• (of met Google Drive)

    Goed, ik gebruik het dus om mijn verhalen erop op te slaan en om erop verder te schrijven. Het gaat al heel lang altijd goed, maar vanochtend startte ik het op en ging ik naar mijn documenten, maar mijn documenten wilden dus plots niet meer laden. Dus heb ik het via Google Drive geprobeerd, maar daar is hetzelfde probleem. Ook via de recente activiteiten rechts werkt het niet als je op die links klikt. Dan zegt hij telkens dat er een serverfout opgetreden is maar ik weet bijna zeker dat het niet aan mijn verbinding ligt. Ik kan dus helemaal niet bij mijn verhalen komen, ik heb ze nergens anders op opgeslagen, alleen daarop (en een paar op Q, maar ik vind het hier gewoon niet fijn schrijven en bovendien niet zo handig).
    Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik vind het namelijk erg naar dat ik nu niet meer verder kan schrijven. :/

    Alvast bedankt!


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ging net Google Drive openen voor mijn opdracht voor Nederlands, alleen wilde hij niet laden - zei ook dat er een serverfout was. Ik heb mijn wi-fi even aan en uit gezet en dan geduldig gewacht en nu werkt hij wel c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mikaelsons schreef:
    Ik ging net Google Drive openen voor mijn opdracht voor Nederlands, alleen wilde hij niet laden - zei ook dat er een serverfout was. Ik heb mijn wi-fi even aan en uit gezet en dan geduldig gewacht en nu werkt hij wel c:


    O, ik ga dat ff proberen, dankjewel!


    Some people are art and do art at the same time

    Het werkt! Superdepuper veel bedankt <33


    Some people are art and do art at the same time

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.