• Ik zag dat hier nog geen topic van was.

    Het komt eigenlijk op hetzelfde neer als 'Wat zegt je gebruikersnaam over je?'.
    Het verschil is dat dit niet over de gebruikersnaam gaat, maar over de profielfoto (such logic).
    Je zegt dus iets over degene boven je aan de hand van zijn/haar profielfoto ^^

    Veel plezier! ;p

    [ bericht aangepast op 3 feb 2015 - 21:44 ]

    Je bent een duister persoon dat graag in India wil zijn. Ook houd je van olifanten en zou je er graag op willen rijden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je bent iemand die van brillen houd


    You are my piece of paradise.

    Je houdt van wijn? hahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    Je houdt van wijn? hahaha

    Jij hous van hp!


    You are my piece of paradise.

    Je bent helemaal fan van Harry Potter, bent een tikje verlegen maar ontzettend intelligent

    Je bent een tikje hyper op de goede manier :-)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2015 - 19:19 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Je houdt van Middeleeuwse series/films. Het liefst gebaseerd rond de adel. Je wil grootse dingen verwezenlijken in het leven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Je houdt van pasteltintige kleuren.


    -

    Je houdt van de horizon en droomt ervan om in een tentje op het strand te kamperen zodat je de maan op kan zien komen en de zon onder zien gaan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een band? :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Schoppen van een kaartspel? Zo'n boom van de Kelten? I have no clue


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je houd van Harry Potter en al helemaal Ravenclaw aangezien je foto Helena Ravenclaw is, als het goed is


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Je houdt erg van tijgers.


    -

    Je houdt van de maan


    take me back to the basics and the simple life

    Je vond het een mooie en diepzinnige foto.


    wat was dit ookalweer

    Je bent fan van het persoon wat op je profielfoto staat.


    -