• Hallo iedereen,

    Ik heb gemerkt dat ik eigenlijk maar weinig vrienden heb naast de mensen die ik op Facebook ken - die ik dus bijna nooit in het echt spreek - en de mensen die ik op school spreek. Ook mensen op Quizlet betekenen veel voor mij. Nu is het probleem, al die mensen wonen ver weg en ik heb geen geld om extreem ver te reizen. Ik verreis 100 euro per week (dit krijg ik ieder begin van de maand wel weer vergoed) maar dan nog. Dat wil zeggen dat ik meer dan vierhonderd euro op mijn rekening moet hebben staan om te kunnen reizen naar school. Heel veel reizen voor vrienden is mij dus te duur. Lang lulverhaal, maar ik wil er niet langer omheen draaien; ik heb vrienden nodig die niet te ver weg wonen.

    Ik wil ook graag wat socialer worden en hopelijk gaat het dan misschien ook beter met me. Nu is het probleem; het enige wat ik goed kan is gamen. Ik ben totaal niet van het uitgaan, want dergelijke plaatsen zijn vrij snel te druk voor mij.

    Hebben jullie misschien nog tips voor mij?

    Oh ja, ik ben sociaal ontzettend onhandig dus tips over hoe ik een gesprek aan kan knopen en levendig kan houden, zijn ook wel handig..

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 21:40 ]


    26 - 02 - '16

    Dankjulliewel voor alle tips. Hier kan ik wel iets mee (:


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Ik woon in de kop van Overijssel, vijftien kilometer van Zwolle.

    Mijn vader woont in Hengelo, dat is best dichtbij. x)

    Zoals al gezegd is, is een sportvereniging goed begin om contacten te leggen.


    Pretty is just a pretty word.

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Ik woon in de kop van Overijssel, vijftien kilometer van Zwolle.


    Overijssel! whoeehoeehh!

    Ok. Sorry.. Hier had je weinig aan, want ik kan je niet helpen. Ik ben ook sociaalonhandig. Zal wel aan overijssel liggen x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Mijn vader woont in Hengelo, dat is best dichtbij. x)

    Zoals al gezegd is, is een sportvereniging goed begin om contacten te leggen.


    Ik moet nog even kijken hoe ik dit ga aanpakken, want ik heb maar één dag vrij doordeweeks en dat gebruik ik al om bij te tanken van alle andere drukkere dagen en dan ga ik een spel doen of naar iemand toe om creatieve dingen te maken. Alleen diegene is van m'n moeders leeftijd, ze is ook een vriendin van m'n moeder en dat is toch anders dan iemand van je eigen leeftijd.

    Stapper schreef:
    (...)

    Overijssel! whoeehoeehh!

    Ok. Sorry.. Hier had je weinig aan, want ik kan je niet helpen. Ik ben ook sociaalonhandig. Zal wel aan overijssel liggen x].


    Haha, maakkt niet uit. Het zou best kunnen tho ;3

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 19:56 ]


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Haha, maakkt niet uit. Het zou best kunnen tho ;3


    Ik kom uit Drenthe en ik ben ook echt ontzettend anti-sociaal.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Ik kom uit Drenthe en ik ben ook echt ontzettend anti-sociaal.


    Dan is het dus niet verbonden aan een provincie ^^


    26 - 02 - '16

    Ligt aan het Oosten! :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hmm, dat kan goed kloppen. Misschien moeten we maar gewoon naar het westen verhuizen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Ik woon in de kop van Overijssel, vijftien kilometer van Zwolle.


    Dan wonen wij heel dicht bij elkaar. c: Althans, niet heel erg ver.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 20:04 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    OVERIJSSEL! Op zich woon je dan ook best dicht bij mijn thuisthuis denk ik, mijn ouders wonen in de gemeente Hardenberg.

    Verder ben ik het eens met de hiervoor genoemde suggesties!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 20:06 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Galeanthropy schreef:
    Hallo iedereen,

    Ik heb gemerkt dat ik eigenlijk maar weinig vrienden heb naast de mensen die ik op Facebook ken - die ik dus bijna nooit in het echt spreek - en de mensen die ik op school spreek. Ook mensen op Quizlet betekenen veel voor mij. Nu is het probleem, al die mensen wonen ver weg en ik heb geen geld om extreem ver te reizen. Ik verreis 100 euro per week (dit krijg ik ieder begin van de maand wel weer vergoed) maar dan nog. Dat wil zeggen dat ik meer dan vierhonderd euro op mijn rekening moet hebben staan om te kunnen reizen naar school. Heel veel reizen voor vrienden is mij dus te duur. Lang lulverhaal, maar ik wil er niet langer omheen draaien; ik heb vrienden nodig die niet te ver weg wonen.

    Ik wil ook graag wat socialer worden en hopelijk gaat het dan misschien ook beter met me. Nu is het probleem; het enige wat ik goed kan is gamen. Ik ben totaal niet van het uitgaan, want dergelijke plaatsen zijn vrij snel te druk voor mij.

    Hebben jullie misschien nog tips voor mij?

    Oh ja, ik ben sociaal ontzettend onhandig dus tips over hoe ik een gesprek aan kan knopen en levendig kan houden, zijn ook wel handig..


    Ik herken mijzelf er ook heel erg in. Maar ik begrijp dus dat je geen mensen wilt ontmoeten van een site zoals Quizlet?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Ik woon in de kop van Overijssel, vijftien kilometer van Zwolle.


    dat wordt hem dus niet.. Ik woon in Gelderland.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Hey Erieka,

    Ik heb gratis OV dus ik ben best bereid om in de herfstvakantie over te komen ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    River_Song schreef:
    Hey Erieka,

    Ik heb gratis OV dus ik ben best bereid om in de herfstvakantie over te komen ^^


    Dat zou echt cool zijn ;3
    Misschien zouden we in Zwolle dan iets kunnen doen?


    26 - 02 - '16

    Galeanthropy schreef:
    (...)

    Dat zou echt cool zijn ;3
    Misschien zouden we in Zwolle dan iets kunnen doen?


    sure! * moet even denken waar dat ook alweer ligt*

    wat wil je daar doen?

    ( je kunt ook mijn nummer of fb krijgen,omdat het makkelijker praat hahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."