• Ik zag dat hier nog geen topic van was.

    Het komt eigenlijk op hetzelfde neer als 'Wat zegt je gebruikersnaam over je?'.
    Het verschil is dat dit niet over de gebruikersnaam gaat, maar over de profielfoto (such logic).
    Je zegt dus iets over degene boven je aan de hand van zijn/haar profielfoto ^^

    Veel plezier! ;p

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:44 ]

    Je houdt van Disney:)
    Het is trouwens een heel schattige profielfoto!


    Mhm?

    Fan van het donker.


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Fan van Lana del Rey.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Houdt van het strand en vakantie. Is een vrolijk en open persoon.


    Not all those who wander are lost.

    Houdt van wandelen en stelt rust op prijs (;


    26 - 02 - '16

    Een voor liefde voor de kleur rood, rode lippen, rode kleur hair-lights. Een mysterieuze tint. Zonder een lach of blik schoonheid te laten tonen.
    Je geniet van de stilte, rust en het gevoel van alleen zijn met je gedachtes.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je voelt je goed dicht bij de natuur en bent je bewust van je eigen daden. Je hebt liever de rust dan drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Je houd van Disney :)

    Je houdt van donkere schaduwen, bent eigenlijk een silhouet en drinkt graag uit een kan? :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je bent fan van de persoon die op je profielfoto staat?

    Je houdt van honden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Je houdt van bordspellen.


    -

    Je houd van de maan en donkerheid


    wat was dit ookalweer

    Die persoon op je foto vindt jij helemaal geweldig.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je bent fan van degene op je pf en luistert vaak naar muziek in datzelfde genre.

    Je bent fan van Peter Pan. ^^

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 21:24 ]