• Hey hoi!

    Het is besloten. Ik ga, met toestemming van mijn moeder, mijn haren verven. Mijn blonde lokken worden ingeruild voor bruine lokken. En dan met een warme tint, dus eigenlijk een rode gloed erover. Zelf denk ik dat het me wel gaat staan, dus ja..
    Maandag heb ik de afspraak om 3 uur. Dan ga ik puntjes knippen en dus ook verven. Het klinkt wel raar, als dertienjarige je haar al verven. Maar ik heb al meer gehad. Ik was elf toen ik lowlights, donkere plukken, nam. En twee avonden daarna hadden mijn moeder en ik er zelf highlights, de lichte plukken, in gedaan. Ik had dit toen nooit van mezelf, en na een dik jaar wel. Dus de verf is er al wel uit. Ik was twaalf toen ik rode plukken nam, en die had ik in de zomer voordat ik naar het voortgezet onderwijs ging. En rond vorige Kerst had ik permanent, krullen welteverstaan. Dus, ja.

    Wat zouden jullie denken over dat ik mijn haar verf? -Look at the pic in the spoilerbutton-
    En wat hebben jullie allemaal eens met je haar gedaan?



    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Het is denk ik wel mooi. Zelf heb ik nog nooit mijn haar geverfd (ik ben twintig). Ik heb heel lichtblond haar en ik vind het eigenlijk wel mooi zo.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik denk dat 't wel tof zou staan! Je hebt een voordeel; dat je je haar niet lichter maakt. Da's namelijk schadelijker dan dat je het donker maakt. En ik heb dus bijna zwart haar. fml.
    Ik was zelf 7 of 8 toen ik voor het eerst highlights nam, and yes, met toestemming :'D. Op zich vind ik het niet zo'n punt op jonge leeftijd, als je het maar niet te vaak doet, dus niet elke maand naar de kapper gaan om er een nieuwe bleek in te zetten. Als je ouder bent kun je daarvan gaan balen omdat je haar naar de sodemieterij is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pulchre schreef:
    (...)

    Ja, het eindresultaat! Als die er is zou het erg leuk zijn als je die zou posten c:

    (En een foto waarbij je gewoon rechtop stond zou ook leuk zijn, haha)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Dat is het probleem, ik heb geen foto waar ik echt op sta xd.
    Ik zal wel kijken of mijn beste vriendin nog voor maandag eentje voor me kan maken. En dan of mijn tante -die dus mijn kapster is- maandag eentje met het eindresultaat kan maken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Pulchre schreef:
    Je lijkt inderdaad echt ouder dan dertien, hoor. :') En ik denk zelf dat de kleur die je wilt, je fantastisch zou staan! (: Bovendien, dertien is echt niet te jong hoor! Op de basisschool (in groep zeven!!!) was er een meisje die haar haren van bruin naar blond verfde. Dus, als je nogmaals zegt dat dertien te jong is: kant-en-klare onzin! Veel plezier met je nieuwe kleurtje dan hé c:


    wat was dit ookalweer