• Hooi! (:


    Gisteren moest ik vrijwillig verplicht een dagje met oma uit. Mijn oma en ik kunnen niet zo goed met elkaar overweg, dus ik had al geen zin. Mijn oma bedoelt het allemaal wel goed, maar ik erger me gewoon dood aan haar. Ze is precíés zoals mijn zus, en mijn zus en ik hebben áltijd ruzie. Maar we spreken elkaar al sinds oktober niet meer, dus daar ben ik gelukkig vanaf. :')

    Maar goed, ik had een nieuwe jas nodig, aangezien mijn jas allemaal scheuren en gaten heeft. En oma houdt heel veel van statten/shoppen dus heb ik voorgesteld om een dagje met haar naar Arnhem te gaan. Is dichtbij voor haar en ze kent het daar, dus gingen we naar Arnhem.

    Een heel leuke dag was het niet. Constant kreeg ik van oma opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd van dat ik dik ben. Dan pak ik een maat jas van het rek af, en vraagt mijn oma zich hardop af of ik niet beter 2 maten groter moet nemen. En dat de hele tijd door. En tijdens het avondeten gaat ze me vertellen dat ze niet snapt dat ik zóóó dik ben, terwijl ik weinig eet.

    Bedankt oma, ik vind het heel leuk om de hele dag te horen dat ik dik ben. Ik ben ook echt totaal niet onzeker ofseu. Ik schaam me niet allang voor mijn lichaam. Nee oma, je hebt echt mijn ogen geopend en een nieuwe wereld is voor mij open gegaan nu ik weet dat u mij te dik vind. Heb ik zelf ook nooit bedacht joh. -.-'

    Maar goed, ondanks dat het best een shit dag was voor mij (mijn oma had de dag van haar leven en vond het heel leuk..) ben ik wél voor mijn jas geslaagd! Oma vond het eerst maar niets, maar toen ik zei dat het me niet interesseerde wat zij vond en dat ik de jas tóch ging kopen, stamelde ze dat ze het wel een leuke jas vond. Het droop er vanaf dat ze loog. :'D

    Ik ben in ieder geval helemaal verliefd op mijn nieuwe jas! En daar gaat het toch om? Dat ík het leuk vind en dat het past? Ook heb ik ein-de-lijk een geruit blouseje! Niet zelf betaald, want toen oma erover ging klagen dat ze nooit wat voor mij mocht kopen en me nooit blij mocht maken, vond ik dat zij dan wel die 25 euro mocht betalen als ze dat zo graag wilde. :'D

    Dus ik heb 2 héle leuke dingen, en ben helemaal blij met mijn nieuwe kleding! :3
    Hebben jullie ook zo'n vervelende oma? En wat voor leuks hebben jullie onlangs gekocht? c:





    Let niet op mijn gezicht. Het zijn niet de meest mooie foto's ooit, haha. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je de onderste knoopjes dicht maakt dan sluit hij misschien beter aan met je lichaam.^^ Weet alleen niet of dat je plan was.:'D Ik merk bij mezelf ook dat aansluitende kleren namelijk beter staan dan wijde kleren.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Het kan trouwens ook gewoon aan de foto liggen hoor.^^ op die met de rode jas sta je namelijk een beetje schuin en bij de blouse heb je de foto recht van voren genomen.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Als je de onderste knoopjes dicht maakt dan sluit hij misschien beter aan met je lichaam.^^ Weet alleen niet of dat je plan was.:'D Ik merk bij mezelf ook dat aansluitende kleren namelijk beter staan dan wijde kleren.^^


    Verschilt hahahah. x) Als ik de deur uit ga zorg ik wel dat ik er netjes uitzie, maar als ik gewoon thuis ben kan ik er best slonzig bijlopen. Gewoon omdat ik geen zin heb om dan bijvoorbeeld inderdaad knoopjes van me blouse -in dit geval- dicht te doen. :') Ook de mouwen opstropen staat wat beter, haha. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •