• Deze topic gaat over vrouwen onderwerpen van make up tot liefde enzovoort alles mag in het gesprek voor komen maar wel voor vrouwen

    Mod edit: natuurlijk mogen mannen ook reageren.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2014 - 21:48 ]


    tiptoe through the tulips...

    Volgens mij is 80% van Q vrouwelijk, dus dat lijkt me een beetje overbodig...?

    Vandaag hadden we het tijdens geschiedenis over dat vrouwen vroeger in de prehistorie een hogere rang hadden dan mannen omdat ze kinderen konden baren. Daar werd ik even heel blij van. :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Factionless schreef:
    Volgens mij is 80% van Q vrouwelijk, dus dat lijkt me een beetje overbodig...?



    Dat klopt wel er zitten bijna geen boyz op


    tiptoe through the tulips...

    Factionless schreef:
    Volgens mij is 80% van Q vrouwelijk, dus dat lijkt me een beetje overbodig...?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Factionless schreef:
    Volgens mij is 80% van Q vrouwelijk, dus dat lijkt me een beetje overbodig...?


    95% procent, durf ik wel te stellen. xD
    Bovendien kunnen al die onderwerpen in al bestaande subcategorieën worden ondergebracht. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Einmana schreef:
    Vandaag hadden we het tijdens geschiedenis over dat vrouwen vroeger in de prehistorie een hogere rang hadden dan mannen omdat ze kinderen konden baren. Daar werd ik even heel blij van. :')

    Terwijl ze in Kenia in sociaal isolement worden gezet omdat ze menstrueren. DAFUQ!
    Oh and ever seen a women's prison in Afghanistan? No? Please keep it that way. Daar wil je nog niet begraven worden!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Terwijl ze in Kenia in sociaal isolement worden gezet omdat ze menstrueren. DAFUQ!
    Oh and ever seen a women's prison in Afghanistan? No? Please keep it that way. Daar wil je nog niet begraven worden!

    Je maakt me nu heel nieuwsgierig xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Einmana schreef:
    Vandaag hadden we het tijdens geschiedenis over dat vrouwen vroeger in de prehistorie een hogere rang hadden dan mannen omdat ze kinderen konden baren. Daar werd ik even heel blij van. :')


    Dat heb ik nooit gehad bij geschiedenis en dat soort weetjes maken geschiedenis juist leuker.


    Physics is awesome

    Eh, dit lijkt me een beetje een onnodig topic, om eerlijk te zijn. Wat zijn "vrouwenonderwerpen" überhaupt? Ik vind dat altijd zo'n rare manier om onderscheid te maken in dingen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Eh, dit lijkt me een beetje een onnodig topic, om eerlijk te zijn. Wat zijn "vrouwenonderwerpen" überhaupt? Ik vind dat altijd zo'n rare manier om onderscheid te maken in dingen. :')


    +Jongens/Mannen kunnen hier alsnog wel kijken en reageren. :'D


    wat was dit ookalweer

    Square schreef:
    Eh, dit lijkt me een beetje een onnodig topic, om eerlijk te zijn. Wat zijn "vrouwenonderwerpen" überhaupt? Ik vind dat altijd zo'n rare manier om onderscheid te maken in dingen. :')


    We gaan gezellig over maandelijkse perioden en jongens praten hier.
    Hoor je het sarcasme? Drup drup...drup. Het sarcasme drupt er van af.


    Ik ben het hier mee eens. Vrouwen en mannen zijn beiden mensen, en dan zouden we ook gewoon met hun over dingen kunnen praten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zet dit even in mijn topics, ik zie dit nog een popcorntopic worden. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    Ik zet dit even in mijn topics, ik zie dit nog een popcorntopic worden. :Y)

    XD


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Vandaag hadden we het tijdens geschiedenis over dat vrouwen vroeger in de prehistorie een hogere rang hadden dan mannen omdat ze kinderen konden baren. Daar werd ik even heel blij van. :')

    Tot ze doorhadden dat ze er aan meehielpen en toen was het verpest. :')


    Take me to wonderland

    Novosel schreef:
    Ik zet dit even in mijn topics, ik zie dit nog een popcorntopic worden. :Y)


    Not all those who wander are lost.