• • We present to you the coolest, the loveliest and the nicest people of the entire world! •

    • B A S T I L L E •




    The Stormers:
    Shank • Rani
    Nakama • Sylvie
    Sibyl • Julia
    McDonell • Gabriëla
    Denys • Demi
    Firth • Fren
    Quill • Sophie
    Milquetoast • Lizzie
    Hazy • Bianca
    Catesbeianus • Floor
    RAB• Linde
    Larkin • Kyle
    Hecuba • Britt
    Horlinson • Janny
    EgoTerreo • Wendy



    Naamsveranderingen doorgeven
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 0:00 ]


    16 - 09 - '17

    Daar heb je een punt (':


    We crave what we can't have.

    Sheamus > Ziggler


    16 - 09 - '17

    Simoni --> Thylan


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Good morning ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Bamboe >>>> Mortrydd


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hai


    16 - 09 - '17

    Julia (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Haihai (cool)
    Ik dacht; ik breng even wat leven hier c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Jammer dat hier eigenlijk niemand komt, buiten ons drie.


    16 - 09 - '17

    Dat is erg lief van je, dit topic kan het wel gebruiken.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tylan schreef:
    Jammer dat hier eigenlijk niemand komt, buiten ons drie.


    Ja, best wel :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Thylan schreef:
    Dat is erg lief van je, dit topic kan het wel gebruiken.


    Jaja, ik ben heel erg lief (cool)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mortrydd schreef:
    (...)

    Jaja, ik ben heel erg lief (cool)


    Een goede beheersing van zelfvertrouwen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "


    16 - 09 - '17

    Ik dacht al dat je hem poste, toen het icoontje oranje werd :'D


    '' Type Sangster if you can see this. "