

    Ik koop ze echt overal waar ik ze kan vinden. Je hebt ze inderdaad best vaak van de H&M en die zijn inderdaad niet zo duur. Die ik gisteren kocht heb ik van de Esprit en ik heb er een paar van Tommy Hilfiger die ik in de opruiming heb gevonden (normaliter zo duur, maar ze hebben daar altijd prachtige bloesjes).



    Kijk dit is die van gister.


    Oeeh dat is een leuke blouse! (:
    Ik vond 25 euro voor de blouse die ik heb eigenlijk best duur. But than again, dit is het eerste blousje ooit die ik heb, en normaal koop ik shirts van 10 euro of zoiets. Dus ik weet de prijzen niet echt. :'D
    Maar tegenwoordig lijkt het wel alsof geruite blousjes in zijn, dus het zal vast niet zó moeilijk zijn om ze te vinden, of wel? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Oeeh dat is een leuke blouse! (:
    Ik vond 25 euro voor de blouse die ik heb eigenlijk best duur. But than again, dit is het eerste blousje ooit die ik heb, en normaal koop ik shirts van 10 euro of zoiets. Dus ik weet de prijzen niet echt. :'D
    Maar tegenwoordig lijkt het wel alsof geruite blousjes in zijn, dus het zal vast niet zó moeilijk zijn om ze te vinden, of wel? (:


    Ik denk dat voor blouses €25,- wel redelijk algemeen is. Maar ze zijn inderdaad weer in (goddank voor dat) en ik ga dus sowieso wachten tot er weer uitverkoop is in de h&m (in Groningen heb je er twee, dus extra veeel blouses) en dan kun je ze meestal wel voor een tientje of 15 euro krijgen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dik? Jij bent niet dik, hoor.
    Mooie aanwinsten! ^^


    Let the Night embrace you

    @Dandy
    Ooh het is dus een normale prijs. Handig om te weten, dankje. ^^

    @Katarine
    Thank you! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dandy schreef:
    (...)

    Ik denk dat voor blouses €25,- wel redelijk algemeen is. Maar ze zijn inderdaad weer in (goddank voor dat) en ik ga dus sowieso wachten tot er weer uitverkoop is in de h&m (in Groningen heb je er twee, dus extra veeel blouses) en dan kun je ze meestal wel voor een tientje of 15 euro krijgen.
    Gelukkig hebben we hier twee! En is het niet zo ver weg, ghehehe. Ik ga wss ook weer op koopjesjacht ervoor, ik heb van de h&m ééntje die zonder 'armen' heeft zeg maar. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Superleuk jasje!! :D
    Oh en jawel hoor, je bent niet de enige met een vervelende oma, zullen we eens een weekje ruilen? :P


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Leuk! Staat je goed, vooral die blouse vind ik awesome! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    @Alptraum
    Haha nee dankje! Zo vaak zie ik mijn oma gelukkig niet dus ik hoef niet te ruilen! :')

    @Britsanity
    Thank you! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm die jas vind ik heel tof en die kleed je echt mooi af, maar die blouse laat je naar mijn mening wat flinker lijken dan je bent. Maar het gaat natuurlijk om wat jij leuk vind!!(;


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Hmm die jas vind ik heel tof en die kleed je echt mooi af, maar die blouse laat je naar mijn mening wat flinker lijken dan je bent. Maar het gaat natuurlijk om wat jij leuk vind!!(;


    Thanks! :3
    En inderdaad, maar misschien lag dat ook aan de manier waarop ik 'm droeg, of door het witte hemdje? Och naja, ik wist het niet. Maar ik wilde per sé dat bloesje hebben. XD hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •